09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی

پوستی خشک مهم نیست از کجا شروع می شود ، اما وقتی زیر چشم شما باشد می تواند مخصوصاً آزار دهنده باشد. اگر متوجه پوستی محکم یا پوسته پوسته زیر چشمانتان شده اید ، دلیل این اتفاق را ببینید و کدام روش درمانی را می توانید برای بهبود و پیشگیری استفاده کنید.

چه عواملی باعث خشکی پوست زیر چشم می شود؟
پوست ناحیه چشم شما نازک تر و لطیف تر از قسمت های دیگر بدن است (فکر کنید کف پا). این بدان معنی است که به اندازه کافی قادر به حفظ رطوبت نیست و مستعد خشک شدن بیشتر است. قسمت سخت این است که اغلب مشخص می کند که دقیقا چه چیزی باعث خشک شدن پوست زیر چشمان شما می شود. مقصر بسیاری وجود دارد.
پوست خشک نه تنها ناخوشایند نیست ، بلکه ناراحت کننده است. این پوست پوسته پوسته می تواند به سرعت خارش ، تحریک ، ترک خورده ، قرمز یا حتی تغییر رنگ پیدا کند. خشکی مزمن پوست همچنین بر خاصیت ارتجاعی تأثیر می گذارد ، که می تواند منجر به چین و چروک زودرس شود (نه ، متشکرم). حتی از این بدتر ، پوستی که به اندازه کافی خشک است ، می تواند در صورت حمله باکتری ها را باز کند ، که به نوبه خود می تواند منجر به عفونت شود .

خبر خوب این است که شما می توانید برای مدیریت خشکی پوست زیر چشم ها استفاده کرده و از بروز مجدد آن جلوگیری کنید.

نحوه درمان و جلوگیری از خشکی پوست زیر چشم شما
با ساده کردن روال زیبایی خود شروع کنید. محصولات مناسب به همراه تمیز کردن و آبرسانی مداوم می توانند راه زیادی را برای مقابله با خشکی طی کنند. ایجاد برخی تغییرات ساده در رژیم غذایی شما نیز می تواند تغییری ایجاد کند.

۱٫ محصولات خشن را حذف کنید
مرحله ۱: آنچه را که در حال حاضر بر روی صورت خود می گذارید ارزیابی کنید و آنچه باید انجام شود.

استفاده بیش از حد و حتی استفاده بیش از حد شایع از پاک کننده های صورت و محصولات پوستی مانند اسکراب ، پاک کننده های عمیق و لایه برداری که حاوی مواد شیمیایی سخت یا الکل هستند می توانند به طور جدی پوست شما را خشک کنند. و به یاد داشته باشید ، پوست زیر چشمان شما نازک تر و حساس تر است ، بنابراین در مقابل تحریک بسیار آسیب پذیرتر است.

۲٫ به کارهای روزمره مراقبت از پوست بچسبید
عادت دهید که هر روز ، صبح و شب صورت خود را بشویید. به یک پاک کننده صورت ملایم و بدون صابون تغییر دهید و به جای اب گرم از آب ولرم استفاده کنید. یک مرطوب کننده سبک و بدون روغن پیدا کنید و بعد از خشک شدن پوست آن را بمالید. به آرامی روی ناحیه چشم حساس بچرخید.

۳٫ استرس را روی پوست خود کاهش دهید
بعضی اوقات ما همه راه های کوچک را که می خواهیم استرس بیشتری به پوست خود وارد کنیم ، به خصوص در مناطقی که بسیار حساس هستند ، نمی دانیم. از مالیدن زیر چشم خود و استفاده از آب خیلی گرم روی صورت خودداری کنید. همچنین ، حتماً از برس های آرایشی تمیز استفاده کرده و بیش از حد از استفاده مجدد از آرایش زیر چشم خودداری کنید. همه این موارد استرس پوست چشم را کاهش می دهد.

۴- رژیم خود را بیش از حد شارژ کنید
هیدراتاسیون مناسب برای بدن سالم ضروری است و به مبارزه با خشکی پوست نیز کمک می کند. هدف از رژیم غذایی غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ، از جمله سبزیجات سبز برگ ، میوه های روشن و آجیل است. از غذاهای فرآوری شده (تراشه ها) ، نوشیدنی ها (سیتونارا ، نوشابه) و کربوهیدرات های تصفیه شده خودداری کنید.

۵- استفاده از کرم دور چشم استاندارد و مطلوب

کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل اینجا را کلیک کنید .

چروك دور چشم,چروک دور چشم درمان,چروک دور چشم درمان خانگی,تیرگی دور چشم ,خشکی دور چشم ,افتادگی پلک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید