09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین تقویت کننده ابرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین تقویت کننده ابرو

مانند موهای روی سر شما ، ابروها می توانند نازک شوند یا رشد آنها را متوقف شود . به هر دلیل ممکن است این مسئله را تجربه کنید.

اگر یک یا هر دو ابرو نازک شود ، می تواند به دلیل عفونت ، شرایط پوستی ، تغییرات هورمونی یا سیستم ایمنی بیش فعال باشد. کمبودهای تغذیه ای ، آسیب های جسمی یا استرس عاطفی نیز می توانند باعث ریزش و کم پشتی ابرو شود .

آلوپسی آرهاتا
آلوپسی آرئاتا یک بیماری خود ایمنی است . سیستم ایمنی بدن به اشتباه بخشی از بدن خود را دشمن می شناسد و به آن حمله می کند. آلوپسی آرئاتا فولیکول های مو را که از آن موهای فرد رشد می کنند ، کند می کند یا تولید مو را متوقف می کند ، هدف قرار می دهد.

انواع مختلفی از آلوپسی وجود دارد:

آلوپسی آرئاتا باعث ایجاد لکه های تصادفی ریزش مو می شود.
ناپدید شدن کلیه موها است .
آلوپسی فیبروز پیشانی باعث زخم شدن پوست سر و همراه با جوش و ریزش ابرو می شود.

کمبودهای مغذی
بدن انسان به مواد مغذی از جمله منابع انرژی ( کربوهیدرات ها ، پروتئین ها ، چربی ها) ، اسیدهای آمینه و چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. برخی از اینها رشد مو را حفظ و تأثیر می گذارند ، بنابراین کمبود در هر یک از آنها می تواند باعث ریزش مو شود.

کمبود ویتامین A یا روی ، رشد سلولی را کند کرده و مانع تولید می شود . کمبود های مواد مغذی زیر نیز باعث ایجاد این مشکل می شود :

بیوتین(ویتامین B-7)
ویتامین C (توسعه کلاژن )
اهن
ویتامین های E ، B-12 و D
سیستئین
اسیدهای چرب امگا ۳

اگزما (درماتیت آتوپیک)
اگزما التهابی از پوست است که باعث خارش ، قرمزی ، از بین رفتن و سوزش می شود. این بیماری توسط یک سیستم ایمنی بیش از حد برانگیخته می شود و می تواند به عنوان یک بار شعله ور شدن یا یک وضعیت مداوم ظاهر شود. از آنجا که فولیکول های مو در پوست تعبیه شده است ، اگزما ممکن است در رشد مناسب مو دخالت کند.

پسوریازیس
پسوریازیس نوعی اختلال خود ایمنی است که باعث می شود سلول های پوستی به سرعت تکثیر شوند تا لکه های قرمز ، ضخیم ، پوسته پوسته و دردناک شکل بگیرند ، فولیکول های مو را مسدود کرده و رشد را متوقف کنند .

تماس با درماتیت
درماتیت تماسی در اثر تماس با آلرژن یا یک ماده تحریک کننده سمی ایجاد می شود. ممکن است احساس خارش کرده یا احساس سوزش را تجربه کنید. اگر ناحیه ای در نزدیکی ابروهای شما آسیب دیده باشد ، التهاب ممکن است رشد مو را مهار کند.

درماتیت سبورئیک
درماتیت سبورئیک معمولاً یک بیماری مداوم است. دانشمندان معتقدند که این بیماری ناشی از قارچ یا تولید بیش از حد روغن در پوست است. درماتیت سبورئیک حتی در ابروها باعث ایجاد شوره سر می شود .

کینتوز تنه (کرم حلقه ای)
کینتوز تنه ، معروف به کرم حلقوی ، نیز قارچی است. این تکه های قرمز ، خارش دار ، برافراشته و زنگ شبیه به بلغم و تاول ایجاد می کند. وقتی این لکه ها روی مرورگرها ظاهر می شوند ، موها معمولاً از بین می روند و یک لکه طاس باقی می مانند.

مشکلات تیروئید
بیماری تیروئید یکی از دلایل اصلی ریزش موهای ابرو است. غده تیروئید شما هورمونی تولید می کند که سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند.
هنگامی که این غده بیش از حد یا هورمون خیلی کمی تولید می کند ، بدن شما از تعادل خارج می شود ، و تعدادی از روند طبیعی را مختل می کند. این شامل رشد مو است.
کم کاری تیروئید همچنین می تواند باعث خستگی ، افزایش وزن و مه مغزی شود ، در حالی که افراد مبتلا به پرکاری تیروئید غالباً دچار تپش قلب ، ضعف چشم و کاهش وزن هستند.

استرس و اضطراب
استرس و اضطراب بیش از حد می تواند باعث ایجاد تغییرات فیزیولوژیکی از جمله کاهش اکسیژن به فولیکول های مو شود که به ریزش مو ابرو کمک می کند.

بارداری و زایمان
حاملگی و زایمان همچنین می تواند هورمونها و جنبه های دیگر بیوشیمی بدن را تغییر دهد . این نوسانات ممکن است چرخه رشد موهای شما را مختل کرده و باعث ریزش مو شود.

شیمی درمانی
برای نبرد با سرطان ، شیمی درمانی به گونه ای طراحی شده است که به سرعت در حال تقسیم سلول ها است. این شامل فولیکول های مو است. به همین دلیل وقتی افراد تحت این درمان قرار می گیرند ،موها و ابرو ها شروع به ریزش میکنند .

با توجه به علت های مختلفی که عرض شد بهترین درمان برای از بین بردن ریزش ابرو و همچنین تقویت و پرپشت کنندگی ابرو استفاده از لوسیون مو ژیورل هست .

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

ضد ریزش ابرو تالیکا,پرپشتی ابرو و مژه,پرپشتی ابروها,پرپشتی ابرو در یک هفته,لوسیون مو ژیورل 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید