09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین درمان ریزش مو زنان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین درمان ریزش مو زنان

بسیاری از مردم ریزش مو را یک مشکل مردانه می دانند، اما حداقل یک سوم زنان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اما بر خلاف مردان، زنان معمولاً نازک شدن موها را بدون طاس شدن تجربه می‌کنند و می‌تواند تعدادی از دلایل زمینه‌ای مختلف برای این مشکل وجود داشته باشد.

ریزش مو

اولین قدم در مواجهه با موهای نازک این است که مشخص کنید چه اتفاقی در داخل بدن شما می افتد که باعث می شود آن رشته های اضافی به شانه ها و برس شما بچسبند. مقداری ریزش مو طبیعی است. همه افراد به عنوان بخشی از چرخه رشد طبیعی مو، که در سه مرحله اتفاق می افتد، موهای خود را از دست می دهند:

مرحله آناژن به زمانی اشاره دارد که یک رشته مو به طور فعال در حال رشد است. این مرحله می تواند بین دو تا هشت سال طول بکشد.
مرحله کاتاژن یک مرحله گذار کوتاه است که تا سه هفته طول می کشد. در این مرحله رشد مو متوقف شده و در حال آماده شدن برای ریختن است.
مرحله تلوژن بخشی از چرخه مو است که در آن مو از فولیکول (ساختاری که مو را تولید و نگه می دارد) خارج می شود. پس از ریزش مو، فولیکول به طور معمول برای حدود سه ماه، قبل از اینکه موهای جدید شروع به جوانه زدن کند، خاموش می ماند.

دلایل اصلی ریزش مو

مشکلات متعددی می تواند باعث ریزش موی زنان شود. برخی از آنها خارجی هستند، مانند مصرف برخی داروها، استفاده مکرر از مدل مویی که موها را بیش از حد سفت می کند، یا حتی یک رویداد استرس زا مانند جراحی. در موارد دیگر، نازک شدن مو توسط اتفاقی در داخل بدن ایجاد می شود – به عنوان مثال، مشکل تیروئید، تغییر در هورمون ها، بارداری اخیر یا یک بیماری التهابی.

ریزش مو نیز ممکن است ژنتیکی باشد. شایع ترین بیماری ژنتیکی به نام ریزش مو با الگوی زنانه یا آلوپسی آندروژنیک شناخته می شود. زنان مبتلا به این عارضه ممکن است متوجه گشاد شدن قسمت بالای سر شوند که اغلب زمانی شروع می شود که زن در دهه ۴۰ یا ۵۰ خود است. اگر ژن های خاصی را از یک یا هر دو والدین به ارث ببرید، ممکن است این را تجربه کنید. تغییرات هورمونی که در طول یائسگی رخ می دهد نیز ممکن است آن را تحریک کند.

یکی دیگر از محرک های ریزش مو در زنان، یک بیماری التهابی است که روی پوست سر تأثیر می گذارد. این ممکن است اگزما، پسوریازیس یا وضعیتی به نام آلوپسی فیبروزان فرونتال باشد که معمولاً باعث ایجاد اسکار و ریزش مو – گاهی دائمی – در قسمت جلویی پوست سر بالای پیشانی می شود.

سایر علل شایع ریزش مو عبارتند از استفاده بیش از حد از محصولات آسیب رسان مو، یا ابزارهایی مانند خشک کن و سایر وسایلی که مو را گرم می کنند. بیماری زمینه ای، شرایط خودایمنی مانند لوپوس، کمبودهای تغذیه ای یا عدم تعادل هورمونی نیز ممکن است باعث ریزش مو شوند.

درمان ریزش مو و تقویت مو

لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد موی دکتر رج با فرمولاسیون جورجیا آمریکا جهت درمان ریزش موی ارثی و غیر ارثی و همچنین برای رویش مجدد موهای ریخته شده تجویز می شود. این لوسیون با مکانیسم تلفیقی مشتق آمینوکسیل ماینوکسیدیل(شبه ماینوکسیدیل) و گاما گلوتامیک اسید باعث کاهش فعالیت آنزیم ۵ آلفا ردوکتار می شود. این لوسیون با تحریک خون رسانی به پیاز مو و افزایش سلول های زایشی مو باعث رویش مجدد مو می شود.
لوسیون ضد ریزش و رویش مجدد مو دکتر رج اصلا باعث چربی و کثیفی روی مو نمی شود. همچنین قبل و بعد استفاده نیازی به آبکشی و شستشو ندارید. این لوسیون با کاهش التهاب های سلولی با فلاونوئیدهای گیاهی مثل کرستین و کاهش تاثیر شیمی درمانی بر پیاز مو باعث پرپشتی مو می شود. در این لوسیون با استفاده از مکانیزم stem cell ها در عصاره های گیاهی باعث حفظ پتانسیل تکوینی و تکثیر می شود.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

<hr>

ضد ریزش,شامپو ضد ریزش مو,بهترین تونیک ضد ریزش مو,بهترین شامپو ضد ریزش مو,تقویت کننده مو,بهترین تقویت کننده مو,شامپو تقویت کننده مو,بهترین شامپو تقویت کننده مو,ماسک تقویت کننده مو,بهترین سرم تقویت کننده مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید