09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین شامپو ضخیم کننده مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین شامپو ضخیم کننده مو

هیچ کس نمی خواهد موهای خود را از دست بدهد اما برای ۲۵ درصد از مردان زیر سی سال اجتناب ناپذیر است. این تعداد در زمان شصت سالگی به بیش از ۶۰ درصد می رسد. برای کسانی که به اندازه کافی بدشانسی هستند که دچار آسیب دیدگی لوزه ها می شوند ، اقدامات کمی برای معکوس کردن روند ریختن کلی وجود دارد.

چرا موهای نازک دارم؟

مانند بسیاری از مسائل پزشکی ، دلایل زیادی وجود دارد که باعث نازک شدن مو می شوید. از استرس ، گرفته تا محصولات آرایش مو ، گرفته تا رژیم غذایی و ژنهای شما ، شناختن مقصر بودن قفلهای بدون لک شما مهم است.

شما استرس دارید
اگر ۹-۵ شما احساس صفر کند ، استرس جسمی و / یا عاطفی می تواند سیستم شما را خراب کند. معمولاً بین شرایط به خصوص استرس زا و ریزش موهای شما تأخیر سه ماهه وجود دارد ، اما ارتباط بین استرس و ریزش مو کاملاً مستند است. چرا؟ زیرا ، هنگام استرس ، بدن شما وارد حالت “مبارزه یا پرواز” می شود ، و باعث ایجاد هورمون های اضافی برای ارسال به بدن می شود – که بر رشد فولیکول های مو در پوست سر شما تأثیر می گذارد .

رژیم شما
این درست است – شما چیزی هستید که می خورید. همانطور که اکنون می دانید ، تغذیه شما مستقیماً مسئول شکل و عملکرد بدن – از خلق و خوی شما گرفته تا متابولیسم شما است – اما آیا می دانید که می تواند بر روی موهای شما نیز تأثیر بگذارد؟ دلیل این امر ریزش مو ناشی از کمبودهای رژیم غذایی است که می تواند ناشی از رژیم غذایی محدود کننده باشد – از ‘Keto’ گرفته تا ‘Paleo’ تا ‘Carnivore’ . . به همین ترتیب ، اگر شما به اندازه کافی پروتئین نمی خورید ، موهای شما رنج می برند ، زیرا مو از پروتئین ساخته شده است. امگا ۳ و ویتامین های A و D همه می توانند به ایجاد پوست سر سالم تری کمک کنند ، بنابراین غذاهایی مانند سالمون ، تخم مرغ و آجیل همه باید در لیست خرید شما باشند.

ژنهای شما
والدین خود را به خاطر این یکی مقصر بدانید ، زیرا طاسی الگوی مردانه در خانواده جریان دارد. اگر موهای خود را از دست می دهید ، طاسی الگوی مرد به دلیل حساسیت بدن در برابر آندروژن ها ایجاد می شود – هورمونهای جنسی مردانه که تنظیم و توسعه خصوصیات مردانه و فعالیت تولید مثل را تنظیم می کنند. میزان تأثیرگذاری پوست سر شما در این فرآیند ، ارثی است ، بنابراین مبارزه با نازک شدن مو ممکن است برای برخی از افراد نبرد سربالایی باشد.

شما کم خونی هستید
کمبود آهن ، کم خونی می تواند به طور جدی روی رشد مو شما تأثیر بگذارد. مانند فقدان مواد مغذی صحیح در رژیم غذایی شما (در بالا توضیح داده شده است) ، اطمینان از اینکه رژیم غذایی شما سرشار از مواد مغذی است هم برای مبارزه با ریزش مو و هم برای حفظ سطح انرژی مهم است . متأسفانه ، این امر برای گیاهخواران و گیاهخواران دشوارتر خواهد بود ، اما سبزیجات برگدار مانند اسفناج ، لوبیا و عدس همه می توانند کمک کنند. گفته می شود ، استیک و سایر گوشت های قرمز هنگامی که نوبت به جذب آهن شما می رسد ، از بالای آن بیرون می آیند.

فولیکولهای مو شما
اگر سالها استایل (و یکبار دیگر موهای خود را برای یک ظاهر طراحی مجدد) سپری کرده اید ، ممکن است پوست سر شما کمی به یک منطقه جنگلی تبدیل شده باشد. بنابراین اگر پوست سر شما به نظر می رسد یا احساس ناسالم می کند ، احتمال دارد که موهای شما مطابق لباس باشد. برای خلاص شدن از شر باقی مانده های پوست سر خود ، از جمله سلول های مرده پوست و روغن ، استفاده از شامپوهای شفاف مانند آن را در نظر بگیرید .

علائم نازکی مو

ریزش موی مردانه بیشتر از آن است که احتمالاً متوجه شوید. این همه در مورد نازک شدن تاج و لکه های آهسته به آرامی ظاهر نمی شود ، بلکه در عوض این است که موهای خود را چگونه به سرعت و با چه مقدار از دست می دهید.
علائم نازک شدن مو شامل لکه های طاس دایره ای و لکه دار ، پوسته پوسته شدن در پوست سر ، ریزش مو در بدن است (این موضوع فقط مربوط به پوست سر شما نیست ، شما می دانید) و ریزش ناگهانی مو. که می تواند به خصوص در هنگام دوش گرفتن ، اصلاح کردن یا مو زدن به موهایتان بسیار مشهود باشد البته ، یک ضخامت تدریجی در بالای سر شما به احتمال زیاد بدون توجه خواهد بود ، بنابراین حتما توجه کنید.

موهای خود را ضخیم تر کنید
با این حال ، شما می توانید برای ضخیم کردن موهایی که مانده اید ، کارهای زیادی انجام دهید . ارزان ، سریع و آسان برای انجام این راه حل ها به ضخیم شدن درب شما کمک می کند.

۱٫ موهای خود را بشویید
بسیاری از مردان نگران این هستند که هر چه بیشتر موهای خود را بشویید بیشتر از دست می روند اما در حقیقت شستن موها ضخیم تر است زیرا موهای کثیف و چرب دراز و صاف دراز و به نظر می رسد “خوشحال” است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از یک شامپوی مرتب مانند شامپو ضد شوره سر و شانه مخصوص آقایان استفاده کرده و با آب گرم بشویید (آب گرم موها و پوست سر را خشک می کند). فقط این اشتباهات نظافت را انجام ندهید.

۲٫ از یک محصول ضخیم استفاده کنید
شامپو های ضخیم کننده ، تهویه مطبوع و اسپری حاوی پلیمرهای ویژه ای هستند که باعث می شوند تا شال موها جمع شود تا کاملتر به نظر برسند.” این اثرات فقط موقتی هستند ، بنابراین باید به طور مرتب از آنها استفاده کنید ، اما می توانند ضخامت مو را تا ۲۰ درصد افزایش دهند .

۳٫ با موهایتان خشن نباشید

موهای انسان سه برابر ضعیف تر هستند وقتی که مرطوب و خیس شدن بیش از حد و یا حوله های خشن باعث آسیب دیدن آن شده و باعث چرت زدن می شود – آخرین چیزی که می خواهید اگر از قبل کمی نازک باشید . درعوض ، بگذارید موها به طور طبیعی خشک شوند و یا به آرامی با انگشتان خود را خشک و سبک کنید تا بافت بیشتری به آن ببخشد.

۴ . استفاده از لوسیون مو ژیورل

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

لوسیون ضد ریزش مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– ضخیم کننده مو
– پرپشت کننده موی سر

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون مو ژیورل اینجا را کلیک کنید .

ضد ریزش ,تقویت کننده مو ,پرپشتی مو ,لوسیون مو ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید