09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
اسکین تگ مقعدی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

اسکین تگ مقعدی


اسکین تگ

برچسب های پوستی رشد عمومی و خوش خیم پوستی است که از سطح پوست روی تکه نازکی از بافت به نام ساقه آویزان می شود. آنها از اجزای زیادی تشکیل شده اند ، از جمله چربی ، فیبرهای کلاژن و گاهی اوقات سلول های عصبی و رگ های خونی کوچک. این احتمال وجود دارد که این فیبرهای کلاژن و رگ های خونی در داخل لایه ای از پوست پیچیده شوند و منجر به تشکیل برچسب پوست شوند. اصطلاح پزشکی برچسب پوستی آکروکوردون است و همچنین می توان از آنها به عنوان فیبروما نرم یا پولیپ فیبروپیتلیال نام برد.

برچسب های پوستی به طور مکرر در مناطق اصطکاک روی پوست مانند گردن ، زیر بغل ، زیر سینه ها ، پلک ها و سایر چین های پوستی یافت می شوند. آنها به صورت برجستگی های کوچک و اغلب گوشتی شروع می شوند. آنها ممکن است به همان اندازه باقی بمانند و تا حد زیادی مورد توجه قرار نگیرند ، بزرگ شوند و بدون درد ادامه دهند ، یا به دلیل اصطکاک یا فشار بزرگ شوند و تحریک شوند.

کاملاً مشخص نیست که چه عواملی باعث ایجاد برچسب های پوستی می شوند و هیچ روش اثبات شده ای برای جلوگیری از وجود آنها وجود ندارد. برخی مطالعات نشان داده است که نشان های پوستی در افرادی که دیابت دارند یا دارای اضافه وزن هستند بیشتر دیده می شود. بارداری همچنین ممکن است منجر به افزایش تعداد برچسب های پوستی شود که به احتمال زیاد به دلیل تغییرات هورمونی در بدن است.

درمان اسکین تگ یا برچسب پوستی

لازم نیست برچسب های پوست پاک شوند. آنها مضر نیستند ، و با گذشت زمان چنین نخواهد شد. با این حال ، برخی از افراد آنها را ناخوشایند می دانند و مجبور به حذف آنها می شوند. از بین بردن برچسب پوست می تواند از طریق روش های مختلف انجام شود. یکی از روشهای معمول استفاده از روش سرما درمانی است که در آن یک پزشک ، معمولاً متخصص پوست ، با استفاده از نیتروژن مایع ، برچسب پوست را مسدود می کند. گزینه دیگر الکتروکوتر است که در آن از یک پروب یا سوزن برقی برای سوزاندن برچسب پوست استفاده می شود. کندن یا برداشتن ، با قیچی یا چاقوی چاقو ، ممکن است گزینه بهتری برای برچسب های بزرگتر پوست باشد. از آنجا که از بین بردن برچسب پوست به عنوان لوازم آرایشی در نظر گرفته می شود ، این روش ها معمولاً تحت پوشش بیمه نیستند.

مراقب ویژگیهای غیرمعمول باشید

گاهی اوقات ، آنچه ممکن است به عنوان برچسب پوستی به نظر برسد در واقع می تواند نوع دیگری از رشد پوست باشد. اگر رشد گوشتی مشاهده کردید که دارای ویژگی هایی است که معمولاً در برچسب های پوستی وجود ندارد ، مانند تغییر رنگ ، تغییر ناگهانی اندازه ، یا نواحی خونریزی یا درد ، از پزشک خود بخواهید نگاهی بیندازد.

 

کرم درمان اسکین تگ

– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی

اسکین تگ چیست,اسکین تگ مقعدی,اسکین تگ شقاق,اسکین تگ در بارداری,اسکین تگ ناحیه تناسلی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید