09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
افزایش رشد مو با روغن ارگان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

افزایش رشد مو با روغن ارگان

روغن آرگان – یا “طلای مایع” ، همانطور که بسیاری به آن اشاره می کنند – از هسته های تازه میوه درخت ارگان در مراکش تهیه می شود. روغن آرگان خالص قرن هاست که برای سلامتی و زیبایی از جمله ریزش مو استفاده می شود. امروزه می توان آن را در تعدادی از محصولات مراقبت از مو و پوست یافت.
نشان داده شده است که روغن آرگان در هنگام استفاده بر روی پوست فواید سلامتی زیادی را به همراه دارد و بسیاری از این مزایا بر روی موها افزوده می شود.

روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهای قدرتمندی مانند ویتامین E است که نشان داده شده برای پوست سر و موهای شما مزایایی دارد.

روغن آرگان بیشتر به عنوان مرطوب کننده پوست و مو استفاده می شود زیرا سرشار از اسیدهای چرب ، عمدتا اسید اولئیک و اسید لینولئیک است . نشان داده شده است که این روغن ها ساقه مو را روغن کاری می کنند و به موهای شما در حفظ رطوبت کمک می کنند .

روغن آرگان همچنین سرشار از ویتامین E است ، که لایه ای چربی را به مو و پوست سر شما می دهد که به جلوگیری از خشکی کمک می کند و می تواند به کاهش فرسودگی و تقویت درخشش موکمک کند.

روغن آرگان سلامت پوست سر را بهبود می بخشد . روغن آرگان اثر ضد التهابTrusted Source و آنتی اکسیدانTrusted Source دارد که برای پوست مفید است. این می تواند به جلوگیری یا بهبود شرایط پوستی کمک کند ، از جمله مواردی که می توانند روی پوست سر تأثیر بگذارند مانند:

پسوریازیس
درماتیت سبورئیک

تحقیقات علمی کمی در مورد خواص ضد قارچ روغن آرگان انجام شده است ، اگرچه ممکن است به درمان شوره سر کمک کند. گاهی اوقات شوره سر توسط قارچ مخمر مانند در پوست سر شما ایجاد می شود.

روغن آرگان قرن ها توسط زنان مراکش مورد استفاده قرار گرفته است تا از پوست در برابر آفتاب محافظت کند . تحقیقات نشان داد که فعالیت آنتی اکسیدانی موجود در روغن آرگان از پوست در برابر آسیب های رادیکال آزاد خورشید محافظت می کند. این فایده همچنین ممکن است به موها برسد و به جلوگیری از خشک شدن و سایر آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک کند.

ماسک روغن آرگان
تهیه ماسک روغن آرگان خود آسان است. استفاده از روغن آرگان خالص بیشترین حس را برای شادابی موهایتان ایجاد می کند زیرا می توانید به تنهایی از آن استفاده کنید یا آن را با سایر مواد مغذی مانند روغن کرچک ترکیب کنید .

نحوه درست کردن ماسک مو ارگان

با استفاده از دستان خود ، ۸ تا ۱۰ قطره روغن آرگان را در مو و پوست سر خود ماساژ دهید. مقدار مورد نیاز را بر اساس طول مو تنظیم کنید.
به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ مو و پوست سر خود را انجام دهید ، از این که موهای شما از ریشه تا انتها پوشانده شود.
موهای خود را در یک حوله یا دستمال مو بپیچید و یک الی ۳ ساعت نگهداری کنید .

یکی از بهترین روغن های ارگان خالص برند ژیورل هست. روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه بزک، حاوی مقادیر بسار زیادی از اسیدهای چرب می باشد که در مقابل عمل اکسیده شدن،بسیار مقاوم تر از روغن زیتون است. همچنین حاوی ویتامین A، امگا۶ و ۹ نیز می باشد.
روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه دارای مواد مغذی بسیار مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E و A است. امروزه محققان روغن ارگان را برای استفاده پوست و مو بسیار حائز اهمیت می دانند، حتی بازیگران مشهور دنیا قبل از گریم از روغن آرگان برای جوان ماندن استفاده می کنند.
روغن آرگان برای مرطوب سازی، آبرسانی، نرم کنندگی و ترمیم پوست و مو مصرف می شود. این روغن به راحتی می تواند در سطح پوست و مو بدون چرب کردن جذب شود.

روغن ارگان ژیورل

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان خالص ژیورل فرانسه :

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده
– درمان شوره سر
– رطوبت رسان مو
– افزایش رشد مو
– درمان و پیشگیری از ترک های شکم(استرچ مارک)

برای دیدن متن کامل روغن ارگان ژیورل و خرید اینجا راکلیک کنید .

روغن آرگان,روغن آرگان اصل,روغن آرگان برای مو,روغن آرگان چیست,روغن آرگان برای صورت,روغن آرگان برای پوست, افزایش رشد موی سر,افزایش رشد مو سر,افزايش رشد مو,افزايش رشد موي سر,افزایش رشد موی صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید