09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از بین بردن خط اخم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از بین بردن خط اخم

یکی از کمترین علل بروز چین و چروک ، وضعیت خواب شماست. اگر در کنار و یا معده خود بخوابید ، ممکن است صورت شما به بالش شما فشار داده شود ، و باعث می شود پوست شما به حالت خورده برسد و چروک های عمودی ایجاد کند.

از آنجا که همه ما حدود یک سوم زندگی خود را در خواب می گذرانیم ، این “خطوط خواب” به طور مکرر تقویت می شوند و به مرور زمان مانند چین های کفش چرمی به پوست شما آغشته می شوند. بهترین راه برای جلوگیری از این موارد خوابیدن روی پشت شما است.

خودتان را آموزش دهید تا روی پشت خود بخوابید
یکی از راه های آسان (و رایگان) برای آموزش خود در خوابیدن پشت ، استفاده از یک حوله چرخ دار در زیر گردن است.

یک حوله به جای بالش ، امکان فشار آوردن صورت در مقابل پنبه خشک را در طول شب از بین می برد. همچنین هرگونه چین و چروک قفسه سینه را که می تواند هنگام خواب در کنار شما ایجاد شود ، صاف می کند.

درمان چروک با تزریق :

پرکننده های تزریقی پوستی موادی مانند ژل هستند که در زیر پوست شما تزریق می شوند تا ظاهر آن تغییر کنند. این یک درمان محبوب و حداقل تهاجمی برای چین و چروک است.
با افزایش سن ، پوستی که آویز یا چین و چروک است می تواند در اثر از بین رفتن چربی و پروتئین در لایه پوست ایجاد شود. مواد تزریقی نمی توانند به طور دائم چربی و پروتئین از دست رفته را جایگزین کنند ، اما می توانند ساختار اصلی پوست شما را تقلید کنند.

بر خلاف درمان های بوتاکس ، که عضلات شما را برای به حداقل رساندن ظاهر چین و چروک ها شل می کنند ، پرکننده های پوستی به دلیل لکه دار شدن ، اضافه کردن حجم یا پر بودن و صاف کردن پوست شما شناخته شده اند.

درمان چروک با کرم موضعی :

کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت، حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.

ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– حجم دهنده لب
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل وخرید اینجا را کلیک کنید.

خط اخم ابرو,خط اخم پیشانی,خط اخم بین دو ابرو,خط اخم بوتاکس,خط اخم بین ابرو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید