09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین ضد افتاب رنگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین ضد افتاب رنگی

سرطان پوست روز به روز بیشتر می شود و نور خورشید کمک زیادی به افزاییش این نوع  بیماری دارد. از مهم ترین علل افزایش سرطان پوست قرار گیری بیش از اندازه در نور خورشید هست چون روند زندگی مردم تغییر پیدا کرده است مثلا نوع پوشش و بسیاری از ورزش های تفریحی مانند شنا ، قایقرانی ، کوهنوردی و اسکی زیر نور مستقیم آفتاب انجام می شود .

متاسفانه در بیشتر روستاهای کشورمان ساعت های زیادی در برابر نور خورشید به کار کشاورزی و دامداری مشغول هستند اما کوچکترین توجهی بهحفاظت پوست خود نمی کنند و در نتیجه مبتلا به سرطان پوست می شوند.

پس زمان آن رسیده که بدانیم نور خورشید دشمن پوست ما، عامل اصلی سرطان، چین و چروک و لک می باشد بنابراین برای حفاظت از پوست چه کارهایی باید انجام بدهیم. سعی کنید بین ساعت های ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهرکه بیشترین میزان اشعه مضر آفتاب وجود دارد ( به خصوص در فصل تابستان ) از خانه  یا محیط های سربسته خارج نشوید . سعی کنید در سایه حرکت کنید و از مکان هایی که نور آفتاب به طور مستقیم می تابد عبور نکنید .

آیا می‌دانستید که دو نوع اشعه از خورشید به وجود  می آید؟ UVB و UVA . اشعه UVA می‌تواند تا لایه‌های عمیق‌تری به پوست آسیب برساند، در حالی که UVB اشعه ایست که باعث آفتاب سوختگی میشود. کرم‌های ضد آفتاب طیف گسترده، از پوست در برابر هر دوی این اشعه‌ها محافظت می‌کند.

چه مقدار ضد افتاب بزنیم؟

اغلب افراد وقتی ضدآفتاب می‌زنند،‌ مقدار کافی از آن را به پوست نمی‌مالند و میزان مصرف آنها تنها ۲۵ تا ۵۰ درصد مقدار لازم است. ضدآفتاب باید به قدری استفاده شود که یک لایه نازک بر روی پوست تشکیل دهد و بتواند اثر محافظتی خود را به طور کامل اعمال کند.علاوه بر این، در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از اینکه از خانه خارج شوید. باید ضدآفتاب را روی پوست خود بزنید چون در حدود نیم ساعت طول می‌کشد تا ضدآفتاب جذب پوست شده و اثرش آغاز شود.نکته دیگر اینکه همیشه ضدآفتاب باید بعداز همه آرایش‌ها استفاده شود،‌ چون در غیر این صورت مواد آرایشی که بر پایه آب یا چربی باشند می‌توانند باعث بی‌اثر شدن ضدآفتاب شوند. هنگام استفاده از ضدآفتاب باید به بینی‌،‌گوش و اطراف آن توجه خاصی داشت. در  اینجا شما را با یکی از بهترین ضد افتاب ها آشنا می کنیم.

کرم ضد افتاب ژیورل

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– حفاظت پوست در برابر سرما و گرمای هوا
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم
– پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست
– حاوی اکتیو CW جهت جلوگیری از التهاب و جوش پوستی
– حاوی اکتیو ROUMEX تایروستات معدنی جهت روشن کردن و درمان لک

برای دیدن کرم ضد افتاب ژیورل و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید