09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
برای چاق شدن صورت چکار کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

برای چاق شدن صورت چکار کنیم

چاق کردن صورت کرم مروارید لاغر سریع گونه استخوانی بدون اضافه وزن تبادل نظر چه باید کرد چکار کنیم روش خانمها راهکارهای روشهای تغذیه ای قرص ۱۰ روز هفته ماه بزک ولنسی

گونه چاق می تواند به شما یک چهره عالی که به طور قابل توجهی باعث زیبایی می شود را اضافه نماید. اگر مشکل افتادگی پوست دارید، گونه چاق در واقع می تواند باعث درمان افتادگی و جوان شدن پوست شود.
علل مختلفی برای تحلیل رفتن و لاغری صورت وجود دارد. با افزایش سن، ورزش یا رژیم غذایی برای لاغری، چربی زیرپوستی از دست رفته و باعث لاغر شدن پوست می شود. اگر شما در حال تلاش برای به دست آوردن چربی زیرپوستی هستید راههای موثری وجود دارد تا گونه ها را چاق و برجسته کنید؛ از این رو اگر شما به دنبال چاق کردن صورت بدون رفتن به زیر تیغ هستید می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.
برای چاق شدن صورت به موارد زیر دقت کنید:
۱- شما باید در رژیم غذاییتان از برنج و نان به همراه سبزیجات برگ دار، میوه ها با فیبر بالا در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید.
۲- از کشیدن سیگار اجتناب کنید
۳- در روز به مقدار کافی آب میل کنید.
۴- با ژل الوورا پوست خود را روزانه ۲ الی ۳ بار، بمدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ماساژ بدید.
۵- دانه شنبلیله غنی از مواد مغذی است که می تواند به شما کمک کند تا صورتی چاق داشته باشید. این آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مورد نیاز پوست را تامین می کند. شب یک قاشق غذا خوری دانه شنبلیله را خیس و صبح خمیر خوب با دانه تهیه کرده و برروی پوست قرار دهید.
۶- استفاده از بزاق حلزون، بزاق حلزون حاوی موادی هست که باعث لیفت شدن پوست می شود وقتی پوست لیفت می شود باعث چاق شدن و درمان افتادگی پوست می شود.


برای مشاهده محصولات چاق کننده صورت اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید