09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین روش جوانسازی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین روش جوانسازی پوست صورت

می خواهید برای همیشه جوان بمانید؟

ما نمی دانیم چگونه ساعت را متوقف کنیم ، اما می توانیم به شما کمک کنیم دوربین ها و آینه ها را فریب دهید و فکر کنید جوان تر هستید. در اینجا چند نکته اساسی برای دستیابی به روال مورد نیاز مراقبت از پوست آورده شده است.

با یک پاک کننده ملایم بشویید
پاکسازی برای از بین بردن هرگونه محصول مراقبت از پوست یا آرایش که در طول روز استفاده کرده اید و همچنین روغن های طبیعی پوست ، آلاینده ها و باکتری های تجمع یافته مهم است. این همچنین بدان معنی است که محصولات مراقبت از پوست شما می توانند وارد پوست شما شوند و به طور موثرتری کار کنند!

از لایه بردار فیزیکی یا شیمیایی استفاده کنید
با افزایش سن ، پوست شما کند می شودمنبع مورد اعتمادخود را دوباره پر کند. سلولهای مرده پوست به این سرعت جایگزین سلولهای تازه نمی شوند ، به این معنی که پوست شما شروع به کدر و ناهموار می کند و حتی ممکن است ترک بخورد. لایه بردارها راهی عالی برای کمک به دفع سلولهای مرده از روی پوست هستند.

لایه بردارها دو دسته اصلی دارند: فیزیکی و شیمیایی. بهتر است از لایه بردارهای شدید فیزیکی مانند اسکراب زردالو ژیورل استفاده کنید تا نیاز پوست شما را تامین کند

مرطوب کردن ، مرطوب کردن ، مرطوب کردن
با افزایش سن سبوم کمتری نیز به وجود می آید . در حالی که این به معنای احتمال کمتری برای آکنه است ، همچنین به این معنی است که پوست شما به راحتی خشک می شود. یکی از دلایل مهم خطوط رطوبت ناکافی پوست است ، اما خوشبختانه رفع آن با یک مرطوب کننده خوب آسان است!

همیشه ضد آفتاب بزنید
محافظت در برابر آفتاب یکی از روشهای مطمئن برای جوان ماندن پوست شما تا حد امکان است. خورشید مسئول بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری پوست است که آسیب های ناشی از آفتاب دسته خاص خود را در پوست می داند: عکسبرداری عکس.

اشعه ماورا بنفش خورشید می تواند باعث پیر شدن شود:

تجزیه کلاژن و ایجاد ناهنجاری در الاستین ، منجر به نازک شدن پوست و چین و چروک می شود
باعث ایجاد تکه های رنگی ناهموار می شود
بنابراین از ضد آفتاب استفاده کنید و این فقط برای ساحل نیست – هر روز از آن استفاده کنید. با توجه به استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب SPF 30 با طیف گسترده می تواند لکه های پیری را محو کند ، بافت پوست را بهبود بخشد و چین و چروک ها را ۲۰ درصد صاف کند.یک مطالعه اخیرمنبع مورد اعتماد. محققان اظهار داشتند که این به این دلیل است که ضد آفتاب به پوست اجازه می دهد تا در اثر اشعه ماورا UV بنفش از بین برود و استراحت کند ، بنابراین توانایی های احیا کننده قدرتمند خود فرصت کار دارند.

به روش های دیگری نیز می توانید از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید. استفاده از لباس های محافظ در برابر آفتاب مانند پیراهن های آستین بلند ، کلاه و عینک آفتابی و پرهیز از آفتاب در وسط روز ، باعث کاهش قرار گرفتن در معرض پیری و اشعه UV سرطان زا می شود.

و ناگفته نماند که نباید عمداً آفتاب بگیرید. اگر دنبال یک درخشش کاملاً سالم هستید ، به جای آن از اسپری برنزه کننده یا لوسیون استفاده کنید.

به بقیه بدن نیز نگاه کنید
جدا از صورت ، مناطقی که سن شما را در معرض دید قرار می دهند ، گردن ، سینه و دست ها هستند. اطمینان حاصل کنید که از آن مناطق غافل نشوید! آنها را با کرم ضد آفتاب پوشانده و هرگز هیچ کس از سن واقعی شما آگاه نخواهد شد.

برای دیدن کرم های ضد پیری و خرید ایجا را کلیک کنید .

ضد پیری دور چشم,ضد پیری,ضد پیری آبرسان,ضد پیری پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید