09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

بسیاری از موارد باعث پیری پوست ما می شوند. بعضی کارها که نمی توانیم در مورد آنها انجام دهیم. دیگران می توانیم تأثیر بگذاریم.

چیزی که نمی توانیم آن را تغییر دهیم روند طبیعی پیری است. این یک نقش اساسی دارد. با گذشت زمان ، همه ما خطوط قابل مشاهده ای در صورت خود پیدا می کنیم. طبیعی است که صورت ما کمی از سیری جوانی خود را از دست بدهد. ما متوجه نازک و خشک شدن پوست می شویم. ژن های ما تا حد زیادی زمان وقوع این تغییرات را کنترل می کنند. اصطلاح پزشکی این نوع پیری “پیری ذاتی” است.

ما می توانیم نوع دیگری از پیری را که روی پوست ما تأثیر می گذارد تحت تأثیر قرار دهیم. انتخاب محیط و سبک زندگی ما می تواند باعث پیری زودرس پوست ما شود. اصطلاح پزشکی این نوع پیری “پیری بیرونی” است. با انجام برخی اقدامات پیشگیرانه ، می توانیم تأثیراتی را که این نوع پیری بر روی پوست ما ایجاد می کند ، کاهش دهیم.

۱۱ روش برای کاهش پیری زودرس پوست
خورشید نقش اصلی را در پیری زودرس پوست ما دارد. کارهای دیگری که انجام می دهیم نیز می توانند پوست ما را سریعتر از آنچه که طبیعی است پیر کنیم. متخصصان پوست برای کمک به بیماران خود در جلوگیری از پیری زودرس پوست ، نکات زیر را به بیماران خود ارائه می دهند.

هر روز از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید. صرف اینکه یک روز را در ساحل بگذرانید یا کارهای خود را انجام دهید ، محافظت در برابر آفتاب ضروری است. شما می توانید با جستجوی سایه ، پوشاندن لباس های محافظ در برابر آفتاب – مانند پیراهن سبک و آستین بلند ، شلوار ، کلاه لبه باز و عینک آفتابی با محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش – و استفاده از ضد آفتاب طیف وسیع ، از پوست خود محافظت کنید. SPF 30 (یا بالاتر) ، و ضد آب است. شما باید هر روز ضد آفتاب برای تمام پوستهایی که لباس آنها را نمی پوشاند استفاده کنید. برای محافظت م moreثرتر ، به دنبال لباس هایی با برچسب فاکتور محافظت فرابنفش (UPF) باشید.

به جای اینکه برنزه شوید ، خود برنزه کننده بزنید. هر بار که برنزه می شوید ، پوست خود را زودرس پیر می کنید. اگر از آفتاب ، تخت برنزه یا سایر تجهیزات برنزه در محیط داخلی برنزه شوید ، این درست است. همه اشعه ماورا بنفش مضر ساطع می کنند که سرعت پیری پوست شما را تسریع می کند.

اگر سیگار می کشید ، متوقف شوید. سیگار کشیدن سرعت پیری پوست را بسیار بالا می برد. باعث ایجاد چین و چروک و صورت ملایم و کسل کننده می شود.

از حالات تکراری صورت خودداری کنید. وقتی حالت چهره ایجاد می کنید ، عضلات زیرین را منقبض می کنید. اگر چندین سال است که به طور مکرر همان عضلات را منقبض می کنید ، این خطوط دائمی می شوند. استفاده از عینک آفتابی می تواند به کاهش خطوط ناشی از چشمک زدن کمک کند.

رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید. یافته های چند مطالعه نشان می دهد که خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه ممکن است از آسیب هایی که منجر به پیری زودرس پوست می شود جلوگیری کند. یافته های مطالعات تحقیقاتی همچنین نشان می دهد که رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی قند یا سایر کربوهیدرات های تصفیه شده می تواند پیری را تسریع کند.

الکل کمتری بنوشید. الکل روی پوست خشن است. پوست را کم آب می کند و به موقع به پوست آسیب می رساند. این می تواند پیرتر به نظر برسد.

بیشتر روزهای هفته ورزش کنید. یافته های چند مطالعه نشان می دهد که ورزش متوسط ​​می تواند باعث بهبود گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن شود. این به نوبه خود ممکن است ظاهر جوانی تری به پوست ببخشد.

پوست خود را به آرامی تمیز کنید. تمیز کردن پوست می تواند پوست شما را تحریک کند. تحریک پوست ، پیری پوست را تسریع می کند. شستشوی آرام به از بین بردن آلودگی ، آرایش و سایر مواد بدون تحریک پوست کمک می کند.

صورت خود را دو بار در روز و پس از تعریق شدید بشویید. نفس به خصوص هنگام پوشیدن کلاه یا کلاه ایمنی باعث تحریک پوست می شود ، بنابراین می خواهید پس از تعریق پوست را در اسرع وقت بشویید.

هر روز از مرطوب کننده صورت استفاده کنید. مرطوب کننده آب را در پوست ما به دام می اندازد ، و ظاهر جوان تری به آن می بخشد.

استفاده از محصولات مراقبت از پوست را که نیش می زنند یا می سوزانند ، متوقف کنید . وقتی پوست شما می سوزد یا می زند ، به این معنی است که پوست تحریک می شود. تحریک پوست شما می تواند پیرتر به نظر برسد.

برای دیدن محصولات ضد پیری و خرید اینجا را کلیک کنید

جوانسازی پوست,جوانسازی پوست دست,جوانسازی صورت,جوانسازی دستها,co2 جوانسازی پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید