09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از بین بردن قطعی جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از بین بردن قطعی جوش

زمانی که صورت پر از جوش می شود برای مرد و زن آزار دهنده است و باعث کم شدن اعتماد به نفس فرد می شود که این خود سبب می شود هزینه های بسیاری برای درمان پرداخت شود تا دارای پوست یک دست و سفید شوند. به وضوح می توان گفت این بیماری بیش تر در اقایان دیده می شود، دلیل اصلی آکنه، افزایش ترشح مواد چرب از غدد مترشحه چربی در پوست و بسته شدن مجرای ترشح مواد چرب و نیز رشد باکتری ها است.

شیوع آکنه در طی دوران بلوغ می باشد و با افزایش سن کم تر می شود، البته دلیل قطعی این بیماری مشخص نیست، بعضی از پزشکان مصرف مواد آرایشی، عدم رعایت بهداشت فردی و نبود بعضی از مواد غذایی در تغذیه است.

نشانه های بیماری

علایم بیماری می تواند از شدید تا ضعیف متغیر باشد. بیشتر افراد مبتلا به آکنه دچار لکه های قرمز همراه با چرک می شوند که به طور معمول روی صورت و در برخی موارد روی شانه ها و پشت افراد مشاهده می شود. ناحیه متورم پوست می تواند سر سفید یا سر سیاه باشد. بعد از این که تورم فروکش کرد، ناحیه رنگی به جا می ماند و البته ترکیب این علائم منجر به وجود آمدن ظاهر کلی آکنه می شود.

غذاهای مفید

تعدا کمی از متخصصان پوست عقیده دارند که رژیم غذایی نمی تواند بر آکنه اثر بگذارد، اما متخصصین تغذیه زبده و دارای تجربه ی کافی در این زمینه و نیز پزشکان طب جایگزینی، موفقیت های چشم گیری بر روی کرد رژیم غذایی به دست آورده اند.

به نظر می رسد که کمبود روی در رژیم غذایی، در التهاب و تورم پوست و تاخیر در بهبود زخم و شرایط بروز آکنه نقش داشته باشد. جگر در برگیرنده ی مقادیر بالای ویتامین A است که به کاهش جای زخم کمک می کند. همچنین مصرف هویج، سیب زمینی، کنجد و ذرت را فراموش نکنید. ویتامین C نقش بسزایی در جوانی و طراوت پوست دارد و از این رو در درمان جوش نیز روند فعالانه ای دارد.

قوی ترین محصولات ضد جوش

سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید

پن ضدجوش قوی لیلاک
برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:
– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری
– حفظ لطافت و شادابی بدون خشکی پوست
– ضدخارش پوستی
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم
» برای خرید پن ضد جوش لیلاک اینجا کلیک نمایید
جوش پوست صورت درمان جلوگیری قویترین کرم اسکراب والنسی سرم ضد آکنه سریع چرکی سر سیاه سفید خانگی گیاهی سینره دکتر ژیلا خارجی کرم ضد جوش قوی لانا کرم ضد جوش قوی هلسی قویترین کرم ضد جوش کرم خیلی قوی ضد جوش درمان سریع جوش صورت درمان سریع جوش صورت در خانه درمان سريع جوش صورت درمان سريع جوش درمان سریع جوش های صورت درمان سریع جوش چرکی درمان سریع جوش زیر پوستی درمان سریع جوش های چرکی صورت درمان سریع جوش های زیر پوستی درمان سريع جوش هاي صورت درمان سریع جوش صورت درمان سریع جوش صورت در خانه درمان سريع جوش صورت درمان سريع جوش درمان سریع جوش های صورت درمان سریع جوش چرکی درمان سریع جوش زیر پوستی درمان سریع جوش های چرکی صورت درمان سریع جوش های زیر پوستی درمان سريع جوش هاي صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید