09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین ضد افتاب ضد لک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین ضد افتاب ضد لک

همه می دانند که برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش خورشید ، باید ضد آفتاب بزنند، رژیم غذایی بخش مهمی از چگونگی سازگاری با محیط های خارجی در طول فصول است. بیایید نگاهی بیندازیم که چرا اولین وعده غذایی روز می تواند پوست شما را در برابر اشعه های خورشید محافظت کند .

محققان می گویند : احتمالاً اگر برنامه غذایی عادی داشته باشید ، در طول روز از UV بهتر محافظت می شوید. اگر برنامه غذایی غیر طبیعی داشته باشید ، می تواند باعث ضرر در ساعت روز به پوست شما شود. ”

بنابراین به جای یک میان وعده نیمه شب ، سعی کنید این غذاهای دوست داشتنی پوست را در اسموتی خود وارد کنید تا کمی از اشعه های نور خورشید در امان بمانید :

۱٫ زغال اخته
همین اتفاق می افتد که میوه های تابستانی مورد علاقه ما نیز آنهایی هستند که در طول تابستان نیز از ما محافظت می کنند.

زغال اخته سرشار از آنتی اکسیدانهای قدرتمندی است که با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند و به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب و استرس باعث محافظت از پوست شما می شود. زغال اخته حتی اگر یک گونه وحشی باشد قدرتمندتر است. آنها همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین C هستند که می توانند به جلوگیری از بروز چین و چروک در روز در ساحل کمک کنند.

صبحانه سریع: صبحانه خود را با استفاده از صبحانه های ارزان قیمت صبحانه که با لایه هایی از مربا خانگی ، ۱۵ دقیقه مربای زغال اخته چیا ، ماست نارگیل و گرانولو ساخته شده است آماده کنید.

۲٫ هندوانه
گوجه فرنگی به دلیل داشتن لیکوپن ، یک آنتی اکسیدان مسئول رنگ قرمز گوجه فرنگی شناخته شده است. اما هندوانه ها در واقع حاوی چیزهای بیشتری هستند. تحقیقات نشان داده است که ، لیکوپن تابش اشعه UVA و UVB را جذب می کند ، اگرچه ممکن است چندین هفته طول بکشد تا پوست به دلیل گردش آن محافظت شود.
پس از گذشت چند هفته از مصرف روزانه هندوانه آبدار (مدیریت آن در هوای گرم خیلی سخت نیست!) ، لیکوپن سرانجام می تواند به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل کند. محققان یادآور می شوند که لزوماً جای دیگر اقدامات محافظتی مانند SPF و لباس های ضد آفتاب را در برابر لکه های آفتاب و آسیب های پوستی نمی گیرد. اما وقتی صحبت از پیری می شود ، این تقویت اضافی مطمئناً آسیب نخواهد دید.

۳٫ آجیل و دانه
گردو ، دانه شاهدانه ، دانه چیا و کتان حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ هستند . ماهی و تخم مرغ نیز منابع بسیار خوبی از این چربی تمیز و دوستدار پوست هستند. بدن ما قادر به ساخت امگا ۳ نیست ، بنابراین ضروری است که ما آنها را از رژیم غذایی خود دریافت کنیم.

امگا ۳ برای پوست شما چه می کند؟ آنها همچنین به حفظ یکپارچگی پوست شما کمک می کنند و ضد التهابی نیز هستند. امگا ۳ همچنین به بدن شما کمک می کند تا به طور طبیعی با اثرات گذراندن زمان کمی بیش از حد در خورشید مقابله کند.

۴- هویج و سبزیجات برگ دار
بدن ما بتاکاروتن را به ویتامین A تبدیل می کند که برای سلامتی پوست بسیار حیاتی است. آنالیز متاآنالیز در سال ۲۰۰۷ نشان داد که بتاکاروتن پس از ۱۰ هفته مکمل منظم ، محافظت از آفتاب طبیعی را فراهم می کند.
خوردن انواع غذاهای سرشار از این ماده مغذی سهمیه روزانه را کمی ساده تر می کند. هویج و سبزیجات برگدار مانند کلم و اسفناج مکمل های عالی بتا کاروتن وعده های غذایی شما ، حتی اسموتی های صبحانه هستند.

به طور خاص ، سبزیجات برگ دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان لوتئین و زاکزانتین هستند و برای محافظت در برابر چین و چروک ، آفتاب و حتی سرطان پوست به خوبی خوبی عمل میکنند .

۵- چای سبز
در یک مطالعه سال ۲۰۱۰ محققان دریافتند که مصرف چای سبز منجر به ایجاد تومورهای کمتری در اثر نور UV در موشها می شود. این به دلیل وجود فلاوانول موجود در چای سبز و سیاه است که به EGCG معروف است.

یک مطالعه حیوانات دیگر در مورد چای سبز نشان داد که باعث کاهش آسیب پوست در برابر نور UVA می شود و در برابر کاهش کلاژن محافظت می شود. کلاژن فراوان ترین پروتئین بدن ما است. این یکپارچگی و استحکام را به پوست می بخشد.

۶٫ گل کلم
وقتی صحبت از سبزیجات و میوه ها می شود ، یک قانون بهداشت عمومی برای زندگی و خرید این است که به سمت غذاهای پر جنب و جوش پرتحرک تر شوید. این امر به این دلیل است که احتمالاً آنتی اکسیدان بیشتری دارند.

برای داشتن پوست عالی و بدون چروک تنها یه قانون بعد از تغذیه وجود دارد و آن هم استفاده از یک ضد افتاب استاندارد می باشد .

کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل محصول فرانسه دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد. این کرم ضد آفتاب حداکثر حفاظت پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید تضمین می کند. نور خورشید باعث ایجاد لک های قهوه ایی ناشی از سوختگی می شود که این کرم از بروز چنین لک هایی جلوگیری می کند و همچنین این کرم از بوجود آمدن لک در دوران بارداری و لک های بعد از پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی محافظت کرده و از ایجاد جوش، چین و چروک و سرطان پوست پیشگیری می کند که همه این فاکتورها باعث می شود که پوست جوان و شاداب بماند و زود پیر نشود. محققان علت اصلی پیری زود رس پوست را نور خورشید می دانند بنابراین شما با استفاده از این کرم پوست خود را در مقابل اثرات منفی نور خورشید محافظت می کنید. فاکتورهایی که این ضدآفتاب را از سایر ضدافتاب ها متمایز می کند اکیتوهای CW (ضدالتهاب، ضدجوش و ضدآفتاب سوختگی) و ROUMEX تایروستات معدنی(روشن کننده درمانی پوست) می باشد. اکتیو ROUMEX تایروستات بصورت درمانی باعث روشن شدن پوست و درمان لک های پوست می شود. این دو اکتیو موثر فقط در ضدآفتاب ژیورل موجود هست.

ضد افتاب ژیورل

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– حفاظت پوست در برابر سرما و گرمای هوا
– پیشگیری از لک دوران بارداری
– مورد استفاده در زمان بارداری
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم
– پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست
– حاوی اکتیو CW جهت جلوگیری از التهاب و جوش پوستی
– حاوی اکتیو ROUMEX تایروستات معدنی جهت روشن کردن و درمان لک
– ایجاد نرمی، آرامش و لطافت پوست
– جلوگیری از ایجاد کک و مک و لک پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید کرم ضد افتاب ژیورل اینجا را کلیک کنید .

ضد افتاب ژیورل ,ضد افتاب بيزانس,ضد آفتاب,ضد آفتاب لانسون,ضد افتاب پوست چرب ,ضد افتاب پوست خشک,ضد آفتاب ضد جوش,کرم ضد آفتاب ضد جوش,بهترین ضد آفتاب ضد جوش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید