09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
التهاب و قرمزی بعد از لیزر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

التهاب و قرمزی بعد از لیزر

چگونه قرمزی را بعد از لیزر کاهش دهیم؟

این یکی از سوالاتی است که بیماران اغلب قبل از انجام لیزر درمانی از آن می پرسند. ما درک می کنیم که عوارض جانبی پس از درمان نگرانی اصلی اکثر بیماران در Fox Vein & Laser Experts است. ممکن است قبل از رفتن به تعطیلات ، هنگام استراحت ناهار در محل کار ، در بین کارهای دیگر ، برای درمان به ما سر بزنید ، یا فقط بخواهید پس از هرگونه لیزر درمانی که اخیراً انجام داده اید ، تحت فشار قرار نگیرید.

ما نمی خواهیم شما نیز هیچ زمان خرابی را تجربه نکنید! به همین دلیل تیم متخصص ما اینجاست تا به شما اطمینان دهد که لیزرهایی که در مطب انجام می شود آنقدر تهاجمی است که خیلی کم یا بدون زمان دنبال می شود. در حال حاضر ، این بدان معنا نیست که قرمزی پس از درمان صفر خواهد بود. بسته به نوع درمان لیزری که انجام داده اید ، قرمزی می تواند از تقریباً نامشخص تا هفته ها متغیر باشد-اما نگران نباشید ، راه هایی برای کاهش قرمزی وجود دارد اگر در واقع بیشتر از حد مورد نظر طول بکشد.

بیایید در مورد درمان های مختلف لیزری ارائه شده در Fox Vein & Laser Experts و نحوه کاهش قرمزی در صورت لزوم صحبت کنیم.

لیزر موهای زائد

ما برای تمام روش های لیزر موهای زائد خود از یک دستگاه مدرن با نام GentleMax Pro® استفاده می کنیم . اکثر بیماران ما که برای لیزر موهای زائد مراجعه می کنند از میزان کمی که این درمان به درد می خورد شگفت زده شده اند. این درمان سریع و نسبتاً بدون درد را می توان در هر نقطه از بدن انجام داد و بر روی همه رنگ ها و انواع پوست موثر است. همه بیماران پس از درمان قرمزی را تجربه نخواهند کرد. این واقعا بستگی به میزان حساسیت پوست شما ، ضخامت یا درشت بودن موهای شما یا محل دقیق درمان روی بدن دارد. با این حال ، برای کسانی که قرمزی می بینند ، ظرف چند ساعت از بین می رود.

PicoWay Tattoo/Scar Removal

لیزر PicoWay® لیزر استاندارد صنعت برای حذف تاتو است . این سریعتر ، م effectiveثرتر و دردناکتر از سایر گزینه های سنتی حذف تاتو است. برای از بین بردن تاتو با هر رنگ روی انواع پوست کار می کند. در حالی که درمان خیلی دردناک نیست ، ما هنوز گزینه های بی حسی را برای بیمارانی که ترجیح می دهند به هیچ وجه احساس نکنند ، ارائه می دهیم. کرم های بی حس کننده یا وسایل برودتی نیز می توانند به کاهش قرمزی یا سوزش ناشی از درمان کمک کنند.

حذف اسکار PicoWay

لیزر PicoWay® همچنین می تواند برای از بین بردن اسکار ، از جمله زخم های ناشی از آکنه ، جراحی یا جراحات استفاده شود. همانند حذف خالکوبی ، می توان از آن برای انواع پوست استفاده کرد و نسبت به سایر روش های موجود ، گزینه سریعتر ، م effectiveثرتر و دردناکتری است. پس از انجام عمل ، زمان خاموشی کمی وجود دارد.

لیزر صورت برای پیری/جوانسازی پوست

لیزر PicoWay® Resolve برای بهبود ظاهر پوست استفاده می شود که شامل درمان چین و چروک و خطوط ریز ، ضایعات رنگدانه ای ، تغییر رنگ و سایر علائم قابل مشاهده پیری در نواحی بدن مانند صورت ، گردن و دست ها می شود. این لیزر بهبودهای زیبایی را با کیفیت بالا به بیماران ارائه می دهد که سریع ، ساده و بدون هیچ گونه خرابی یا عوارض جانبی ناخوشایند هستند. وقتی بیمار به دیدن لیزر جوانسازی پوست به ما مراجعه می کند ، می دانیم که از نتایج بدست آمده از PicoWay® Resolve خوشحال خواهد شد.

برای کاهش قرمزی که ممکن است بعد از هر یک از این روش های لیزر انجام شود ، بلافاصله پس از اتمام درمان از ژل آلوئه ، کرم هیدروکورتیزون استفاده کنید. همچنین می توانید از کمپرس سرد یا کیسه یخ در ناحیه تحت درمان استفاده کنید.

تجهیزات لیزری ذکر شده در اینجا همه با حداقل ناراحتی و/یا عوارض جانبی شناخته می شوند ، بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که بیماران حتی قرمزی را تجربه نکنند

برای دیدن کرم ترمیم کننده بعد لیزر و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید