09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
برنزه کردن سریع بدون افتاب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

برنزه کردن سریع بدون افتاب


برنزه کردن سریع پوست بدون افتاب، خورشید یا تخت های uv بسیار ارزان و بدون عارضه است. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض آفتاب بسیار خطرناک است و ممکنه در طولانی مدت باعث سرطان پوست شود.
» روش های برنزه کردن پوست:
– استفاده از آفتاب: حتی در هنگام استفاده از ضد آفتاب، آفتاب گرفتن در فضای باز ریسک بزرگی است. اگر به برنزه شدن علاقه دارید، می توانید خطرات ناشی از برنزه شدن سریعتر در آفتاب را با روش های خیلی ساده کاهش دهید. این راه کاریی که خواهیم گفت به شما کمک می کند تا از قرار گرفتن در معرض UV طولانی مدت و خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهید.

» تخت های برنزه:
در تختخواب برنزه باز در امان نخواهید بود. نور و گرمی که آنها می دهند بدن شما را در معرض اشعه UV ناامن قرار می دهد. آژانس بین المللی تحقیقات سرطان در سازمان جهانی بهداشت (IARC) تخت های برنزه را سرطان زا برای انسان ها طبقه بندی می کند.
طبق گفته هاروارد سلامت ، “اشعه ماوراء بنفش در تختخواب برنزه تا سه برابر شدیدتر از UVA در نور طبیعی خورشید است و حتی ممکن است شدت UVB به تابش نور خورشید نزدیک شود. تختخواب برنزه بسیار پرخطر است و نباید از آنها استفاده شود.

» غذاهای حاوی بتا کاروتن بخورید: غذاهایی مانند هویج، سیب زمینی شیرین و کلم می توانند بدون سوزاندن پوست به برنزه شدن کمک کنند. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما برخی از مطالعات نشان می دهد که بتاکاروتن می تواند به کاهش حساسیت به آفتاب در افراد مبتلا به بیماری های حساس کمک کند.

» استفاده از شوینده های برنزه کننده پوست: شوینده های برنزه کننده پوست بدون هیچ عارضه ایی و بدون هیچ نور افتابی باعث میشه پوست سریع برنزه شده در زیر یک نمونه از این پن توصیه می شود.

 

پن برنزه لیلاک بلژیک

پن پن برنزه لیلاک بلژیک:

– برنزه کننده پوست
– برنزه سریع و ماندگار
– مناسب بعد از افتاب سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت بلژیک
– مجوزبهداشتی ۱۲۹۳۶۰۹۲۴۱۳۹۳۲۱۲
– ۱۰۰ گرم

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت محل رو با این پن بشورید هر بار ۱ الی ۲ دقیقه با کف پن ماساژ دهید سپس بشورید.

» برای مشاهده پن برنزه لیلاک بلژیک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید