09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین مارک کرم پودر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین مارک کرم پودر

خلق یک چهره بی عیب و نکات اولیه زیرسازی آرایش برای پنهان کردن لکه ها و جوش‌ها

بیشتر افراد دارای عیوب پوست از جمله جوش و لک می باشند که برای پوشش دادن به عیوب برای رفتن به مهمانی از کرم پودر استفاده می کنند .

حتما شما هم جزو افرادی هستید که وقتی هنرپیشه ها را می بینید اولین سوال شما این است که چگونه دارای پوست صاف و بی عیب هستند، جواب این سوال در استفاده از بهترین کرم پودر ها و پنکک ها می باشد.

در پوست همه ی افراد بدون شک جوش یا لک وجود دارد، البته با مراقبت خوب و تغذیه مناسب می توان پوست شفاف و عارس از هر گونه مشکل داشته باشید.

رنگ پوست از سفید تا سیاه

برای تقسیم بندی پوست معیارهای زیادی از جمله رنگ پوست وجود دارد، در کل دنیا ۶ نوع رنگ پوست وجود دارد که نوع اول سفید و بسیار حساس است که بیشتر در بین اروپایی ها رواج دارد ،در مقابل نور آفتاب مقاومت زیادی ندارد و بیشتر دچار تراکم رنگدانه شده و در نتیجه کک  و مک به وجود می آید، نوع ششم رنگ سیاه که در بین مردم آفریقا زیاد است که تراکم رنگدانه کم و نسبت به نور خورشید مقاومت زیادی دارند و به هیچ عنوان دچار لک یا کک و  مک نمی شوند، رنگ پوست مردم کشورمان بین نوع سوم و چهارم هست که در برابر نور آفتاب بسیار حساس و دچار کک و مک می شوند، بنابراین در طول سال نیاز شدید به مراقبت به وسیله ضد آفتاب دارند.
● کرم پودر روشن یا تیره
هدف استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش، این است که پوست حالت یکنواخت و آماده برای آرایش پیدا کند. هدف، رنگ بخشیدن به پوست نیست پس نباید سعی کنید با کرم پودر پوست‌تان را روشنتر یا تیره تر جلوه دهید، به همین جهت بهتر است هنگام انتخاب کرم پودر تا آنجا که ممکن است نزدیکترین رنگ به رنگ پوست‌تان را انتخاب کنید.
اگر شما کرم پودر درستی را انتخاب کرده باشید در این صورت نباید بین رنگ صورت و گردن خط ارایش به وجود بیاید.
حتی شما برای اینکه بتوانید به خوبی عیوب صورترا بپوشانید بهتراست قبل از استفاده از کرم پودر، از کانسیلر با رنگ متناسب پوستتان استفاده کنید و در نتیجه صورت شما مانند هنرپیشه ها صاف و یک دست می شود.
بهترین کرم پودر باید حاوی مقادیری ضد آفتاب باشد و حتما از ترکیبات مینرال استفاده شده باشد، برای اینکه بتوانید با بهترین کرم پودرها آشنا بشوید در ادامه شما را با چند مورد آشنا می کنیم.

برای مشاهده کرم پودر های مینرال اینجا کلیک نمایید

بهترين مارک کرم پودر,بهترین مارک کرم پودر آرایشی,بهترین مارک کرم پودر برای عروس,بهترین مارک کرم پودر برای پوست حساس,بهترین مارک کرم پودر برای پوست خشک,بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب,بهترین مارک کرم پودر صورت,بهترین مارک کرم پودر و پنکیک,بهترین مارک کرم پودر گریم,بهترین مارک کرم پودر گیاهی,کرم پودر پوشاننده خوب,معرفي كرم پودر خوب,معرفی مارک کرم پودر خوب,معرفی چند کرم پودر خوب,معرفی کرم پودر خوب با قیمت مناسب,معرفی کرم پودر خوب برای پوست خشک,معرفی کرم پودر خوب برای پوست چرب,معرفی کرم پودر خوب برای پوستهای خشک,معرفی کرم پودر و پنکک های خوبی که,معرفی یک کرم پودر خوب,کرم پودر خوب معرفی کنید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید