09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین درمان خانگی شوره سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین درمان خانگی شوره سر

شوره سر یک بیماری شایع است که بر روی پوست سر تأثیر می گذارد. باعث خارش پوست سر و به دنبال آن پوسته های پوستی مرده می شود. طبق ژورنال پوست و بالینی ، به طور معمول از بلوغ شروع می شود و در حدود ۵۰ سالگی فروکش می شود.
شدت شوره سر می تواند متفاوت باشد. برخی موارد شدید بوده و یا درمان آنها آسان است، در حالی که برخی دیگر ممکن است به درمان دارویی نیاز داشته باشند.

پوست شما به طور مداوم تعویض می شود و سلول های پیر به بیرون رانده می شوند و در آنجا می میرند و پوسته می شوند. معمولاً این پوسته ها کوچک و قابل توجه نیستند. در مورد مبتلایان به شوره سر، سلولهای پوستی می توانند سریعتر از چرخه طبیعی جایگزین شوند. بنابراین، پوست در توده های روغنی و بزرگتر ریخته می شود که قابل مشاهده است.
اگر دو هفته یا بیشتر درمان های خانگی را امتحان کنید بدون اینکه تغییری را ببینید ، باید به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

از چای سبز استفاده کنید

چای سبز، اسانس نعناع و سرکه سفید را با هم ترکیب کرده و به مدت پنج دقیقه آن را روی پوست سر خود ماساژ دهید. سپس آن را با شامپو بشویید. چای سبز و اسانس نعناع فلفلی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی هستند که می توانند پوست سر سالم را تقویت کرده و موهای شما را نیز حالت دهند، بنابراین به اندازه خشک یا تحریک نمی شود.

از سرکه سیب استفاده کنید

سرکه را با قسمت های مساوی آب رقیق کنید. از این مخلوط به عنوان جایگزین شامپو استفاده کنید. سرکه سیب می تواند قارچ هایی که ممکن است باعث ایجاد شوره شوند را از بین ببرد. این بیماری از خارش جلوگیری می کند و می تواند به شوره سر کمک کند.

یک ماساژ روغن نارگیل داشته باشید

پنج تا ۱۰ قطره روغن درخت چای را با ۵ قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب کنید. این مخلوط را شب ها روی پوست سر خود بمالید و بعد از صبح آن را بشویید یا اگر فرصت ندارید، کافی است ۳۰ دقیقه آن را بگذارید و سپس آن را بشویید. روغن نارگیل همچنین علیه قارچ ها می جنگد ، که می تواند به از بین بردن شوره سر کمک کند. روغن درخت چای به بازگرداندن درخشش به موهای شما کمک می کند.
از آب لیمو استفاده کنید

از اب لیمو استفاده کنید

۲ قاشق غذاخوری آب لیمو را روی پوست سر خود ماساژ داده و بگذارید یک دقیقه بماند. سپس، ۱ قاشق چایخوری آب لیمو و ۱ فنجان آب مخلوط کنید. موهای خود را با مخلوط بشویید. این کار را درست قبل از حمام روزانه خود تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. آب لیمو تازه حاوی اسیدهایی است که به تجزیه قارچ هایی که می توانند باعث ایجاد شوره شوند کمک می کند. همچنین در آن مواد شیمیایی سختی وجود ندارد که نمی تواند به پوست سر شما آسیب برساند.

از جوش شیرین استفاده کنید

موهای خود را مرطوب کنید و ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین را در امتداد پوست سر خود بپاشید. یک دقیقه آن را بگذارید و بشویید. همچنین می توانید بعد از شامپو کاملاً شستشو دهید. جوش شیرین با قارچ های بیش فعال مقابله می کند و می تواند بدون تحریک آن به بیرون زدگی پوست در پوست سر شما کمک کند. جوش شیرین همچنین روغن اضافی را از بین میبرد.

پیشنهاد : برای مشاهده محصولات درمانی شوره مو اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید