09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از بین بردن لک سوختگی لیزر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از بین بردن لک سوختگی لیزر

چگونه می توان سوختگی با لیزر را از بین برد

سوختگی با لیزر موهای زائد معمولاً سوختگی های درجه یک است که خفیف ترین سوختگی محسوب می شود. اگر بعد از انجام لیزر موهای زائد احساس درد کرده اید و سوخته اید ، لیزر موهای زائداین نکات به شما کمک می کند تا احساس سوزش را تسکین داده و هر نوع آسیب سوختگی درجه یک را درمان کنید.

چگونه می توان سوختگی را درمان کرد

سوختگی های ناشی از لیزر برای از بین بردن موهای زائد اساساً درست مانند سوختگی های دیگر ناشی از گرما است. آنها نه تنها اغلب می توانند برای فرد آسیب دیده ناخوشایند به نظر برسند بلکه می توانند بسیار دردناک نیز باشند. بهترین روش برای درمان سوختگی با لیزر موهای زائد تا حد زیادی به شدت سوختگی بستگی دارد ، اما برای سوختگی های درجه یک نکات زیر اعمال می شود:

قسمت سوخته را خنک کنید

سوختگی ناشی از گرما است و سریعترین راه برای تسکین احساس سوزش ، خنک سازی سریع پوست است. هرچه زودتر درمان خنک سازی را شروع کنید ، زودتر تسکین درد را پیدا می کنید و جراحات سوختگی شما زودتر بهبود می یابند.

با دویدن آب خنک (سرد) یا ولرم بر روی ناحیه ، تمام سوختگی ها را خنک کنید تا زمانی که درد فروکش کند. شما نباید از آب / یخ یخ زده استفاده کنید یا سعی کنید کرم یا مواد روغنی دیگری روی محل سوختگی بمالید.
برای قرار دادن و پوشاندن ناحیه سوختگی از یک لایه فیلم تمیز استفاده کنید ، فیلم را به دور سوختگی نپیچید.
برای کمک به درد ، از دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده پاراستامول یا ایبوپروفن استفاده کنید.
از مراقبت های پزشکی استفاده کنید
در حالی که شما به راحتی می توانید یک آسیب خفیف سوختگی با لیزر را از بین ببرید در خانه ، اگر به هر حال نگران هستید باید از مشاوره پزشکی حرفه ای استفاده کنید و مطمئناً برای آسیب های شدیدتر سوختگی از پزشک مراقبت کنید. یک پزشک می تواند شدت آسیب های شما را ارزیابی کرده و داروی مناسب را برای بهبود صحیح آسیب های شما تجویز کند.

ممکن است پیشنهاد شود که نوعی کرم آنتی بیوتیک یا کرم هیدروکورتیزون را به صورت موضعی روی مناطق آسیب دیده استفاده کنید. این کرم های موضعی به تسکین ناحیه آسیب دیده و محافظت از پوست کمک می کنند. در حالی که بسیاری از این نوع کرم ها بدون نسخه پزشک موجود است ، بهتر است فقط در صورت تجویز پزشک از آنها استفاده کنید. شما نمی خواهید هرگونه واکنش منفی کرم با پوست خود را بپذیرید.

موارد احتیاطی هنگام درمان سوختگی با لیزر

موارد خاصی وجود دارد که هنگام درمان هر نوع آسیب سوختگی باید مراقب آنها باشید:

هنگام درمان هرگونه آسیب سوختگی بسیار ملایم باشید و تمرکز خود را حفظ کنید. فشار بیش از حد یا ضربات تصادفی به ناحیه می تواند منجر به درد سخت شود.
تا آنجا که ممکن است سعی کنید دست های لخت را لمس نکنید و اجازه ندهید شخص دیگری ناحیه آسیب دیده را لمس کند زیرا این می تواند آسیب های سوختگی موجود را تحریک کند.
تاول های سوختگی را هرگز پاپ نکنید زیرا این باعث آسیب دیدگی بیشتر در معرض عفونت می شود اگرچه نظرات متفاوت است. اگر تاول های بزرگی را تجربه کرده اید که به عنوان مثال بسیار دردناک است یا احتمال ترکیدن آن وجود دارد ، باید در مورد بهترین اقدام به مشاوره / توجه پزشکی بپردازید.
کارهای مهم پس از التیام سوختگی اولیه
باید به خاطر داشته باشید که بعد از ترمیم سوختگی های اولیه لیزر و از بین بردن درد ، ناحیه آسیب دیده همچنان حساس خواهد بود. همچنین پوست بیشتر در معرض زخم است. برای جلوگیری از هرگونه زخم یا جراحت ثانویه ، باید مراقب باشید که ناحیه در برابر آفتاب و در تماس مستقیم محافظت نشود.

تا حد امکان از قرار گرفتن مستقیم در معرض آفتاب خودداری کنید. اگر مجبور به بیرون آفتاب شدن هستید ، از یک لوسیون ضد آفتاب با SPF 35 یا بالاتر با اکسید روی استفاده کنید. در صورت امکان ، ناحیه آسیب دیده را به آرامی تحت پوشش قرار دهید.

چگونه خطر سوختگی با لیزر را از بین ببریم

همانطور که قبلا گفتیم ، پزشکان فاقد صلاحیت و تجهیزات نامرغوب دو دلیل اصلی سوختگی با لیزر برای از بین بردن مو هستند. برای به حداقل رساندن خطر آسیب دیدگی ناشی از سوختگی ناشی از روش لیزر موهای زائد ، باید در انتخاب متخصص مناسب دقت کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها از تجهیزات با کیفیت بالا استفاده می کنند. هرگز پزشک لیزر موهای زائد را انتخاب نکنید زیرا به نظر می رسد قیمت آنها ارزان است یا در موقعیت مناسبی قرار دارند. هنگام جستجوی یک پزشک خوب ، این مواردی است که باید در نظر داشته باشید:

به کلینیک مراجعه کنید و نگاهی به اطراف بیندازید. اولین برداشت شما از مکان چیست؟ آیا پرسنل دوستانه و مفید بودند یا بی صبر و باریک؟ به تجهیزات مورد استفاده نگاهی بیندازید.
پروانه تکنسین – لیزر درمانی باید فقط توسط تکنسین های مجاز انجام شود. مهم نیست که عوامل دیگر چقدر تأثیرگذار هستند ، اگر تکنسین مجوز ندارد ، آن کلینیک را از لیست خود خارج کنید.
در آخر ، و در واقع مهمترین عامل در به حداقل رساندن خطر سوختگی با لیزر برای از بین بردن موهای زائد ، انجام تست پچ است. اکثر متخصصان زیبایی ، قبل از انجام لیزر موهای زائد ، تست پچ را انجام می دهند. سپس سایت تست پچ کنترل می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ تغییر رنگ و دردی وجود ندارد و تنها در صورت موفقیت آمیز بودن تست پچ ، روش کار توصیه می شود. هرگز تحت هیچ لیزر موهای زائد و بدون انجام آزمایش پچ در بخشی از بدن که می خواهید تحت درمان قرار گیرد ، انجام ندهید.

برای درمان سوختگی ناشی از لیزر و خرید اینجا را کلیک کنید
لیزر سوختگی قدیمی,لیزر سوختگی دست,سوختگي ليزر,لیزرجای سوختگی,سوختگی با لیزر الکساندرایت,سوختگی لیزر بیکینی,سوختگی لیزر صورت ,درمان سوختگی با لیزر co2

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید