09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
آیا استرس بر آرتروز تأثیر می گذارد؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

آیا استرس بر آرتروز تأثیر می گذارد؟

ارتباط بین استرس و التهاب مشخص است. استرس مواد شیمیایی را آزاد می کند که بر سیستم ایمنی بدن اثر می گذارد و این باعث التهاب می شود. در نتیجه، آرتروز( آرتریت ) دوباره شعله ور می شود. گذر از تحولات زندگی مانند حرکت، فوت یک دوست عزیز، نگرانی های مالی یا حتی تعطیلات ما را به سازگاری، تغییر روال و نگرانی نیاز می کند. مهم است که وقتی احساس استرس و نگرانی می کنید تشخیص دهید. خودآگاهی نسبت به واکنش بدن، آرامش را به شما یادآوری می کند. چه چیزی به شما کمک می کند تا استراحت کنید؟ در اینجا چند روش برای استراحت آورده شده است.

• به مدت دو دقیقه به آرامی تنفس کنید. روی یک بازدم طولانی تمرکز کنید و سپس اجازه دهید که استنشاق به آرامی وارد ریه های شما شود.
• خلاق بودن. رنگ زدن، نوشتن یا طبخ کردن
• به موسیقی گوش دهید، فیلم تماشا کنید یا به فعالیتی مشغول شوید که به شما امکان می دهد تمرکز خود را روی آنچه نگران کننده شماست متوقف کنید.
• به طبیعت بروید
• با کسی که باعث خندیدن شما می شود، وقت بگذارید. خندیدن به خلاص شدن از بدن از استرس کمک می کند و عشق شما به زندگی را افزایش می دهد.

اگر متوجه شدید استرس، درد و نگرانی در مورد زندگی و آرتروز شما در کیفیت زندگی شما ایجاد شده است، درمورد مراجعه با مراجعه به پزشک خود مشورت کنید تا روشهای بیشتری برای کاهش استرس و بهبود احساس آرامش داشته باشید.

درنتیجه استرس میتواند باعث تشدید ارتروز شود. علاوه بر کاهش استرس روحی و فکری، کاهش استرس ناحیه ارتروز هم نیاز هست. بهترین روش برای کاهش استرس ناحیه درد ماساژ ملایم هست. برای ماساژ ملایم بهتر از شیره سقز استفاده کنید.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید شیره سقز اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید