09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
آیا آب خوردن جوش ها را کاهش می دهد؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

آیا آب خوردن جوش ها را کاهش می دهد؟

جوش ها و آکنه ها یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که میلیون ها نفر بدون توجه به جنسیت و سن افراد در سراسر جهان با آن روبرو هستند. به طور کلی مشخص می شود که مردم پوست را به عنوان یک عضو مهم بدن نمی گیرند اما پوست بزرگترین عضو بدن است. طبق گفته دانشمندان ، حدود ۱۵٪ از وزن بدن انسان به دلیل پوست آن است. از آنجا که چنین پوست اساسی ترین قسمت بدن ماست و همه باید از پوست خود مراقبت کنند. اگر بتوان مقدار مناسب آب را به صورت روزانه مصرف کرد، مشکل جوش ها و آکنه ها به خوبی قابل درمان است.

» آیا آب آشامیدنی جوش ها را کاهش می دهد؟
پیدا شده است که ۷۰٪ بدن ما از آب تشکیل شده است و در بدن ما جاری می شود. نوشیدن آب زیادی یک داروی جادویی برای جوش ها و آکنه ها است. آب به مرطوب کردن پوست و تمیز کردن سلول ها کمک می کند. چربی بیش از حد پوست یکی از دلایل اصلی آکنه است و آب باعث از بین رفتن روغن اضافی پوست می شود. آب همچنین در مبارزه با خشکی پوست کمک می کند و به از بین بردن آلودگی های غیرضروری کمک می کند. وقتی سموم از پوست و صورت برداشته می شوند، آکنه را پاک می کند.
از آنجا که پوست بزرگترین عضو بدن است، سموم، مواد زائد بدن و میکروب ها در پوست به دام می افتند. بدن نمی تواند برای پاکسازی آن سموم، باکتری و میکروب ها هیدراته شود و این همان چیزی است که احتمال آکنه را افزایش می دهد.
آکنه عمدتاً در افرادی که پوست روغنی دارند وجود دارد. پوست روغنی ناشی از کمبود آب و همچنین هیدراتاسیون ناکافی است. در نتیجه، وقتی فرد به طور مرتب مقدار کافی آب مصرف می کند، به آنها کمک می کند تا آکنه ها را از بین ببرند.

» برای پاک کردن آکنه چقدر آب باید بنوشید؟
نوشیدن آب زیادی توصیه می شود و معمولاً باید در روز ۳ لیتر آب بنوشید. آب به طور مستقیم تمام مشکلات آکنه شما را برطرف نمی کند اما در حالی که آب زیادی می نوشید، جریان مداوم H2O به مبارزه با آکنه کمک می کند. طبق انستیتوی بهداشت، توصیه می شود یک زن روزانه ۹ لیوان آب مصرف کند و یک مرد در روز باید ۱۳ لیوان آب مصرف کند. بنابراین، به طور متوسط​​، می توانید بگویید که شخص باید روزی ۱۱ لیوان آب مصرف کند. در حالی که آب کافی می نوشید، به شما کمک می کند تا پوست خود را آبرسانی کنید و پوست خود را مرطوب نگه دارید و پوست شما را از سموم پاک می کند و به این ترتیب در جلوگیری از آکنه کمک می کند.

» برای شستشو چیکار کنیم؟
مصرف اب برای دفع سموم و همچنین از ترشح زیادی چربی جلوگیری می کند. اما بهتر هست همیشه پوستمان را صبح و شب با شوینده مخصوص شستشو بدهیم. شستن پوست هنگام شب باعث میشود ارایش و سایر الودگی های هوا از پوست پاک شود که باعث جوش نشود. همچنین اگر رو بالشی رو زود زود تعویض نمیکنید باید صبح ها هم صورتتان را بشورید تا باکتری رو بالشی صبح باعث جوش نشود. در زیر یک شوینده عالی توصیه می شود.

پن ضدجوش قوی لیلاک

برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:

– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید پن ضدجوش قوی لیلاک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید