09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین ویتامین برای چاقی صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست؟

افزایش وزن نیز مانند کاهش وزن نیازمند تلاش است. اگر بیشتر از آنچه می سوزانید کالری ذخیره کنید، کالری اضافی شما باعث افزایش وزن شما می شود. با وجود این ادعا که ویتامین ها کالری ندارند، هیچ ویتامین خاصی وزن شما را افزایش نمی دهد و کالری مورد نیاز بدن شما فقط از طریق غذا به دست می آید. اگر به دلیل جراحی در حال کاهش وزن هستید، غذاهای پرکالری می توانند به رشد عضلات، تقویت استخوان ها و ترمیم بافت های بدن کمک کنند. شما میتوانید برای چاقی صورت از ویتامین های مورد نیاز در تغذیه استفاده کنید . ما در این مقاله شما را با اسانترین راه های چاقی صورت آشنا میکنیم .

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

انواع مختلفی از ویتامین ها وجود دارند که می توانند به افزایش و کاهش وزن کمک کنند. یک رژیم غذایی متعادل می تواند بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را تامین کند و بهترین ویتامین ها را برای چاقی صورت به شما بدهد.

از سوی دیگر، اگر رژیم غذایی محدودی دارید، افزودن مقدار کمی از مکمل های ویتامینی می تواند به شما کمک کند تا مسیر خود را به سمت یک رژیم غذایی سالم برای افزایش یا کاهش وزن ادامه دهید.

همه ویتامین ها در مورد کاهش وزن به یک شکل عمل نمی کنند. می توانید درک کنید که چه نوع ویتامین هایی باعث افزایش وزن می شوند.

وعده های مصرف مکمل های ویتامینی

تغذیه مناسب از جمله دریافت ویتامین ها برای سلامتی و رسیدن به وزن مناسب ضروری است، اما باید در نظر داشت که ویتامین های استاندارد و با کیفیت از مجموعه ای از غذاهای کامل به دست می آیند که بدن شما این ویتامین ها را بسیار هضم می کند.

برای افزایش وزن و چاقی صورت بهتر است از غذاهای کامل و فرآوری نشده استفاده کنید مانند پروتئین، غلات کامل، لبنیات کم چرب، سبزیجات تازه و به خصوص نشاسته های پرکالری و همچنین میوه ها، مغزها و دانه ها مصرف کنید. این غذاها منبع غنی از مواد مغذی هستند که حاوی بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت هستند و حاوی مواد مصنوعی نیستند.

در واقع کمبود ویتامین نشان دهنده افزایش وزن است، به عنوان مثال کمبود ویتامین D باعث تنبلی و بی حوصلگی و همچنین تحریک هورمون های گرسنگی می شود. با این حال، برای افزایش وزن نباید ویتامین های کم مصرف کنید.

آیا ویتامین B در چاقی صورت تاثیر دارد ؟؟

ویتامین های B عبارتند از:

تیامین (B1)

ریبوفلاوین (B2)

نیاسین (B3)

اسید پانتوتنیک (B5)

پیریدوکسین (B6)

بیوتین (B7)

اسید فولیک (B9)

کوبالامین (B12)

این ویتامین ها برای عملکرد کامل متابولیسم ضروری هستند. نقش اصلی ویتامین های گروه B متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی ها، پروتئین ها و استفاده از انرژی ذخیره شده در غذا است.

به عنوان مثال، تیامین به سلول های بدن کمک می کند تا کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل کنند. به عبارت دیگر، سطوح پایین یک یا چند مورد از این ویتامین ها به این معنی است که متابولیسم بدن شما به خوبی کار نمی کند، که کاهش وزن را دشوار می کند.

شما می توانید ویتامین های گروه B را در برخی غذاها پیدا کنید. منابع خوب غذاهای غنی از ویتامین B عبارتند از:

لوبیا

عدس

شیر

تخم مرغ

گوشت بدون چربی

غلات کامل

سیب زمینی

موز

ویتامین B12 در هیچ محصول گیاهی یافت نمی شود، بنابراین دریافت این گروه از ویتامین ها برای افرادی که رژیم گیاهخواری دارند دشوار است. به طور کلی، مکمل های غذایی که حاوی تمام این هشت ویتامین B هستند .

بهترین مکمل چاقی صورت ؟

لوسیون ولومایزینگ فبریژن Volumizing Fabrigen جهت حجم دهی برای نواحی صورت، سینه و باسن تجویز می شود. این لوسیون کاملا دارای ترکیبات گیاهی-دریایی طب سنتی، باعث می شود بمرور زمان بافت ناحیه تقویت شده و حجم بگیرید. لوسیون ولومایزینگ فبریژن حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، جوجوبا، کلاژن پیله ابریشم، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E می باشد.همچنین این لوسیون حاوی فیلر و اسیدهیالورونیک هست که این دو ترکیب در کنار هم باعث جوانسازی فوق العاده پوست شده و چین و چروک، افتادگی و خطوط اخم و خنده را درمان می کند. ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای تقویت بافت و پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

 

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

لوسیون ولومایزینگ فبریژن
برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن:
– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، جوجوبا، کلاژن پیله ابریشم، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و لیپوزوم ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ترکیبات طب سنتی
– حجم ۵۰ میل
» برای خرید لوسیون ولومایزینگ اینجا کلیک نمایید

برخی از خواص کرم چاق کننده صورت اینتنس سویس:


- چاق کننده و گونه گذار صورت
- درمان انواع چین و چروک پوست
- درمان خط اخم و خط خنده
- درمان شلی و افتادگی پوست
- حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
- ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
- پیشگیری از پیری زودرس پوست
- جوان و شاداب کننده قوی پوست
- رفع خستگی پوست
- روشن کننده پوست
- کلاژن و الاستین سازی پوست
- 50 میل
- فرمولاسیون سویس
برای خرید کرم چاق کننده صورت اینتنس سوئیس اینجا کلیک نمایید
چاقی صورت,بهترین ویتامین برای چاقی صورت,شیر خشک برای چاقی صورت,قرص چاقی صورت,پودر کلاژن برای چاقی صورت,جوانه گندم برای چاقی صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید