09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین دمنوش لاغری شکم و پهلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین دمنوش لاغری شکم و پهلو


که در کنار تغییرات شیوه زندگی سالم، برخی از نوشیدنی ها در کاهش وزن مفیدتر از دیگران هستند.
نوشیدنی هایی مثل چای سبز، نوشیدنی های قهوه، متابولیسم را افزایش داده، باعث تسریع کامل شدن و کاهش گرسنگی می شود که می تواند سبب کاهش وزن شود.

در اینجا ۴ نوشیدنی است که یکی از بهترینها در کنار رژیم غذایی برای کاهش وزن و سالم بودن در نظر می گیرند.

۱٫ چای سبز
نه تنها با آنتی اکسیدان های مفید و دیگر مواد مغذی قدرتمند شناخته شده است، بلکه یکی از موثرترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن است. نشان داده شده است که مصرف چای سبز برای کاهش وزن و چربی بدن بسیار مفید هست.
بررسی ۱۴ مطالعه نشان داد افرادی که چای سبز هر ۱۲ ساعته را مصرف کردند، به طور متوسط ​​۰٫۴۴ تا ۷٫۷ پوند (۰٫۲ تا ۳٫۵ کیلوگرم) بیشتر از افرادی که چای سبز مصرف نکردند، چربی نداشتند. لازم به ذکر است که این مزایا چای سبز حاوی مقادیر زیاد کاتچین، آنتی اکسیدان ها است که ممکن است باعث سوختن چربی و افزایش متابولیسم شوند. تاتا یک نوع چای سبز است که حاوی مقدار بیشتری از کاتچین ها از چای سبز برگ سبز است که باعث می شود انتخاب خوبی برای کاهش وزن باشد. به علاوه، چای سبز حاوی کافئین است که می تواند با افزایش سطح انرژی و بهبود عملکرد در هنگام ورزش به کاهش وزن کمک کند.
علاوه بر این، افرادی که چای سبز مصرف می کنند، دارای فشار خون پایین و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، سرطان های خاص و دیابت هستند. درحالت کلی نوشیدن چای سبز می تواند با افزایش متابولیسم و ​​تشویق کاهش چربی به کاهش وزن کمک کند.

۲٫ قهوه
قهوه توسط مردم در سراسر جهان برای افزایش سطح انرژی و افزایش خلق و خوی استفاده می شود. این به این دلیل است که قهوه حاوی کافئین است، ماده ای که به عنوان یک محرک در بدن عمل می کند و می تواند باعث کاهش وزن شود. قهوه می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و متابولیسم را افزایش دهد که ممکن است به کاهش وزن کمک کند.
یک مطالعه در ۳۳ فرد بزرگسال بزرگسال نشان داد که افرادی که قهوه حاوی ۶ میلی گرم کافئین در هر کیلوگرم وزن بدن مصرف کردند وزن کمتری نسبت به افرادی که کافئین کمتری مصرف کرده بودند و یا کلا کافئین مصرف نکردند، داشتند.
همچنین مصرف کافئین باعث افزایش متابولیسم و ​​افزایش سوزاندن چربی می شود. مصرف کنندگان قهوه ممکن است زمان بیشتری را صرف حفظ وزن خود در طول زمان کنند. مطالعه در بیش از ۲۶۰۰ نفر نشان داد که کسانی که در حفظ وزن در طول زمان موفق بودند، به طور قابل توجهی نوشیدنی های کافئین نوشیدند.
درحالت کلی نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه ممکن است باعث کاهش وزن با افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش مصرف کالری و تحریک سوزش چربی شود.

۳٫ چای سیاه
مانند چای سبز، چای سیاه حاوی ترکیباتی است که ممکن است باعث کاهش وزن شود. چای سیاه نوعی از چای است که اکسیداسیون بیشتری داشته است (در معرض هوا) نسبت به سایر انواع چای، منجر به طعم قوی تر و رنگ تیره تر می شود.
چای سیاه در پلی فنل بالا است، از جمله گروهی از ترکیبات پلی فنولی به نام فلاونوئیدها. پلی فنول ها آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که ممکن است به کاهش وزن کمک کنند. مطالعات نشان داده است که پلی فنول های موجود در چای سیاه سبب کاهش وزن می شود.
مطالعه دیگری در ۲،۷۳۴ زن نشان داد که افرادی که مصرف غذاهای غنی از فلاونوئید و نوشیدنی های چای سیاه را به میزان قابل توجهی کاهش چربی بدن و چربی شکم کمتری نسبت به زنان که فلاونوئیدها کمتر از مقدار خوراکی مصرف می کنند، داشتند.
درحالت کلی چای سیاه حاوی پلی فنول ها، آنتی اکسیدان ها است که نشان داده شده است برای کاهش وزن بدن. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن چای سیاه ممکن است به کاهش چربی بدن کمک کند و باعث کاهش وزن شود.

۴٫ آب
افزایش مصرف آب، یکی از ساده ترین راه های بهبود سلامت کلی است. تحقیقات نشان می دهد که خوردن آب قبل از غذا می تواند باعث کاهش وزن شود.
مطالعه ای که در ۴۸ بزرگسال بالغ انجام شده نشان می دهد که افرادی که ۵۰۰ میلی لیتر (۱۷ اونس) آب قبل از غذا در طول رژیم غذایی کم کالری مصرف کردند، بیش از ۱۲ درصد از وزن بدنشان را در مقایسه با کسانی که آب آشامیدنی را قبل از غذا مصرف نکرده بودند، کاهش دادند.

» برای مشاهده بهترین ژل لاغری اینجا کلیک نمایید

دمنوش لاغری,دمنوش لاغری صبا,دمنوش لاغری قبل صبحانه,دمنوش لاغری علی ضیا,دمنوش لاغری دکتر ضیایی,دمنوش لاغری طب سنتی,دمنوش لاغری طبیعی,دمنوش لاغری طب اسلامی,دمنوش لاغری طرز تهیه,دمنوش لاغری با طبع گرم,دمنوش های لاغری طب سنتی,دمنوش لاغری برای طبع گرم وتر,دمنوش لاغری عالی,دمنوش لاغری عطاری,دمنوش لاغری عسل و دارچین,دمنوش لاغری عربی,دمنوش لاغری عوارض,دمنوش لاغری عکس,دمنوش لاغری عمده,دمنوش لاغری بدون عوارض,دمنوش لاغری بعد غذا,دمنوش لاغری فوری,دمنوش لاغري فرم,دمنوش لاغری فوق العاده,دمنوش لاغری فروشگاه 5040,دمنوش لاغری فروشگاه ۵۰۴۰,دمنوش لاغری نعناع فلفلی,دمنوش های لاغری فوق العاده,دمنوش های لاغری فوری,دمنوش لاغری قوی,دمنوش لاغری قوی خانگی,دمنوش لاغری قهوه سبز سهله,دمنوش لاغری قهوه سبز,دمنوش لاغری قبل از ناهار,دمنوش لاغری قبل یا بعد از غذا,دمنوش لاغری قیمت,دمنوش لاغری 5040 قیمت,دمنوش لاغری کوکا,دمنوش لاغری که تلویزیون تبلیغ میکنه,دمنوش لاغری کاروی,دمنوش لاغری کرفس و چای سبز,دمنوش لاغری کومین دربند,دمنوش لاغری که در تلویزیون تبلیغ می شود,دمنوش لاغری کرن بری,دمنوش لاغری کرن بری نیوشا,یک دمنوش لاغری,دمنوش لاغری ک تلویزیون تبلیغ میکنه,دمنوش لاغری در یک هفته,یک دمنوش قوی برای لاغری,دمنوش لاغری در یک ماه,یک دمنوش گیاهی لاغری,دمنوش لاغری شبکه یک سیما,لاغری با یک دمنوش,دمنوش لاغری گیاهی,دمنوش لاغری گل کوه,دمنوش لاغری گیاه تقدیس,دمنوش لاغری گرویا,دمنوش لاغری گل محمدی,دمنوش لاغری گلستان نی نی سایت,دمنوش لاغری گزنه,دمنوش لاغری گیاهی سحر,دمنوش لاغری لاهیجان,دمنوش لاغری به لیمو,دمنوش لاغر میکند,دمنوش لاغری مورد تایید وزارت بهداشت,دمنوش لاغری مهدا اسلیم,دمنوش لاغری مانترا,دمنوش لاغری مهدارو,دمنوش لاغری مهرگان نیک,دمنوش لاغری مناسب دوران شیردهی,دمنوش لاغری مهرگان,دمنوش لاغری مهزل,دمنوش لاغر نیوشا,دمنوش لاغری نیوشا در شیردهی,دمنوش لاغری نیوشا شامل چیست,دمنوش لاغری نیوشا بلوبری,دمنوش لاغری نیوشا در شیراز,دمنوش لاغری و چربی سوز,دمنوش لاغری سیب و دارچین,دمنوش نیوشا واقعا لاغر میکنه,دمنوش لاغری هیرو,دمنوش لاغری هزال,دمنوش لاغری هربال,دمنوش لاغری هل,دمنوش لاغری هفت گیاه,دمنوش لاغری هرباسین,دمنوش های لاغر کننده شکم,دمنوش های لاغر کننده خانگی,دمنوش های لاغری نیوشا,درباره ی دمنوش لاغری سحر,طرز تهیه ی دمنوش لاغری,طریقه ی مصرف دمنوش لاغری سحر,سفارش دمنوش لاغری 5040,عوارض دمنوش لاغری 5040,قیمت دمنوش لاغری 50 40,مضرات دمنوش لاغری 5040,دمنوش لاغری نیوشا 5040,دمنوش لاغری 6 گیاه تقدیس,دمنوش لاغری 6گیاه,دمنوش لاغری نیوشا 60 روزه,طرز تهیه 6 دمنوش لاغری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید