09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
برای درمان خشکی مو چیکار کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

برای درمان خشکی مو چیکار کنیم

 

هر انسان به طور متوسط دارای ۱۵۰۰۰۰ تار مو است. وقتی یکی از آن ها خشک شود بقیه هم خشک می شوند ،علل زیادی برای خشکی موها وجود دارد ولی به طور قطع شستشوی زیادی موها و شنا کردن در اب کلر دار سبب خشکی روزافزون موها می شود .از جمله عوامل دیگر می توان به رنگ کردن، حاملگی، بیگودی های برقی، سشوار کشیدن های مکرر و قرار گرفتن زیاد در برابر نور خورشید اشاره کرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که موهایتان به علت شامپو زدن و شستشوی زیادی  خشک می شود بهتر است به موهایتان استراحت بدهید و کمتر بشویید ،بسیاری از افراد فکر می کنند شامپو زدن فقط چرکی موها را از بین می برد و این در حالی است که چربی پوست سر و مو را نیز با خود شسته و می برد، بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که اصرار دارید روزانه موهایتان را بشویید بهتر است از شامپوهایی که برچسب شامپو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده هست، استفاده کنید نمونه بارز برای موهای خشک استفاده از شامپو عسل،نارگیل،ارگان،خاویار و کراتین می باشد.

بهتر است بعد از شستن موهایتان از بهترین حالت دهنده ها مانند اسپری کراتینه استفاده کنید، چون هنگامی که مو خشک شود لایه های خارجی آن که کوتیکول نام دارند شروع به جدا شدن از ساقه مرکزی مو می کنند بنابراین حالت دهنده ای انتخاب کنید که با موی شما سازگار باشد ، و هر بار پس از شامپو کردن از آن استفاده نمایید.

درمان موهای خشک چیست

 

برای نجات موهای آسیب دیده بهتر است از انتهای مو به اندازه ۷ الی ۱۰ سانت کوتاه کنید ، اگر قصد دارید به موهایتان حرارت دهید بهتر است از اسپری کراتین استفاده کنید تا موهایتان را در برابر حرارت سشوارو …. در امان نگه دارید .

توصیه مهم

اگر موهایتان به طور ناگهانی خشک و شکننده شده اند و همزمان با این خشکی مو علائم دیگری مانند خستگی ، تحریک پذیری ، عصبانیت ، یبوست و… هم در خود حس می‌کنید با پزشک تان حرف بزنید ، اگر هم پوست سرتان تحریک پذیر و حساس شده و پوسته پوسته می‌شود احتمال دارد دچار پسوریازیس شده باشید.

اما برای موهایی که خشک و شکننده شده اند چه محصولاتی را استفاده کنیم بهتر است .


برای مشاهده محصولات درمان خشکی مو اینجا کلیک نمایید


 

درمان موهای شکننده و آسیب دیده,درمان موهای شکننده و خشک,درمان موهای شکننده وموخوره,درمان موی شکننده,درمان موهاي شكننده,درمان گیاهی موهای شکننده,روش درمان موهای شکننده,درمان موهای خشک شکننده,درمان شکنندگی موها,درمان شکنندگی موی سر,درمان موهای خشک وآسیب دیده,درمان موهای خشک و وز,درمان موهای خشک و شکننده,درمان موهای خشک و رنگ شده,درمان موهای خشک و وزوزی,درمان موهای خشک و سوخته,,درمان موهای خشک و خشن,درمان موهاي خشک,درمان موهای خشک و نازک,درمان موهای خشک شکننده,درمان موهاي خشك و شكننده,درمان موهاي خشك,شامپو مناسب موهای خشک,شامپوی مناسب موی خشک,شامپو مناسب برای موی خشک,شامپوی مناسب برای موهای خشک وآسیب دیده,شامپو خوب برای موهای خشک,شامپوي مناسب براي موهاي خشك,شامپو مناسب مو خشک,شامپو هگور,شامپو اگرادو برای موهای خشک,ماسک کراتینه مو چیست,ماسك كراتينه مو,ماسک کراتینه موی مای,ماسک موی کراتینه,ماسک مو کراتینه کریستال,ماسک موی کراتینه لوریس,ماسک موی کراتینه انرژی,ماسک موی کراتینه نلی,ماسک مو کراتینه فیتو,ماسک مو 2 فاز کراتینه کریستال

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید