09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین ویتامین برای رشد مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین ویتامین برای رشد مو

بهترین ویتامین رشد تفویت مو روی امگا۳ زینک پلاس ویتامین سی بیوتین ب کمپلکس آهن مس

حقیقت این است که ریزش مو یک فرآیند پیچیده است که شامل مکانیسم های مختلف ژنتیکی ، هورمونی و محیطی است. درست مانند پوست ما، فولیکول مو در معرض پیری ذاتی و بیرونی است. عوامل ذاتی شامل مکانیسم های ژنتیکی و اپی ژنتیکی ما هستند و عوامل بیرونی شامل استعمال سیگار و اشعه ماوراء بنفش است.
بعضی مواقع ریزش مو به دلیل کمبود ویتامین نیز وجود دارد. خوشبختانه با اضافه کردن غذاهای سرشار از ویتامین به رژیم غذایی یا استفاده از مکمل ها می توان کمبود آن را اصلاح کرد. برخی ویتامین ها دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند که به مقابله با عوامل بیرونی ریزش مو کمک می کنند و برخی از ویتامین ها به تعادل هورمون بدن کمک می کنند، یکی دیگر از عواملی که رشد مو را متوقف می کند.
اگر تعجب دارید که چگونه موها را به طور طبیعی ضخیم کنید ، این ویتامین های مو سالم را امتحان کنید .

۱- روغن ماهی
روغنهای سرشار از انواع مختلف اسیدهای چرب در مطالعات حیوانی و انسانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است تا اثرات آن بر سلامت پوست و موها ارزیابی شود. چربی های امگا ۳ مو را تغذیه می کنند، از ضخیم شدن مو پشتیبانی می کنند و التهاب را کاهش می دهند که می تواند منجر به ریزش مو شود، به همین دلیل روغن ماهی از موها سود می برد و یکی از شش ویتامین برتر برای رشد مو است.
یک مطالعه ۲۰۱۵ که در مجله زیبایی پوست منتشر شده است ، اثرات مکمل شش ماهه امگا ۳، امگا ۶ و آنتی اکسیدان ها در ریزش مو را ارزیابی کرد. در مطالعه‌ی تصادفی ، مقایسه ای، ۱۲۰ فرد زن سالم با ریزش مو از الگوی زن شرکت کردند. نقطه پایانی اصلی تغییر در تراکم مو است که بر روی عکس های استاندارد ارزیابی شده است، و نقطه پایانی ثانویه شامل تغییر در درصد فولیکول مو فعال و توزیع قطر رشد مو بود.
پس از شش ماه درمان، ارزیابی عکس بهبودی برتر در گروه مکمل را نشان داد. رشد مو در مقایسه با گروه کنترل افزایش یافته است و ۸۹٫۹ درصد از شرکت کنندگان گزارش کاهش ریزش مو و همچنین بهبود قطر مو (۸۶ درصد) و تراکم مو (۸۷ درصد) داشتند.

برای کاهش التهاب و متعادل کردن هورمون ها ، غذاهای امگا ۳ مانند سالمون ، ماهی خال مخالی ، ماهی تن ، ماهی سفید ، ساردین ، ​​زرده تخم مرغ ، گردو ، تخم شاهدانه و نیتو بخورید . اگر به اندازه کافی غذاهای امگا ۳ نخورید ، یک یا دو کپسول یا یک قاشق غذاخوری یک مکمل روغن ماهی دارای سطح عالی مصرف کنید تا در کاهش التهاب که باعث ایجاد اختلالات مو می شود کمک کند.

اگر قبلاً داروهای رقیق کننده خون از جمله آسپیرین مصرف کرده اید ، قبل از استفاده از روغن ماهی با پزشک معالج خود صحبت کنید زیرا ممکن است خونریزی را افزایش دهد.

۲- روی
ترکیبات روی برای ده ها سال در درمان اختلالات مانند تلوژن افلوویوم و آلوپسی آرها، اشکال ریزش مو مورد استفاده قرار می گرفت، زیرا روی باعث سلامتی فولیکول مو می شود. روی یک عامل اساسی برای چندین آنزیم است و با فعالیتهای مهم عملکردی در فولیکول مو درگیر است.

روی همچنین یک مهار کننده قوی رگرسیون فولیکول های مو است و باعث تسریع در بهبود فولیکول مو می شود. مطالعات نشان می دهد که برخی از بیماران آلوپسی آرئاتا کمبود روی دارند ، و سولفات روی خوراکی به عنوان یک درمان مؤثر عمل می کند.

۳- ویتامین B-Complex (بیوتین و B5)
از بیوتین و اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) به عنوان درمان های جایگزین برای ریزش مو استفاده شده است. بیوتین با بازسازی زونا موهایی که در اثر شامپو زدن بیش از حد، قرار گرفتن در معرض آفتاب ، خشک شدن ضربه و اتو کشیده شده اند ، از موهای شما سود می برند. ویتامین B5 از غدد فوق کلیوی پشتیبانی می کند ، که به تحریک رشد مو کمک می کند.

۴- ویتامین C
شواهد تجربی نشان می دهد که استرس اکسیداتیو نقش مهمی در روند پیری دارد. گونه های اکسیژن فعال یا رادیکال های آزاد مولکول های بسیار واکنشی هستند که می توانند به طور مستقیم به غشاهای ساختاری سلولی ، لیپیدها ، پروتئین ها و DNA آسیب بزنند.
با افزایش سن ، تولید رادیکالهای آزاد افزایش می یابد و میزان آنزیم های آنتی اکسیدانی که از بدن دفاع می کنند کاهش می یابد و منجر به آسیب ساختارهای سلولی و پیری مو می شود. ویتامین C با کار کردن به عنوان آنتی اکسیدان ، استرس اکسیداتیو را مبارزه می کند که به رنگ مو و ریزش مو کمک می کند.

۵- آهن
مطالعات متعددی رابطه بین فقر آهن و ریزش مو را مورد بررسی قرار داده اند، و برخی حاکی از آن است که کمبود آهن ممکن است مربوط به آلوپسی آراتا ، آلوپسی آندروژنتیک ، تلوژن افلوویوم و انتشار ریزش مو باشد.

۶- ویتامین D
فولیکول های مو نسبت به هورمون ها بسیار حساس هستند و ویتامین D هورمونی است که در هموستاز کلسیم، تنظیم ایمنی و تمایز رشد سلول نقش مهمی دارد. در دنیای علمی کاملاً مشهور است که آلوپسی آرئاتا معمولاً در بیماران مبتلا به کمبود ویتامین D، راکتهای مقاوم به ویتامین D یا جهش گیرنده ویتامین D مشاهده می شود.

۷- ویتامین رسانی به مو بصورت موضعی
هرچند باید بصورت داخلی مو ویتامین رسانی شود بخاطر اینکه در کف سر جریان خون نسبت به سایر محل های بدن کم هست باید بصورت موضعی جریان خون در این ناحیه را زیاد کنیم تا ویتامین های خوراکی کاملا به ریشه مو جذب شوند. در زیر بهترین لوسیون مو جهت تغذیه و ویتامین رسانی به مو را توصیه می کنیم.

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: روزانه بعد از شستشوی موها چند پاف اسپری کنید سپس ماساژ بدهید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید لوسیون موی ژیورل فرانسه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید