09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
آیا کرم ویتیلکسین ژیورل واقعا برای پیسی مفید است؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

آیا کرم ویتیلکسین ژیورل واقعا برای پیسی مفید است؟

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی تأثیرات ویتیلکسین ژیورل givrelle فرانسه بر روی درمان پیسی می‌پردازیم. با توضیح مکانیزم عمل این کرم و نحوه استفاده از آن، بیماران می‌توانند اطلاعات کاملی درباره این محصول درمانی بدست آورند. بیشترین سوال بیماران این است که آیا کرم ویتیلکسین ژیورل givrelle  واقعا برای پیسی مفید است؟ با ما همراه باشید.

بیماری ویتیلیگو یا پیسی نوع خاص از بیماری پوستی هست که همراه با لک های سفید بدون پیگمنت خود را نشان می دهد. در این نوع از بیماری پیگمنت پوست از بین رفته و باعث کم تر شدن رنگدانه پوستی در مناطق مختلف پوست می شود. بیماری ممکن است به آهستگی یا پیشرفت ناگهانی ظاهر شود.
بیماری پیسی( vitiligo ) نوعی به هم ریختگی پوستی است که به علت از دست دادن پیگمانتسیون یا همان رنگ طبیعی پوست در نواحی مختلف پوست لک های سفید خود را نشان می دهد، در واقع این بیماری به علت اختلال در سلول های ملانوسیت ها که مسئول تولید ملانین در پوست هستند رخ می دهند.

علائم بیماری پیسی

لک های روی پوست که معمولا به شکل سفید یا روشن تر از رنگ طبیعی ایجاد می شوند. تغییر رنگ موهای بدن به شکل نقره ای یا سفید رنگ، این تغییر می تواند تکه کوچک را در برگیرد یا به صورت پیشرفته در قسمت های مختلفی از پوست را درگیر می کند. بعضی از افراد قبل از ایجاد پیسی دچار خارش در سطح پوست می شوند.

پیسی در کودکان چه علائمی دارد؟

ایجاد پیسی در کودکان مانند افراد بزرگسال از دست دادن رنگ طبیعی پوست است. از دست دادن رنگدانه می تواند در هر قسمت از صورت و بدن و حتی در نواحی تناسلی نیز ایجاد شود. در بعضی از کودکان علائم التهاب گوش نیز می تواند از دیگر علل های ایجاد پیسی باشد، چون ملانوسیت‌هایی در داخل گوش میانی وجود دارند. احیانا اگر این نوع از  سلول ها مورد حمله قرار بگیرند، میتواند به کاهش شنوایی فرد منجر شود.

پیسی در نوزادان چه علائمی دارد؟

این بیماری در نوزادان نیز با از دست دادن رنگدانه ظاهر می شود. این بیماری با تخریب سلول های پوستی در بدن نوزادان همراه است که باعث ایجاد لک سفید می شود.

بیشترین نواحی که پوست نوزادان را درگیر می کند عبارتند از:

  • داخل دهان
  • پوست اطراف دهان و چشم
  • پوست نواحی اطراف زیر بغل
  • اطراف نواحی تناسلی
  • انگستان و مچ دست

در کدام قسمت از بدن پیسی ایجاد می شود؟

  • دست و پا و بازو
  • صورت
  • اندام های تناسلی
  • داخل دهان، لب و بینی

علت بیماری پیسی چیست؟

وقتی پوست با کمبود رنگدانه (ملانین) مواجه می شود پیسی به وجود می آید. معمولا علت دقیق این بیماری تشخیص داده نشده است اما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تغییرات ژنتیکی

جهش های ژنتیکی و با هر نوع تغییر در DNA بدن بر مکانیزم عمل ملانوسیت‌ها تاثیر می گذارد. در بدن بیش از ۳۰ نوع ژن وجود دارد که می تواند سبب ایجاد بیماری پیسی شود.

بیماری های خودایمنی

سلول های سالم توسط سیستم ایمنی، مهاجمان خارجی مانند باکتری ها را شناسایی می کنند. در نتیجه باعث می شود که سیستم ایمنی بیش از حد واکنش نشان دهد و آنتی بادی هایی برای کنترل و از بین بردن ملانوسیت‌های بدن تولید می کند.

استرس

به یاد داشته باشید که استرس عوارض زیادی برای بدن دارد از جمله پیسی. چون استرس زیادی باعث تغییر رنگدانه های تولیدی در بدن می شود.

عوامل محیطی

اشعه های ماورا بنفش خورشید یا سر کار داشتن با مواد شیمیایی و گرد خاک می تواند بر عملکرد سلول های ملانوسیت تاثیر مستقیم داشته باشد.

درمان پیسی با کرم ویتلکسین ژیورل

بیماری پیسی بیشتر در چه افرادی ایجاد می شود؟

بیماری پیسی به یک اندازه در همه نژادها و زنان و مردان ایجاد می شود، ولی افرادی که دارای پوست تیره تری هستند بیشتر درگیر می شوند. اگر چه این بیماری به سن خاصی محدود نمی شود ولی بیستر در سنین زیر ۳۰ خود را نشان می دهد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به بیماری خودایمنی مبتلا هستید بیشتر در معرض ابتلا به پیسی قرار دارید مانند بیماری های زیر:

  • بیماری تیروئید
  • پسوریازیس
  • بیماری آدیسون
  • کم خونی
  • دیابت نوع ۱
  • لوپوس
  • روماتیسم مفصلی

راه های تشخیص

معاینه توسط یک متخصص باعث شناسایی این بیماری می شود. همچنین استفاده از نورهای فرابنفش و بررسی سوابق خانوادگی و پزشکی بیمار در تشخیص کمک زیادی می کند.

درمان بیماری پیسی( ویتیلیگو)

اینکه بخواهید بیماری پیسی را درمان کنید ضروری نمی باشد، چون هیچ خطری برای پوست شما ندارد. بلکه فقط از لحاظ زیبایی پوست شما را درگیر می کند. اگر این بیماری همه جای بدن شما را فراگرفته و از لحاظ روحی باعث عذاب شما می شود، بهتر است از یک روانشناس کمک بگیرید هرچند ناحیه پیسی زیاد باشد درمان فیزیکی این بیماری نیز برای شما وجود دارد. راه های زیادی برای درمان پیسی بازگرداندن رنگدانه های از دست رفته یا از بین بردن رنگدانه های موجود در پوست وجود دارد. هر چند شما می توانید از روش های خانگی برای درمان پیسی نیز استفاده کنید.

درمان های رایج برای این بیماری شامل موارد زیر می شود:

نور درمانی

نور درمانی یا فتوتراپی، روشی برای بازگرداندن رنگدانه های از دست رفته برای پوست است. از این روش برای افرادی که در نواحی سر،گردن، بدن و بازو دچار بیماری شدند کاربرد دارد.

دارو درمانی

فعلا دارو خاصی برای جلوگیری از بیماری پبسی وجود ندارد. اما داروهایی که باعث کنترل از دست دادن سریع رنگدانه شود، وجود دارد که توسط پزشک تجویز می شود.

عمل جراحی

روش جراحی برای افرادی که بیماری پیسی در پوستشان به سرعت در حال پخش باشد یا بر روی پوست به خودی خود دچار اسکار های برجسته و بزرگ شوند پیشنهاد نمی شود.

درمان دپیگمانتاسیون

این نوع درمان باعث از بین بردن رنگدانه های موجود بر سطح پوست می شود تا با سایر نواحی که مبتلا به پیسی هستند مطابقت داشته باشند.

استفاده از کرم ویتلکسین

کرم ویتیلکسین ژیورل givrelle فرانسه حاوی پتیدهای درمانی هست که بمرور زمان لک های سفید ناشی از پیسی ، ویتیلیگو ، برص ، سوختگی و… را رفع می کند. مانند سایر انواع پوست، پوست هیپوپیگمانته نیاز به مراقبت خاصی دارد. ویتیلکسین سعی می کند این نوع مراقبت خاص را در قالب یک محصول آرایشی و بهداشتی همراه با موادی ارائه کند که به بیماران کمک می کند رنگدانه طبیعی خود را بازیابند.

کرم ویتیلکسین ژیورل (givrelle) چگونه درمان می کند؟

تولید ملانین باکرم ویتیلکسین ژیورل (givrelle)

ویتیلکسین حاوی آگونیست MC1-R هست که تولید ملانین را بر روی ملانوسیت های باقیمانده اما کمتر فعال در بافت هایپوپیگمانته پوست را تحریک می نماید.

مهار استرس اکسیداتیو با کرم ویتیلکسین ژیورل (givrelle)

ویتیلکسین حاوی مواد طبیعی با فعالیت های مهار رادیکال های آزاد هست که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد، در واقع نقش مهمی در اختلالات هیپوپیگمانتاسیون دارد.

پدیده نورواندوکرین

کرم حاوی موادی است که بیومینتیک POMC هست و می تواند کمبود مولکول های POMC را در پوست هایپوپیگمانته، به ویژه در افراد مبتلا به پیسی را پر کند.

رفع خودایمنی با کرم ویتیلکسین ژیورل (givrelle)

ویتیلکسین حاوی یک مجموعه ضد التهابی طبیعی هست که به مهار سیتوکین های مختلف کمک می نماید (TNFa.IL-8،…) زیرا التهاب بیش از حد در قلب تقریباً تمام اختلالات هیپوپیگمانتاسیون، از ویتیلیگو تا هیپوپیگمانتاسیون پس از لیزر، فعالیت ضد التهابی است. برای تمام محصولات مراقبت از پوست تهیه شده برای این اختلالات پوستی ضروری می باشد.

معرفی و خرید کرم ویتیلکسین ژیورل (givrelle)

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید

 

درمان پیسی,درمان پیسی با لیزر,جدیدترین درمان پیسی,موسسه رویان درمان پیسی,درمان پیسی در طب سنتی,درمان برص,درمان پيسي,درمان ویتیلیگو,درمان پیسی 1402,جدیدترین درمان برای پیسی,درمان قطعی ویتیلیگو در تهران,درمان پیسی با لیزر,درمان برص,درمان پیسی,درمان قطعی ویتیلیگو,کرم ویتلکسین ژیورل 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید