09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین سرم ویتامین سی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین سرم ویتامین سی


چگونه ویتامین C از مراقبت از پوست حمایت می کند

ویتامین C-که به اسید اسکوربیک نیز معروف است-یک ماده مغذی محلول در آب است که نقش مهمی در حفظ سلامت پوست شما ایفا می کند. از نظر بالینی ثابت شده است که ویتامین C به دلیل خواص آنتی اکسیدانی ، ضد پیری و ضد رنگدانه ای ، کاربردهای بالینی وسیعی دارد. این ماده مغذی قوی فواید بسیاری برای پوست دارد ، از جمله موارد زیر:

کلاژن بسازید که برای جوان نگه داشتن و شفاف نگه داشتن پوست استفاده می شود
التیام زخم ها
حفظ و ترمیم پوست و غضروف آسیب دیده
کاهش خطوط و چین و چروک های ظریف
رنگ پوست را روشن کنید
حتی رنگ پوست
ظاهر لکه های تیره را کاهش دهید
جلوگیری از پیری زودرس

نحوه استفاده از ویتامین C برای مراقبت از پوست

چه پوست شما خشک باشد ، چه چرب باشد یا ترکیبی ، ویتامین C برای سلامت پوست مفید است و به آن کمک می کند تا سالم تر و جوان تر به نظر برسد. دو روش برای استفاده از ویتامین C برای مراقبت از پوست وجود دارد: مصرف تغذیه ای و استفاده موضعی از آن.

مصرف تغذیه ای
غذاهای غنی از ویتامین C مانند پرتقال و انواع توت ها فواید زیادی برای سلامتی دارند. و در حالی که این واقعیت است که شما می توانید مقدار زیادی ویتامین C با خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات دریافت کنید ، ویتامین C رژیم غذایی به طور کلی به اندازه کافی برای شما ایجاد نمی کند تا بهبود قابل توجهی را در پوست خود مشاهده کنید.

این به این دلیل است که دریافت ویتامین C از طریق رژیم غذایی برای رسیدن به سطوح پایین تر پوست شما کافی است ، اما به طور کلی به لایه های بالای پوست نمی رسد. هرچقدر هم خوشمزه باشد ، خوردن یک پیمانه زغال اخته به پوست شما کمک نمی کند تا آن درخشندگی جوانی را بدست آورد (حتی اگر برای بقیه بدن شما عالی باشد). آنجاست که ویتامین C موضعی وارد بدن می شود.

موضعی
ویتامین C موضعی به طور مستقیم به بالاترین لایه های پوست جذب می شود و باعث می شود بلافاصله روی صاف شدن پوست ، کاهش خطوط ریز و لکه های تیره و محافظت در برابر رادیکال های آزاد کار کند.

ویتامین C در مرطوب کننده ها و سرم های صورت موجود است. سرم ها بیشتر از مرطوب کننده ها متمرکز هستند و به راحتی جذب پوست می شوند ، به همین دلیل متخصصان مراقبت از پوست بیشتر سرم های ویتامین C را توصیه می کنند .

گاهی اوقات ، کمتر بیشتر است. اکثر تحقیقات می گویند که ویتامین C هنگامی که به عنوان سرم موضعی استفاده می شود ، به بهترین وجه در روال مراقبت از پوست شما استفاده می شود. حتی سرم های حاوی غلظت های کم (کمتر از ۱)) ویتامین C هنوز محافظ آنتی اکسیدانی و مزایای پوست هستند.

آیا آماده استفاده از ویتامین C در برنامه روزانه پوست خود هستید؟ روال مراقبت از پوست شما به طور کلی باید شامل موارد زیر باشد:

پاک کننده
تونر
سرم ویتامین C
مرطوب کننده
ضد آفتاب

چند بار از ویتامین C استفاده کنیم؟

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، ویتامین C را ۱-۲ بار در روز-صبح و شب-استفاده کنید. مطمئن شوید که بعد از استفاده از ویتامین C در طول روز از مرطوب کننده با SPF وسیع الطیف استفاده می کنید. دستورالعمل های بسته بندی محصول خود را دنبال کنید ، زیرا دستورالعمل ها ممکن است در محصول مختلف متفاوت باشد. اگر متوجه شدید که پوست شما نسبت به استفاده روزانه حساس است ، سعی کنید چند بار در هفته یا هر روز در میان از غلظت کم استفاده کنید ، سپس با تحمل آن را افزایش دهید.

فواید
ویتامین C ممکن است مزایای زیر را برای شما به همراه داشته باشد.

کاهش حلقه های زیر چشم
وقتی بعد از یکی دو شب خواب بد متوجه حلقه های تیره زیر چشم می شوید ، در واقع شبکه ای از رگ های خونی را دقیقاً زیر پوست می بینید.

در یک مطالعه کوچک بالینی ، محققان مشاهده کردند که ویتامین C با تقویت پوست نازک و ظریف زیر چشم به کاهش و جلوگیری از سیاهی زیر چشم کمک می کند. خواص آنتی اکسیدانی ویتامین C باعث می شود پوست کشسانی و ارتجاعی بیشتری داشته باشد و به پنهان شدن رگ های خونی زیرین کمک می کند. ۲

تولید کلاژن
ویتامین C برای تولید کلاژن در بدن کاملاً ضروری است. کلاژن بلوک سازنده پوست ، مو ، ماهیچه ها و تاندون ها است و باعث می شود پوست ما جوان و صاف به نظر برسد. ۳ با افزایش سن ، تولید کلاژن کند می شود ، که ممکن است منجر به افتادگی پوست شود.

هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شود ، ویتامین C تولید کلاژن و الاستین را تسریع می کند ، که به سفت و محکم نگه داشتن پوست کمک می کند. ویتامین C موضعی می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و ظاهر جوان و صاف را به پوست بازگرداند.

بازسازی کلاژن در صورت کاهش سن هیپرپیگمانتاسیون را درمان می کند

هیپرپیگمانتاسیون – یک بیماری شایع که با ایجاد لکه های تیره روی پوست مشخص می شود – اغلب در اثر قرار گرفتن بیش از حد در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید و فشارهای محیطی ایجاد می شود. اگرچه بی ضرر است ، اما افزایش رنگدانه می تواند شما را پیر نشان دهد.

یک مطالعه نشان داد که خواص آنتی اکسیدانی ویتامین C نقش مهمی در مبارزه با لکه های تیره ناخواسته و جلوگیری از علائم پیری ناشی از آسیب نور خورشید دارد. ۴ ویتامین C نیز کمک می کند تا در مهار تولید تیروزیناز، آنزیمی که ایدز در تولید ملانین، جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون.

ویتامین C بر رنگ طبیعی پوست تأثیری ندارد – رنگدانه های طبیعی پوست تیره را از بین نمی برد ، فقط رسوبات غیر طبیعی ملانین ناشی از آسیب نور خورشید است.

آبرسانی به پوست

بدون رطوبت کافی ، اپیدرم (لایه بالای پوست) شروع به خشک شدن می کند که منجر به خارش ، پوسته پوسته شدن و پیری زودرس می شود. هیدراتاسیون برای داشتن پوست سالم و جوان به نظر می رسد.

خوشبختانه ، ویتامین C از نظر بالینی ثابت کرده است که به حفظ آب در پوست کمک می کند ، آن را نرم و صاف نگه می دارد و از چرب شدن یا خشک شدن آن جلوگیری می کند. محققان دریافتند افرادی که از مکمل حاوی ویتامین C استفاده می کردند ، بهبود قابل توجه و پایداری در آبرسانی ، کشسانی و زبری پوست نشان دادند.

قرمزی را کاهش می دهد

پوست لکه دار ، ناهموار و قرمز می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد ، از جمله بیماری های التهابی پوست (مانند اگزما و روزاسه ) ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، هورمون ها و شرایط پزشکی.

اما به لطف ویتامین C لازم نیست با قرمزی پوست زندگی کنید. تحقیقات زیادی نشان می دهد که این ویتامین قدرتمند به دلیل خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی ، قرمزی را به حداقل می رساند. ویتامین C نیز ترمیم مویرگ آسیب دیده است که قرمزی علت پوست، ایجاد نرم و صاف، حتی بیشتر چهره کمک می کند.

ویتامین C یکی از ترکیبات مراقبت از پوست است که به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته است. وقتی جوان هستید ، سطح این آنتی اکسیدان قوی در پوست فراوان است ، اما به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد. محصولات مراقبت از پوست ویتامین C مانند سرم ها و مرطوب کننده ها می توانند به مکمل کمک کنند ، که منجر به پوستی سفت و محکم و رنگ روشن تر و یکدست می شود.

ویتامینسی ژان داوز

برخی از خواص سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه:
– روشن کننده قوی با اثر یکنواخت کننده رنگ چهره به دلیل داشتن غلظت بالای ویتامین C
– درمان و جلوگیری کننده از ایجاد چین و چروک
– شاداب کننده و رفع کدری، تیرگی و خستگی پوست
– درمان افتادگی و شلی پوست
– افزایش تراکم اپیدرم پوست
– درمان چروک صورت و دورچشم
– مناسب برای درمان پف، افتادگی و چروک دورچشم
– افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست
– مناسب صورت و دورچشم
– درمان غبغب
– ۳۰ میل
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید
روشن کننده پوست صورت,روشن کننده پوست دست,روشن کننده پوست خانگی,روشن کننده پوست گیاهی,روشن كننده پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید