09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین روغن آرگان برای صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین روغن آرگان برای صورت

روغن آرگان چیست؟

زنان مراکشی قرن هاست که از روغن آرگان برای فواید پوست و موهای روغن روغن آرگان استفاده می کنند ، اما روغن آرگان چیست و چه عواملی آن را بسیار موثر می کند؟
مراکشی ها اغلب از آن برای ماساژ دادن نوزادان خود استفاده می کنند ، زیرا مردم محلی از خواص سلامتی آن اطمینان دارند.
در سال ۱۹۹۹ ، جنگل آرگان مراکش به عنوان میراث جهانی یونسکو تعیین شد.
بزها واقعاً از خوردن گوشت میوه ای میوه آرگان لذت می برند و اغلب برای دسترسی به آن از درختان بالا می روند.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان توسط آجیلهای موجود در درختان آرگان که بومی مراکش هستند تولید می شود – این آجیل ها بین ۱ تا ۳ هسته آرگان غنی از روغن دارند که پس از آن با ترک خوردن و بو دادن آجیل ها استخراج می شود تا آنچه را که ما روغن ارگان می شناسیم تولید کند.

روغن آرگان شامل بسیاری از مواد مفید برای سلامتی ، مراقبت از مو و مراقبت از پوست از جمله:

ویتامین E – به سلامت پوست و چشم کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
فنل ها – در ترکیبات گیاهی مانند روغن آرگان یافت می شود ، این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار موثر عمل می کند و به جلوگیری از آسیب DNA به رادیکال های آزاد کمک می کند.
کاروتن – این توسط بدن به ویتامین A تبدیل می شود که از پوست ، چشم سالم پشتیبانی می کند و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند
اسیدهای چرب – به تولید سد چربی طبیعی پوست کمک می کند ، بنابراین باعث می شود پوست بدن مرطوب ، پر و جوان تر به نظر برسد .

آیا روغن آرگان برای چهره خوب است؟

روغن آرگان به این پدیده در مراقبت از پوست و مراقبت از مو تبدیل شده است ، زیرا حاوی بسیاری از ویژگی های مفید است ، در واقع هنگام استفاده از آن ، مزایای زیادی به شما می دهد. یک دلیل وجود دارد که آن را “طلای مایع طبیعت” لقب داده اند و این فقط به دلیل رنگ آن در خالص ترین شکل آن نیست.

مزایای پوست روغن آرگان:

آبرسانی به پوست – برای جلوگیری از خشکی و پوسته شدن پوست از علائم کشش جلوگیری و کاهش می یابد – بازسازی پوست و کیفیت ترمیم روغن آرگان به کاهش التهاب و به حداقل رساندن علائم کشش کمک می کند
از لکه های آفتاب جلوگیری و به حداقل می رساند – روغن آرگان حاوی یک فیلتر فیزیکی در برابر نور ماورا بنفش است که از این طریق به جلوگیری از آسیب خورشید کمک می کند و این از ویژگی های ترمیم کننده پوست از جمله ویتامین E برای محو شدن لکه های آفتاب و در نتیجه ایجاد پوستی شاد و درخشان است.
پوست چرب را کنترل می کند – روغن آرگان تولید سبوم را تنظیم می کند بنابراین پوست شما هیدراته می شود و شروع به تولید بیش از حد نمی کند ، این امر به ویژه اگر قبلا پوست چربی دارید بسیار مفید است
میزان شکستگی را کاهش می دهد – کاهش تولید سبوم به جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست منجر به شکستگی کمک می کند
به سایر محصولات کمک می کند تا به پوست شما جذب شوند – روغن آرگان فوق العاده آبرسان بوده و به لایه برداری کمک می کند ، به این معنی که هیچ مانعی در سلول های پوست برای محصولات مراقبت از پوست وجود ندارد و می تواند به راحتی در پوست جذب شود.
از چین و چروک جلوگیری می کند – به دلیل خاصیت بسیار مغذی و محافظت در برابر آفتاب ، پیری پوست ناشی از خشکی پوست و آسیب به آفتاب کاهش می یابد

روغن آرگان برای آکنه

روغن آرگان در صورت ابتلا به آکنه بسیار مفید استزیرا به شما کمک می کند تا با زخم های پوستی مقابله کرده و آن را کاهش دهید. این کار را با ارتقا re بازسازی ، آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست انجام می دهد. هنگام خرید داروهای جوش آکنه از فروشگاه ، آنها اغلب حاوی موادی هستند که پوست را از روغنهای طبیعی آن پاک می کند و باعث می شود پوست خشک جای آن را بگیرد و سپس تولید سبوم برای مکمل روغن های از دست رفته ده برابر می شود. این امر منجر به مسدود شدن منافذ ، و شکستگی بیشتر و ایجاد زخم می شود. این روغن آرگان است که به کار می رود – روغن آرگان باعث تسکین و کاهش التهاب همراه با آکنه می شود ، سپس به کنترل تولید سبوم کمک می کند تا منافذ مسدود شده بیشتر را کاهش دهد ، همچنین باعث ایجاد لایه برداری از خود می شود که به منافذ پوست کمک می کند نفس کشیدن. از نظر کمک به کاهش اسکار آکنه موجود ، ویتامین E موجود در آن باعث ترمیم طبیعی پوست و آنتی اکسیدان هایی می شود که برای ترمیم و بهبود پوست آسیب دیده کار می کنند. دیگه چی میتونی بخوای ؟؟

نحوه استفاده از روغن آرگان در چهره شما:

صورت خود را با استفاده از یک شستشوی ملایم صورت با آب سرد بشویید تا قبل از استفاده هر چیز دیگری روی آن تمیز شوید.
صورت خود را خشک کنید (مالش ندهید زیرا باعث تحریک پوست شما می شود) و پوست را کمی مرطوب ، اما مرطوب نکنید
۲-۳ قطره روغن آرگان را به صورت خود بمالید و با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید و اطمینان حاصل کنید که آنرا عصر صورت پخش می کنید.
بگذارید به مدت ۵ دقیقه در پوست شما جذب شود (هرچه بیشتر بتوانید آن را ترک کنید بهتر است)
این روند را یک بار در روز و آنچه پوست شما شکوفا می شود تکرار کنید

روغن آرگان,روغن آرگان برای پوست,روغن آرگان اصل,روغن آرگان برای مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید