09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین شامپو برای موی چرب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین شامپو برای موی چرب


از موهای چرب خسته شده اید؟ توجه داشته باشید ، زیرا ما به شما می گوییم هنگام خداحافظی با چربی اضافی مو ، چگونه می توانید آبرسانی کامل داشته باشید.

پوست سر ما به طور طبیعی سبوم را به عنوان نوعی محافظت تولید می کند. اما به دلایل مختلف ، این تولید می تواند تغییر کند و در نتیجه موهای چرب اضافی ایجاد شود. البته با چند تغییر در روال زندگی شما می توانیم از شر چربی مو خلاص شویم و موی مناسب و مرطوب داشته باشیم.

چرا موهای چرب دارم؟

داشتن موهای چرب با عوامل مختلفی در ارتباط است. یکی از این موارد مربوط به دلایل ژنتیکی یا هورمونی است ، زیرا برخی تغییرات در بدن ما می تواند بر روی پوست سر تأثیر بگذارد.

همچنین شستن بیش از حد آن یا شستشوی بد مو می تواند منجر به این وضعیت دست و پا گیر شود. شستشوی بد آن است که در آن شما از محصول بیشتری از حساب استفاده می کنید یا در آن موهای خود را به درستی آبکشی نمی کنید.

در هر صورت ، برای جلوگیری از چربی مو توصیه می کنیم که برای شستن موهای خود از آب گرم استفاده کنید. باور کنید یا نه ، آب بسیار گرم تمایل به تولید چربی دارد.

علاوه بر این ، موهای صاف و ظریف طبیعتاً چرب تر هستند ، زیرا ضخامت مناسب ندارند ، چربی طبیعی تولید شده توسط پوست سر را جذب نمی کنند و باعث تجمع باقیمانده می شوند.

چه عواملی باعث چربی مو می شود؟

قبل از اینکه ما در مورد چگونگی مدیریت صحیح موهای چرب غوطه ور شویم ، مهم است که ابتدا بفهمیم چه چیزی باعث چربی آن می شود. موهای چرب اغلب با تجمع سبوم بیش از حد ایجاد می شود ، که این یک روغن روغنی است که در غدد چربی ما تولید می شود. در حالی که بدن ما معمولاً می تواند به طور دقیق میزان چربی لازم برای تولید پوست را برای حفظ سلامتی و مرطوب نگه داشتن پوست بیان کند ، اما گاهی اوقات به لولش تبدیل می شود و منجر به تولید بیش از حد می شود که پوست و موهای ما را چرب می کند. گاهی اوقات ، این به دلیل عوامل داخلی مانند عدم تعادل هورمونی ایجاد می شود ، در حالی که بار دیگر ، می تواند نتیجه مستقیم زندگی روزمره زیبایی شما باشد. اینکه هر چند وقت یکبار موهای خود را می شوید ، نوع محصولاتی که استفاده می کنید و نحوه آرایش موها می تواند در چربی آن کمک کند ، جایی که نکات زیر در آن نقش می بندد.

کمتر شستشو کنید
حرف ما رو درست شنیدی هرچقدر که به نظر می رسد ضد شهود است ، شستن بیش از حد موها ممکن است در ریشه های چرب شما مقصر باشد. آنچه اتفاق می افتد: این که شما با پوست سر چرب از خواب بیدار می شوید ، بنابراین موهای خود را می شوید تا درست شود. در این روند ، در نهایت سلب طبیعی موهای خود را از بین می برید. پاسخ بدن شما پس از آن جایگزینی روغن از دست رفته با روغن بیشتر است ، که گاهی اوقات منجر به تولید بیش از حد سبوم می شود. نتیجه این یک چرخه بی پایان است که چیزی جز موهای چرب برای شما باقی نمی گذارد. برای مقابله با این مسئله ، حداقل هفته ای یک یا دو بار از شامپو صرف نظر کنید (اگر هر روز موهای خود را می شوید) ، زیرا این امر می تواند اطمینان حاصل کند که در مصرف آن زیاده روی نمی کنید. فقط انتظار نداشته باشید که نتایج را یک شبه مشاهده کنید – ممکن است چند هفته طول بکشد تا بدن شما بتواند تعادل خود را حفظ کند.

برس خود را بلند کنید
در حالی که هنوز هم اعتقاد عمومی بر این است که مسواک زدن موهای چرب باعث بدتر شدن آن می شود ، واقعیت این است که با یک برس مناسب می توانید مقداری از آن روغن را برداشته و توزیع کنید تا ریشه های شما کمتر چرب شود.

به موهای خود دست نزنید
ممکن است چیز بزرگی به نظر نرسد ، اما تمام آن چرخش انگشتان و چرخاندن انگشت شما در طول روز واقعا می تواند بر روی ظاهر و احساس موهای شما تأثیر بگذارد. دلیل این امر این است که مانند موهای شما ، نوک انگشتان و صورت شما نیز چربی تولید می کند که می تواند به راحتی به موهای شما منتقل شود و مشکل چربی را حتی بیشتر کند. بنابراین ، به عبارت دیگر ، دست کردن

از صاف کردن موها خودداری کنید

خبر بد برای معتادان به اتوی صاف خود: صاف و دمیدن موهای شما می تواند باعث شود که تارهای شما حتی بیشتر چرب به نظر برسند. دلیل این امر این است که موهای صاف مسیر مستقیمی را به سمت چربی و روغن در ساقه موهای شما ایجاد می کنند و این باعث می شود موهای شما بسیار چشمگیرتر شود. موهای ما همچنین وقتی صاف می شوند کمی نزدیک به پوست سر می نشینند و این باعث می شود که با روغن های پوست سر و صورت شما تماس پیدا کند. درعوض ، سعی کنید مدل موج دار یا موج دار را انتخاب کنید ، که به شما کمک می کند حجم بیشتری به موهایتان اضافه کنید تا خیلی زود چرب نشود.

برای دیدن محصولات مو چرب و خرید اینجا را کلیک کنید

مو چرب ریزش,مو چرب شامپو,چربی مو,چربی مو و ریزش,چربی مو سر,چربی مو باعث ریزش میشود,مو های چرب,ماسک مو چرب

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید