09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین شامپو برای شوره سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین شامپو برای شوره سر

شوره چیست ؟

شوره سر پوسته های سفید رنگی می باشد که بر اثر انباشه شدن سلول ها مرده پوست در بین موها ایجاد می شود. زمانی که سلول های مرده پوست شروع به ریزش می کند شوره ایجاد میشود، در واقع شوره سر بی عارضه هست اما گاهی با خارش های شدید همراه هست . شوره در هر سن و سالی اتفاق می افتد اما بیشترین سن در میان افراد جوان و میان سال هست. شوره با شدت و انواع مختلف به صورت خشک و چرب اتفاق می افتد.

انواع شوره سر

۱) شوره سر خشک

شوره سر خشک بیشتر در افرادی که پوست سرشانخشک هست اتفاق می افتدعلت بیشتر این دسته از شوره ها به خاطر سرمای زیاد هوا ( زمستان )یا شامپو زدن نامنظم مو اتفاق می افتد.به یاد داشته باشید شامپو های سولفات دار شوره نوع خشک را زیاد تر می کند

۲) شوره سر چرب

شوره چرب در افرادی که پوست سرشان چرب هست اتفاق می افتد در بعضی از مواقع بدن شما می تواند غدد چربی زیادی را تولید کند.

۳) شوره سر قارچی

شوره سر قارچی زمانی اتفاق می افتد که پوست سر توسط قارچی به نام Malassezia globosa دچار عفونت شود در این صورت شوره سر قارچی اتفاق می افتد و ایننوع قارچ در پوست سری که چربی زیادی دارد بیشتر گسترش پیدا می کند در بین شوره ها این نوع خطرناک هست و امکان سرایت بالایی دارد و نباید فرد درگیر شده شانه ، حوله ها و یا کلاه های خود را با فرد دیگری به اشتراک بگذارد .به یاد داشته باشیم این نوع شوره به رنگ سفید یا زرد و با خارش شدید همراه هست .

۴) شوره سر به علت محصولات مراقبت از مو

استفاده زیاد از شامپو های نرم کننده ، اسپری مو ، سرم مو ، ژل مو باعث انباشه شدن مواد ان ها در بین مو ها می شود و این تجمع با سلول های مرده یکی شده و شوره سر را ایجاد میکند این نوع شوره بیشتر باعث ایجاد ریزش می شود. علائم بیشتر این نوع شوره با پوسته های بزرگ مابل به سفیدو زرد و ریزش مو همراه هست .

۵) شوره سر ناشی از درماتیت سبورئیک

درماتیت سبورئیک بیماری التهابی پوست هست که در قسمت های مختلف بدن ایجاد می شود.این نوع شوره در نواحی از سر ، گردن ، پشت گوش، ابرو و صورت ایجاد می شود .متاسفانه استرس و تغییرات هورمونی نیز میتواند عامل ایجاد و تشددی این نوع شوره باشد . علائم این نوع شوره با پوسته های بزرگ سفید و زرد ، قرمزی و تحریک پوست همرراه هست.

۶ ) شوره سر ناشی از پسوریازیس

پسوریازیس نوعی بیماری پوستی است که سیستم ایمنی به اشتباه به بافت های سالم پوست حمله می کند و این وضعیت منجر به ایجاد و تولید سریع سلول های جدید پوستی می شود و در نتیجه پسوریازیس باعث ایجاد پوسته های ضخیم به رنگ نقره ای به همراه قرمزی و خارش خفیف می شود.

درمان شوره با سیاه دانه

دلیل اصلی این است که سیاه دانه حاوی چیزی به نام تیموکینون است که یک آنتی اکسیدان فوق العاده قوی است. این آنتی اکسیدان التهاب را تسکین می دهد و کاهش التهاب می تواند به برخی از انواع ریزش مو که ممکن است تجربه کنید کمک کند. همچنین این انتی اکسیدان خاصیت جوانسازی دارد که بمرور زمان باعث تیره شدن مو(رفع سفیدی مو) می شود.
برخی از مزایای دیگر استفاده از سیاه دانه در موهای شما شامل این واقعیت است که سیاه دانه ضد باکتری، ضد قارچ و آنتی اکسیدان است. این به مرطوب نگه داشتن پوست سر شما کمک می کند، که می تواند مشکلاتی را که ممکن است داشته باشید، مانند شوره سر، بهبود بخشد.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

شوره سر,درمان شوره سر,علت شوره سر,علت شوره سر چیست,بهترین شامپو برای شوره سر,درمان شوره سر با سرکه,درمان شوره سر چرب,درمان شوره سر با روغن زیتون

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید