09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید

حدود ۹۰ درصد از آسیب های پوستی سنین بالا در نواحی باز بدن، مانند صورت، پشت گردن و منطقه V شکل خط گردن، بازوها و پشت دست ها در اثر تماس با نور آفتاب ایجاد می شود. پرتوهای فرابنفش A,B نور آفتابف رادیکال های آزادی ایجاد می کنند که به سلول های پوست سالم آسیب می رسانند و ترمیم پوست را به عقب می اندازند و در ایجاد سرطان پوست نقش دارند. این پرتوها، الاستین پوست را تجزیه می کنند و از دست رفتن کلاژن آن را تسریع می بخشند و در نتیجه موجب بروز چروک می شوند و نیز بعضی از نقاط پوست را نازک تر و نقاط دیگر آن را ضخیم تر می کنند.

استفاده از ترکیبات ضد آفتاب موجب محافظت از پوست در برابر آثار زیان بخش نور خورشید می شود و حتی ترمیم آسیب های پوستی را به دنیال دارد. برای به دست آوردن نتایج بهتر، از ترکیبی با SPF حداقل ۱۵ استفاده کنید و چنان چه پوست حساسی دارید، ترکیب ضد آفتاب با SPF برابر ۳۰ برایتان مناسب تر است. ترکیب ضد آفتاب را نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل، حتی در روزهای ابری بر روی پوست خود بمالید و این کار را هر دو ساعت (بویژه در صورتی که عرق می کنید یا پوست خود را با حوله خشک کرده اید) تکرار نمایید.

دو نوع ترکیب ضد آفتاب وجود دارد: نوع فیزیکی و نوع شیمیایی. ترکیبات ضد آفتاب فیزیکی حاوی اکسیدروی و دی اکسید تیتانیوم هستند که پرتوهای فرابنفش A,B را پخش یا منعکس می کنند تا نتوانند به پوست نفوذ کنند. ترکیبات ضد آفتاب شیمیایی معمولا حاوی یک یا چند ترکیب فعال، مانند آو وبنزون، اکسی بنزون یا ترکیب جدیدتر گلزوریل هستند که پیش از آن که پرتوهای فرابنفش به پوست آسیب برسانند را جذب می کنند. از این دو نوع ترکیب فیزیکی بهتر است.


برای دیدن کرم های ضد افتاب و خرید اینجا را کلیک کنید .

 كرم ,ضد افتاب ,كرم ضد افتاب خوب ,كرم ضد افتاب قوي, كرم ضد افتاب,كرم ضد افتاب كالي بل, كرم ضد افتاب فيزيكي ,قويترين ضد افتاب,از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید ,ضد افتاب رنگي فاقد چربي ,درمان پيري پوست, درمان پيري پوست صورت ,درمان پيري دست ,درمان پيري پوستي ,كرم ضد افتاب والنسي, كرم ضد افتاب كالي بل  ,كرم ضد افتاب الارو ,كرم ضد افتاب اون, كرم ضد افتاب دكتر ژيلا ,ضد افتاب فيزيكي, ضد افتاب فيزيكي و شيميايي, راه هاي درمان پيري پوست,  درمان سوختگي پوست در اثر ليزر ,درمان سوختگي پوست ,درمان سوختگي پوست با افتاب ,درمان سوختگي پوست صورت, درمان سوختگي با ليزر, درمان سوختگي پوست, درمان سوختگي صورت با دكلره          

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید