09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
از بین بردن جای زخم تیغ
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از بین بردن جای زخم تیغ


بهترین سریعترین فوری کرم پماد روش درمان جای تیغ بریدگی خودزنی گوشت اضافه جای زخم جای بخیه جای چاقو
در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی راهکارهایی برای درمان زخم‌های قدیمی و بهبود آنها می‌پردازیم. از روش‌های سنتی تا روش‌های پزشکی مدرن، این راهکارها به شما کمک می‌کنند تا زخم‌های قدیمی را بهبود بخشید و به سرعت بهبودی را تجربه کنید.

چگونگی ایجاد اسکار بر روی پوست

اسکار به عنوان روند طبیعی بهبود، پس از آسیب پوست هست. هنگامی که لایه دوم پوست آسیب می بیند، بدن فیبرهای کلان را برای بازسازی بافت های آسیب دیده تشکیل می دهد و در نتیجه جای زخم روی پوست درست می شود.
در بیشتر موارد هر چه زودتر زخم خوب شود، کلاژن کمتر رسوب می کند و جای زخم کمتر قابل دیدن است. شدت اسکار بر ار شدت زخم است. این زخم ها بر اساس سن فرد، بدن فرد متفاوت ایجاد می شود.
هر وقت در پوست یک جراحت یا بریدگی ایجاد شود، این باعث می‌شود پس از ترمیم، بر روی پوست جای زخم یا اسکار یا همان گوشت اضافه برآمده ایجاد شود. عوامل متعددی در شدت گرفتن جای زخم باقیمانده دخالت دارد.
برای مثال هر چقدر زخم عمیق تر  اتفاق باشد گوشت اضافه معمولا بیشتر ایجاد می شود. معمولاً جای زخم روی صورت ایجاد شده در نتیجه تصادفات رانندگی، سوختگی و آسیب‌دیدگی می‌توانند زندگی فرد را مشکل کرده و باعث کاهش اعتماد بنفس شخص شود.

متاسفانه بعضی افراد بخاطر فشارهای روحی-روانی اقدام به خودزنی با تیغ کرده و روی دست باعث ایجاد جای برآمدگی تیغ می شود. این مشکل مانند هر زخم دیگر باعث ایجاد شکل نامناسب به شخص داده و در استخدام کاری یا حتی ازدواج مشکل ساز است.

علت تیره شدن جای زخم

وقتی جای زخم برای اولین بار، روی پوست روشن ایجاد می شود معمولا به رنگ قرمز یا صورتی است. بر اثر گذشت زمان رنگ صورتی از بین می رود و جای زخم کمی تیره یا روشن از رنگ پوست می شود. در کسانی که پوست تیره دارند جای زخم به صورت لک های تیره ظاهر می شود. در بعضی اوقات در زخم ها خارش به وجود می آید و باعث می شود که دردناک یا حساس شوند.

الان هر شخصی که درگیر این موضوع باشد به پزشک مراجعه می کنند متاسفانه اولین توصیه لیزر است. لیزر ممکن است باعث کاهش گوشت اضافه شود ولی در یک جلسه هیچ موقع بهتر نخواهد کرد و پزشک جلسات بعدی را پیشنهاد خواهد کرد. تکرار مکرر لیزر برروی محل باعث سوختگی پوست و گاها لک پوستی می شود که این خود باعث اسیب شدید و شکل ناهماهنگ پوستی می شود.

بهترین روش غیرتهاجمی استفاده از کرم های لایه بردار ملایم و کرم ترمیم کننده است. کرم های مخصوص اسکار که به مرور باعث حذف گوشت اضافه و ناهمواری جای تیغ شده و سپس ترمیم می کند.

معرفی قویترین کرم درمان جای زخم

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
برای خرید کرم انتی اسکار ژان داوز اینجا کلیک نمایید

 

درمان جای خودزنی,درمان جای زخم خودزنی,برای درمان جای خودزنی,درمان جای زخم,درمان جای سوختگی,درمان جای نیش پشه,چگونه جای تیغ را از بین ببریم,درمان زخم,جلوگیری از زخم بستر,خودزنی,درمان زخم پا,درمان سریع زخم تازه صورت,قویترین کرم درمان جای زخم,درمان جای زخم,درمان زخم,بهترین کرم ترمیم کننده زخم,کرم جای زخم,کرم برای جای زخم,بهترین کرم برای جای بخیه,بهترین کرم برای جای جوش,کرم قوی برای از بین بردن جای جوش و لک,درمان جای سوختگی,درمان سریع زخم تازه صورت,پماد برای درمان زخم مقعدی,بهترین کرم ترمیم کننده جای بخیه,پماد برای جای زخم,پماد برای زخم,کرم از بین بردن جای سوختگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید