09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین پماد برای اگزمای پوستی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین پماد برای اگزمای پوستی

درمان اگزما

اگزما اغلب صورت را درگیر می کند و اگزمای صورت می تواند به خصوص آزاردهنده باشد زیرا بسیار قابل مشاهده است. علاوه بر این، پوست صورت بسیار حساس است و حتی در خفیف ترین درجه التهاب نیز می تواند احساس درد، خارش و ناراحتی کند. برای برخی افراد، اگزمای صورت یک مشکل کوتاه مدت است و تنها یک یا دو هفته طول می کشد. برای دیگران، ممکن است طولانی‌تر باشد و بر کیفیت زندگی تأثیر منفی بگذارد. مانند اگزما در سایر نواحی بدن، پوست آسیب دیده قرمز، خشک و پوسته پوسته و گاهی گریان، پوسته پوسته یا تاول دار است. اگر پوست اطراف و زیر چشم به طور مکرر مالیده شود، می تواند ظاهری موقتی چروکیده به خود بگیرد. در افراد مبتلا به اگزمای آتوپیک، چین های دائمی زیر چشم دیده می شود. این ها ژنتیکی هستند و به نام چین های دنی مورگان شناخته می شوند.

اگزمای صورت ممکن است به صورت مجزا یا به عنوان بخشی از یک اگزمای عمومی رخ دهد. در بیشتر افراد هیچ علت قابل شناسایی وجود ندارد، اما معمولاً سابقه اگزمای آتوپیک وجود دارد – یک اگزمای داخلی یا اساسی که سایر نواحی بدن را تحت تأثیر قرار می دهد. در برخی موارد، تماس با یک ماده شیمیایی تحریک کننده خارجی یا آلرژن می تواند علت باشد (درماتیت تماسی). در صورت مشکوک بودن به آلرژی، مراجعه به متخصص پوست برای آزمایش پچ اغلب مورد نیاز است، زیرا همیشه نمی توان تشخیص داد که آیا فردی اگزمای صورت آلرژیک دارد یا خیر.

اگزمای آتوپیک

این شایع ترین شکل اگزما در دوران کودکی است و اغلب صورت را درگیر می کند. گونه ها یکی از اولین قسمت های بدن هستند که تحت تاثیر اگزمای کودکان قرار می گیرند و این معمولا در چند ماه اول زندگی رخ می دهد. سپس اگزما معمولاً به نواحی دیگر مانند چین های دست و پا گسترش می یابد. پوست آسیب دیده قرمز، خشک، پوسته پوسته و خارش دار است و گاهی ممکن است گریه و پوسته پوسته یا تاول شود. گریه و پوسته پوسته شدن می تواند نشانه عفونت باکتریایی باشد. در نوزادان زیر یک سال، اگزمای صورت در اطراف چین‌های گردن و گونه‌ها بسیار شایع است، اما درگیری پلک نادر است. در کودکان بزرگتر، کل صورت و پلک ها ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد، به خصوص اگر کودک تب یونجه نیز داشته باشد. بزرگسالان مبتلا به اگزمای آتوپیک اغلب دچار درگیری صورت هستند که می تواند یک ناحیه دائمی اگزما باشد و اغلب به درماتیت تماسی مربوط می شود. با این حال،

درماتیت سبورئیک

احتمالاً شایع‌ترین شکل اگزمای صورت در بزرگسالان است، این وضعیت اغلب خفیف است و به سادگی به صورت پوسته پوسته‌دار خشک در اطراف چین‌های گوش و ابرو ظاهر می‌شود. با این حال، برخی از افراد از سوزش و درد قابل توجهی رنج می برند، به خصوص زمانی که پلک ها یا کانال های گوش درگیر هستند.

شوره سر نمونه ای از درماتیت سبورئیک خفیف پوست سر است. مانند درماتیت سبورئیک در جاهای دیگر، معمولاً یک شکایت طولانی مدت است که می تواند با درمان بهبود یابد، اما به طور دائم قابل درمان نیست. درماتیت سبورئیک ممکن است در سایر قسمت های بدن از جمله قفسه سینه، زیر بغل و کشاله ران نیز رخ دهد. مناطق آسیب دیده معمولاً مناطقی هستند که دارای سطوح بالایی از چربی پوست (سبوم) هستند. این امر باعث رشد بیش از حد یک مخمر پوستی به نام مالاسزیا می شود که به نظر می رسد باعث ایجاد یک واکنش التهابی در افرادی می شود که به آن حساس شده اند. به منظور کاهش سطح مخمر، شامپوها و کرم های ضد مخمر به طور گسترده ای در مدیریت درماتیت سبورئیک استفاده می شود. عوامل محیطی مانند خورشید، دما و رطوبت نیز ممکن است باعث ایجاد شعله ور شوند. و زمانی که فرد تحت فشار روانی طولانی مدت قرار می گیرد یا تحت فشار روانی طولانی مدت قرار می گیرد، این وضعیت بدتر می شود. نوزادان اغلب دچار درماتیت سبورئیک می‌شوند که به عنوان کلاهک گهواره شناخته می‌شود – این می‌تواند در هر نوزادی رخ دهد و تا شش ماهگی از بین می‌رود. با درماتیت سبورئیک بزرگسالان متفاوت است.

درماتیت تماسی تحریک کننده

اکثر مردم در زندگی روزمره از طیف وسیعی از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند و این می تواند باعث تحریک شود. به عنوان مثال می توان به صابون، شوینده های کف کننده، اسکراب های لایه بردار، پاک کننده ها، تونرها، آرایش، کرم های ضد آفتاب و فوم اصلاح اشاره کرد. استفاده مکرر، به ویژه در افرادی که تمایل به اگزما دارند، می تواند منجر به خشکی و درد پوست شود. به یاد داشته باشید که محصولات مراقبت از پوست حتی اگر دارای برچسب “تست شده از نظر پوستی”، “طبیعی” یا “ارگانیک” باشند، می توانند باعث تحریک پوست شوند. هیچ یک از این شرایط تضمین نمی کند که یک محصول بدون مشکل خواهد بود، به خصوص اگر توسط فردی با اگزمای صورت موجود استفاده شود. هنگامی که اگزمای صورت فعال است، باید از محصولات آرایشی اجتناب شود، زیرا فقط برای استفاده در پوست های معمولی / بدون آسیب در نظر گرفته شده اند.

تغییرات دما و رطوبت اغلب اگزما را تشدید می کند. برخی از افراد متوجه می شوند که پوست آنها در تابستان بهبود می یابد، در حالی که برخی دیگر متوجه می شوند که هوای گرم باعث خارش و خراش بیشتر آنها می شود. بسیاری متوجه می شوند که پوست آنها در زمستان بدتر می شود، به ویژه زمانی که صورت در معرض بادهای شدید، باران، برف و برف قرار می گیرد. حرکت از سرما به گرمای خشک ساختمان‌های با گرمایش مرکزی نیز می‌تواند شرایط را بدتر کند.

به ویژه کودکان، گهگاه در نتیجه لیس زدن های مکرر، از نوع موضعی درماتیت تماسی تحریک کننده اطراف لب ها رنج می برند. این عادت به این دلیل ایجاد می‌شود که فرد متوجه می‌شود که خشکی لب‌هایش پس از لیسیدن موقتاً راحت‌تر است، اما در درازمدت، تماس مکرر بین بزاق و پوست بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد.

دندان درآوردن نیز معمولاً به دلیل خیسی و تحریک مداوم ناشی از قطره چکان باعث درماتیت تماسی تحریک کننده در اطراف دهان و چانه می شود. علاوه بر این، آبریزش بینی و غذاهای نامرتب هنگام از شیر گرفتن می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. دستمال مرطوب بچه حاوی مواد محرک مانند الکل و معطر نیز می تواند پوست را تشدید کند. اگر کودک شما اگزما دارد، بهتر است از پدهای پنبه‌ای مرطوب که روی آن‌ها نرم‌کننده است، به‌عنوان جایگزین دست‌مال مرطوب برای صورت استفاده کنید.

درماتیت تماسی آلرژیک

درماتیت تماسی آلرژیک زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم ایمنی در پوست نسبت به ماده‌ای که تا این لحظه یک ماده بی‌ضرر بوده واکنش بیش از حد نشان دهد. صورت یکی از شایع ترین محل های درماتیت تماسی آلرژیک است زیرا پوست صورت در زندگی روزمره با بسیاری از آلرژن های بالقوه در تماس است. در موارد نادر، فرد ممکن است تحت تأثیر آلرژن‌های فرار و آلرژی‌زا مانند مواد شیمیایی صنعتی یا چسب‌ها قرار گیرد که به صورت و گردن راه پیدا می‌کنند.

شایع ترین علل درماتیت تماسی آلرژیک روی صورت، عطرها/عطرها (اعم از طبیعی و مصنوعی) و مواد شیمیایی نگهدارنده در لوازم آرایشی و بهداشتی (مانند متیل کلروایزوتیازولینون (MCI) و متیل ایزوتیازولینون (MI) است که به نام کاتون CG (MCI/MI) نیز شناخته می شود. ). نمونه های دیگر عبارتند از رنگ مو و لاک ناخن (به دلیل تماس انگشتان با صورت، حساسیت به لاک ناخن اغلب بر روی صورت ظاهر می شود تا ناحیه ناخن). آلرژی که در سال های اخیر شیوع بیشتری پیدا کرده است، حساسیت به متاکریلات است. این امر با تقاضا برای ناخن های اکریلیک افزایش یافته است.

بسیاری از مردم تصور می کنند که چون چندین سال بدون هیچ مشکلی از محصولی مانند رنگ مو استفاده کرده اند، نمی توانند به آن حساسیت داشته باشند. در واقع برعکس است – هر چه بیشتر یک آلرژن بالقوه را روی پوست خود بمالید، احتمال اینکه روزی به آن حساسیت پیدا کنید بیشتر می شود!

گاهی اوقات، افراد نسبت به درمان های مورد استفاده برای اگزمای صورت خود یا برای بیماری های مرتبط/غیر مرتبط روی یا اطراف صورت (مانند قطره های گوش آنتی بیوتیک یا قطره های چشمی) واکنش پوستی آلرژیک ایجاد می کنند. این ممکن است این تصور را ایجاد کند که یک درمان موثر نیست زیرا تا زمانی که از کرم/پماد/داروی مشکل‌ساز استفاده می‌شود، بثورات باقی می‌ماند. گاهی اوقات تشخیص تفاوت بین یک عفونت پوستی و یک واکنش آلرژیک قوی تنها از طریق ظاهر ممکن است دشوار باشد.

درماتیت تماسی در قسمتی از پوست که در تماس مستقیم با ماده حساسیت زا بوده است بدتر است – بنابراین آلرژی رژ لب روی لب ها، آلرژی ریمل بر روی پلک ها و غیره تاثیر می گذارد. نیکل یکی از شایع ترین آلرژی ها در زنان است که اغلب به آلرژی خود مبتلا می شوند. پس از استفاده مکرر از جواهرات حاوی فلز ارزان قیمت – این امر به ویژه در مورد گوشواره هایی که در گوش های سوراخ شده استفاده می شود صادق است.

درماتیت تماسی آلرژیک نمونه ای از واکنش های آلرژیک تاخیری است که طی چند ساعت یا چند روز ظاهر می شود. نباید آن را با احساس سوزش یا خارش فوری پس از استفاده از یک ماده اشتباه گرفت، که معمولاً فقط نشانه ای از پوست حساس است. تاخیر در شروع یک واکنش آلرژیک می تواند تشخیص دقیق عامل ایجاد مشکل را برای فرد مبتلا دشوار کند.

اگزمای حساس به نور

صورت ما به طور روزانه در معرض نور خورشید قرار می گیرد و این می تواند به عنوان یک عامل محرک برای اگزما عمل کند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد مبتلا به اگزما متوجه می‌شوند که پوستشان در هوای گرم و آفتابی بهبود می‌یابد و در واقع فتوتراپی (یک دوره تجویز شده درمان با اشعه ماوراء بنفش، که در بخش‌های پوست انجام می‌شود و تحت نظارت است) یک گزینه درمانی اضافی برای اگزمای مزمن و گسترده است. با این حال، برخی از افراد مبتلا به اگزمای آتوپیک یا درماتیت سبورئیک صورت متوجه می شوند که پوست آنها در زیر نور شدید خورشید بدتر می شود.

برخی از داروها برای سایر بیماری ها می توانند باعث شوند که فرد به نور خورشید حساس تر شود و به راحتی بسوزد، و این اغلب در صورت، بالای گردن و پشت دست ها ظاهر می شود، زیرا این قسمت های بدن هستند که بیشتر در معرض نور قرار می گیرند. . به عنوان مثال می توان به برخی از قرص های ادرار آور مصرف شده برای فشار خون بالا و آنتی بیوتیک ها اشاره کرد. نواحی سایه دار مانند زیر چانه و پشت گوش معمولاً تحت تأثیر قرار نمی گیرند و این می تواند یک سرنخ مفید باشد که حساسیت به نور خورشید یک مشکل است.

 

کرم آبرسان و جوانساز صورت فریش فروت
برخی از خواص کرم آبرسان و جوانساز صورت فریش فروت:
– آبرسان فوق العاده قوی پوست
– درمان انواع چروک پوستی
– درمان افتادگی و شلی پوست ( لیفتینگ پوست )
– حاوی کلاژن دریایی و الاستین هیدرولیز
– حاوی شکلات، تمشک وحشی و آلوورا
– بهبود گردش خون در پوست
– تامین تمامی ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز پوست
– تغذیه کننده پوست
– ضدپیری زود رس
– روشن کننده و شاداب کننده پوست
– آبرسان قوی
– آنتی اکسیدان بسیار قوی
– کاهش استرس پوست
» برای خرید کرم آبرسان شکلات فریش فروت اینجا کلیک نمایید

کرم آبرسان و ضد چروک قوی آکواریوس
برخی از خواص کرم آبرسان و ضد چروک قوی آکواریوس:
– آبرسان قوی و عمقی پوست
– مرطوب و نرم کنندگی طولانی مدت
– درمان نازکی پوست
– ضد پیری پوست
– بازگرداننده حجم از دست رفته پوست
– کاهش التهاب و قرمزی پوست
– تغذیه کامل پوست
– شاداب و جوان کننده پوست
– رفع خستگی پوست
– درمان و پیشگیری از چین و چروک
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– کلاژن ساز پوست
– بدون ایجاد چربی روی پوست
– بدون مواد جوش زا
– جذب سریع
– مناسب برای استفاده پایه آرایشی
– مناسب انواع پوست ها(خشک، چرب،مختلط و جوش زا)
– تقویت کننده شب و محافظت کننده روز
– مناسب صورت و بدن
– ۱۵۰ میل
» برای خرید کرم آبرسان اکواریوس اینجا کلیک نمایید
اگزمای صورت,درمان اگزمای صورت,علت اگزمای صورت,پماد اگزمای صورت,داروی اگزمای صورت,پماد برای اگزمای صورت,رفع اگزمای صورت,علائم اگزمای صورت,درمان اگزما صورت,اگزمای پوست صورت,درمان اگزمای پوستی,تصاویر اگزمای پوستی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید