09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از بین بردن تیرگی نواحی تناسلی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از بین بردن تیرگی نواحی تناسلی

 

یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی ایجاد کند:

* ایجاد جوش های سر سیاه بزرگ یا چرکی خیلی ریز بعد از شیو کردن حاصل می شود. حتی بعد از شیو کردن ممکن است جوش های قرمز دردناکی ایجاد شود، این عوامل التهابی که در جای مو ایجاد می شود اگر کوچک و سر سفید باشند معمولا به فولیکولیت معروف هستند و هیچ خطری ندارند.

* شیو کردن زیاد باعث تیره رنگ شدن  پوست شده و زیبایی را از بین می برد.

برای جلوگیری از فولیکولیت چه کار کنیم ؟

بهتر است قبل از انجام شیو، محل را با آب و صابون شستشو دهید و از تییغ های یک بار مصرف استفاده کنید. بلافاصله بعد از  انجام شیو از پن های سفید کننده یا ژل های سفید کننده بدن استفاده کنید .

برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی چکار انجام دهیم ؟

بهترین درمان برای از بین بردن تیرگی بدن استفاده از ویتامین C هست که گریپ فروت سرشار از این نوع ویتامین می باشد .متخصصان دانشگاه ماساچوست به تازگی کشف کرده اند که گریپ فروت میتواند به علت داشتن ویتامین C رنگ پوست را روشن تر کند .

اسانس رزماری ضد میکروب، ضد ویروس و قارچ است و عصاره آن مانع از بروز چین و چروک های پوستی می شود. جالب است بدانید این گیاه به علت داشتن خاصیت ضد باکتریایی می تواند بوی نامطبوع بدن را  هم از بین ببرد. در عین حال روشن کننده قوی برای تیرگی های بدن می باشد.

برای اینکه بتوانید به طور طبیعی تیرگی بدن را از بین ببرید برای شما محصولاتی را معرفی میکنیم که حاوی این گیاهان طلایی برای روشن شدن پوست بدن می باشد.



برای مشاهده محصولات درمان تیرگی بدن اینجا کلیک نمایید

رفع تیرگی کشاله ران با داروهای گیاهی,رفع تیرگی کشاله ران و واژن,رفع تیرگی کشاله ران با لیزر,درمان سیاهی کشاله ران وزیر بغل,درمان سیاهی کشاله ران و واژن,رفع تیرگی کشاله ران با حنا,رفع تیرگی کشاله ران و ناحیه تناسلی,,رفع تیرگی کشاله ران وزیر بغل,رفع تيرگي زيربغل و كشاله ران,رفع تیرگی کشاله ران در منزل,درمان تیرگی کشاله ران و زیر بغل,درمان تیرگی واژن و کشاله ران,درمان تیرگی واژن زنان,درمان سياهي واژن,رفع تیرگی واژن زن,رفع تیرگی واژن با لیزر,رفع تیرگی واژن خانم ها,رفع تیرگی واژن و زیربغل,درمان گیاهی تیرگی واژن,درمان خانگی تیرگی واژن,روشن كردن تيرگي كشاله ران,روشن كردن پوست كشاله ران,هيدرودرم ليدي جهت روشن كردن ناحيه كشاله ران

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید