09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین پماد برای درد سیاتیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین پماد برای درد سیاتیک

سیاتیک چیست و چگونه درمان می شود “

سیاتیک به دردی اشاره می کند که در همه مسیر عصب سیاتیک از قسمت پایینی کمر در لگن و ران و به سمت پایین هر پا سرایت میکند .باید بدانیم که سیاتیک فقط در یک طرف از بدن احساس می شود .

سیاتیک معمولا زمانی رخ می دهد که یک دیسک بیرون زده شده باشد و زائده استخوانی بر روی ستون فقرات قرار داشته باشد و به سیاتیک فشار وارد بیاورد .و در نتیجه این مورد باعث فشار امدن به قسمتی از عصب سیاتیک می شود و باعث درد و بی حسی در پای درگیر می شود .

رگ سیاتیک در کجا ایجاد می شود :

بیماری سیاتیک دردی هست که در قسمت پایینی کمر یا باسن ایجاد می شود و در پا منتشر می شود واغلب با سوزن سوزن شدن پا همراه هست .

درد سیاتیک معمولا به دو علت ایجاد میشود ۱- فشار دیسک کمر بر روی عصب ۲ اسپاسم عضله در لگن به نام پریفورمیس .

درد سیاتیک معمولا در مردان بیشتر از زنان هستالبته ایننوع درد همچنین در خانم های باردار نیز زیاد دیده می شود و بیشتر در سنین ۳۰ تا ۵۰ سال شایع تر هست البته ناگفته نماند که زندگی امروزی و پشت میز نشینی و گاهی حرکات علط در باشگاه های ورزشی و در هر سنی میتوانیم سیاتیک را انتظار داشته باشیم .

درمان بدون جراحی

سیاتیک اغلب با استراحت و زمان دادن به اندازه کافی خود به خود بهبود می یابد. معمولا ۸۰ تا ۹۰ درصد بیماران مبتلا به سیاتیک با استراحت در طی یک الی دو هفته بدون جراحی بهتر می شوند.

فیزیوتراپی

وقتی که درد شدید سیاتیک بهبود پیدا کند پزشک معمولا با یک برنامه بازتوانی مناسب در جلسات مختلف فیزیوتراپی برای کاهش و پیشگیری مجدد سیاتیک شروع میکند .
زمانی که درد حاد شما بهبود یافت، پزشک یا فیزیوتراپ شما یک برنامه بازتوانی مناسب را طراحی می کند تا از آسیب بیشتر در آینده پیشگیری کنید. این نوع فیزیوتراپی شامل ورزشی هایی می شود که نحوه ایستادن را اصلاح میکند و عضلات را تقویت کرده و انعظاف پذیری شما را افزایش می دهد.

استفاده از شیره سقز

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید