09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین مارک ضد آفتاب فیزیکی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین مارک ضد آفتاب فیزیکی


تفاوت بین کرم ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی

آیا باید کرم ضد آفتاب فیزیکی یا شیمیایی انتخاب کنید؟ دیوید هاروی ، دکتر ، متخصص پوست پیمونت و جراح Mohs ، تفاوت را توضیح می دهد.

دکتر هاروی می گوید: “آیا آنها یک کرم ضد آفتاب شیمیایی یا یک ضد آفتاب فیزیکی انتخاب می کنند ، اگر بیمار از SPF 30 استفاده کند ، من از آن راضی هستم.” “با این وجود ، تفاوت های کلیدی بین فرمول های شیمیایی و فیزیکی وجود دارد.”

کرم ضد آفتاب شیمیایی جذب پوست می شود و سپس اشعه ماوراء بنفش را جذب می کند ، اشعه را به گرما تبدیل می کند و از بدن خارج می کند. مواد فعال موجود در کرم های ضد آفتاب شیمیایی شامل آووبنزون ​​، اکتینوکسات و اکسی بنزون ​​است.

ضد آفتاب فیزیکی در بالای پوست قرار دارد و اشعه های خورشید را منعکس می کند. مواد معدنی دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی مواد اصلی فعال در بلوک های فیزیکی هستند.

ضد آفتاب شیمیایی و فیزیکی

دکتر هاروی می گوید هر دو نوع ضد آفتاب مزایا و معایبی دارد.

بهترین خاصیت ضد آفتاب فیزیکی :

کمتر تحریک کننده و مناسب پوست های حساس است.

مرطوب کننده بیشتر ، که می تواند روی پوست احساس سنگینی کند.

ترکیب کامل با پوست مشکل است. با این حال ، مارک های جدیدتر در حال حاضر نسخه های مات و رنگی را ارائه می دهند که رنگ سفید کمتری دارند و می توانند ظاهر صاف و یکدستی به پوست بدهند.

ضد آفتاب شیمیایی گزینه بهتری است اگر:

شنا می کنند و به فرمولاسیون مقاوم در برابر آب نیاز دارند.

در طول روز ورزش کنید یا زیاد عرق کنید .

کرم ضد آفتابی می خواهید که سریع جذب پوست شود.

هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب به چه نکاتی توجه کنیم

دکتر هاروی می گوید که شما SPF فیزیکی یا شیمیایی را انتخاب می کنید ، چندین چیز در برچسب باید به آن توجه کنید:

طیف گسترده (از اشعه UVA و UVB محافظت می کند)

بدون بو

غیر کومدوژنیک (منافذ را مسدود نمی کند)

بدون روغن، بدون چربی

بدون پارابن

SPF حداقل ۳۰ یا بالاتر

ضد آفتاب برای پوست های مستعد آکنه یا حساس

اگر پوست مستعد آکنه یا حساس دارید ، کرم ضد آفتاب مناسب باعث نمی شود که پوست شما بشکند-در واقع ، می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. بدنبال برچسب گذاری شده برای پوستهای حساس یا مستعد لک باشید.

دکتر هاروی می گوید: “برخی از کرم های ضد آفتاب می توانند ظاهر لکه ها و تغییر رنگ را کاهش دهند زیرا حاوی نیاسینامید هستند که از خانواده ویتامین B3 است.”

اکنون که تفاوت بین کرم ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی را می دانید ، روش صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب را بیاموزید .

آیا از کرم ضد آفتاب استفاده می کنید اما باز هم دچار آفتاب سوختگی می شوید؟ ممکن است از آن به اشتباه استفاده کنید.

دیوید هاروی ، متخصص پوست و جراح Mohs در Piedmont می گوید: “بزرگترین چیزی که در مورد بیماران مشاهده می کنم این است که آنها به اندازه کافی از کرم های ضد آفتاب استفاده نمی کنند و دوباره از آن استفاده نمی کنند.” “مهم نیست که از SPF 100 در صورت عدم استفاده کافی استفاده می کنید. برای داشتن SPF بالاتر ، باید پوست را کاملاً بپوشانید. ”

استفاده صحیح از کرم ضد آفتاب بسیار مهم است چه به استخر بروید و چه به دفتر. نشستن در کنار یک پنجره آفتابی ، سوار شدن در ماشین و حتی پیاده روی در خارج برای بررسی نامه شما را در معرض اشعه های مضر UVB و UVA خورشید قرار می دهد.

در اینجا نکات دکتر هاروی برای اطمینان از اینکه کرم ضدآفتاب خود را پوشانده اید ، پیشگیری می شود که از سرطان پوست و پیری زودرس جلوگیری می کند.

یک لیوان شات بیرون بیاورید. یک لیوان شات می تواند ۱٫۵ اونس مایع را در خود نگه دارد ، یعنی مقدار کرم ضد آفتاب برای پوشاندن بدن شما.

ضد آفتاب مناسب را انتخاب کنید. این که آیا شما از کرم ضد آفتاب فیزیکی یا شیمیایی استفاده می کنید ، فرمولی را انتخاب کنید که دارای طیف وسیع و حداقل SPF 30 باشد.

وقت بگذارید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، ضد آفتاب را کاملاً روی پوست خود ماساژ دهید.

بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خشک شود. این امر باعث می شود تا زمانی که بیرون از منزل حرکت می کنید ، ضد آفتاب بیشترین تأثیر را داشته باشد.

اگر می دانید که عرق می کنید یا شنا می کنید از فرمول مقاوم در برابر آب استفاده کنید .

نقاطی که به راحتی از دست می روند را به خاطر بسپارید. دکتر هاروی می گوید: “من افراد زیادی را می بینم که از پشت ، کناره های صورت ، گردن و قسمت بالای گوش خود بیزار هستند.” وی افزود: من بسیاری از موارد برداشتن سرطان پوست را روی شقیقه ها ، گونه های بالا ، پوست سر ، بینی و گوش انجام می دهم. این مناطق معمولاً بیشترین نور خورشید را دریافت می کنند. ”

SPF را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهید. دکتر هاروی می گوید: “مردان ممکن است لوسیون یا مرطوب کننده بعد از اصلاح با SPF 30 را انتخاب کنند.” “خانمها می توانند از آرایش حاوی SPF 30 محافظت بیشتری در برابر آفتاب دریافت کنند.”

فقط به کرم ضد آفتاب تکیه نکنید. از عینک آفتابی ، کلاه لبه پهن و لباس با درجه UPF استفاده کنید. در صورت احساس سرخ شدن ، خستگی یا گرمای بیش از حد ، از آفتاب استراحت کنید و به دنبال سایه باشید یا به داخل بروید.

روز خود را با توجه به خورشید برنامه ریزی کنید. زمانبندی فعالیتهای بیرون از خانه را در زمانی که شدت اشعه خورشید کمتر است ، در نظر بگیرید ، مانند قبل از ۱۰ صبح یا بعد از ۴ بعد از ظهر: دکتر می گوید: “لازم نیست که شما یک گوشه نشین باشید ، اما خوب است بدانید که چه زمانی پرتوهای خورشید قوی ترین هستند.” هاروی.

برای نوزادان زیر ۶ ماه از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید. از قرار گرفتن نوزادان زیر ۶ ماه در معرض نور خورشید خودداری کنید. در عوض ، نوزاد خود را با لباس های UPF ، کلاه لبه پهن و عینک آفتابی بپوشانید و او را زیر سایه نگه دارید.

ضد افتاب ژیورل

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– حفاظت پوست در برابر سرما و گرمای هوا
– پیشگیری از لک دوران بارداری
– مورد استفاده در زمان بارداری
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم
– پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست
– حاوی اکتیو CW جهت جلوگیری از التهاب و جوش پوستی
– حاوی اکتیو ROUMEX تایروستات معدنی جهت روشن کردن و درمان لک
– ایجاد نرمی، آرامش و لطافت پوست
– جلوگیری از ایجاد کک و مک و لک پوستی
– افزایش خاصیت کرم های ضدلک
– رنگی

برای دیدن متن کامل وخرید اینجا را کلیک کنید .
ضد افتاب فیزیکی,ضد افتاب رنگی, ضد افتاب بی رنگ, ضد افتاب ژیورل, ضد افتاب ژان داوز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید