09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین پماد برای درمان پسوریازیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین پماد برای درمان پسوریازیس

درمان پسوریازیس

پسوریازیس به طور غیر منتظره ظاهر می شود و می رود. افراد اغلب دوره هایی دارند که پسوریازیس آرام می شود. برخی ممکن است در این دوره ها پوستی شفاف یا تقریباً شفاف ببینند. پسوریازیس همچنین می تواند به طور غیرقابل پیش بینی شعله ور شود.
درمان پسوریازیس می تواند آن را تحت کنترل نگه دارد، به شما کمک می کند از عودهای جدی جلوگیری کنید و از شدیدتر شدن پسوریازیس جلوگیری کنید.

تحت کنترل نگه داشتن پسوریازیس شما یک فرآیند مداوم است. نیاز به قرار ملاقات با متخصص پوست شما دارد. شما همچنین باید برنامه درمانی خود را دنبال کنید و بدانید چه چیزی باعث پسوریازیس شما می شود. هنگامی که محرک های خود را شناختید، می توانید از آنها اجتناب کنید.

در حالی که درمان ممکن است ادامه داشته باشد، نوع درمان مورد نیاز شما ممکن است تغییر کند. ممکن است درمان متفاوتی برای موارد زیر لازم باشد:

پسوریازیس خود را ثابت، تقریباً واضح یا شفاف نگه دارید

شعله ور شدن را کنترل کنید

گاهی اوقات، درمان می تواند منجر به شفاف شدن پوست و عدم وجود علائم پسوریازیس شود. اصطلاح پزشکی برای این “نفس” است. بهبودی می تواند ماه ها یا سال ها طول بکشد. با این حال، اکثر آنها بین ۱ تا ۱۲ ماه دوام می آورند.

پسوریازیس بسیار غیرقابل پیش‌بینی است، بنابراین نمی‌توان فهمید چه کسی بهبودی خواهد داشت و چه مدت طول می‌کشد.

حتی زمانی که پسوریازیس از بین می رود، احتمال بازگشت آن وجود دارد. در صورت انجام، درمان می تواند به کنترل آن کمک کند تا پسوریازیس شما بدتر نشود.

اگر درمان پسوریازیس خود را متوقف کنم چه اتفاقی می افتد؟
هنگامی که درمان را متوقف می کنید یکی از سه اتفاق می افتد:

ممکن است شفاف بمانید و علائم پسوریازیس (بهبودی) نداشته باشید.

پسوریازیس شما ممکن است عود کند، ظاهر و احساسی مانند قبل داشته باشد (عود).

پسوریازیس ممکن است عود کند و بدتر از قبل شود (ریباند).

آنچه اتفاق می‌افتد اغلب به دارویی که در زمان قطع مصرف می‌کردید، نحوه مدیریت محرک‌های پسوریازیس و سابقه پزشکی شما بستگی دارد.

قبل از توقف درمان پسوریازیس، با متخصص پوست خود صحبت کنید

از آنجایی که پسوریازیس یک بیماری مادام العمر است، قابل درک است که ممکن است بخواهید درمان را در مقطعی متوقف کنید. همیشه قبل از توقف درمان با متخصص پوست خود صحبت کنید.

برخی از درمان ها را می توان فورا متوقف کرد. برخی دیگر باید به آرامی قطع شوند تا از بدتر شدن پسوریازیس (ریباند) جلوگیری شود.

هنگامی که پسوریازیس دوباره برگشت می کند، ممکن است به نوع جدی تری از پسوریازیس تبدیل شود. فردی که پسوریازیس پلاکی (تلفظ plack) داشته است ممکن است ناگهان به پسوریازیس پوسچولار یا پسوریازیس اریترودرمیک مبتلا شود.

بهترین راه برای جلوگیری از بازگشت مجدد، استفاده از درمان های گیاهی است . روغن درخت چای tea tree نیکا nykaa کاملا طبیعی و خالص بدون مواد افزودنی برای درمان مشکلات پوست، مو و ناخن تجویز می شود. این روغن رقیق نشده و کاملا خالص از برگهای درخت چای تهیه شده است.
روغن درخت چای یک ضد عفونی کننده طبیعی است که دارای خواص درمانی متنوع می باشد. خاصیت ضد باکتری، ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد قارچی همگی در روغن درخت چای نیکا وجود دارند.

 

 

برخی از خواص روغن درخت چای نیکا:

– درمان کننده آکنه و رفع انواع جوش
– کنترل کننده چربی پوست
– درمان منافذ باز پوست
– درمان کننده اگزما
– از بین برنده زگیل
– درمان بوی بد پا
– از بین برنده انواع قارچ ها ی پوستی
– درمان کننده بیماری پسوریازیس

برای دیدن متن کامل و خرید روغن نیکا اینجا را کلیک کنید .
پسوریازیس,بیماری پسوریازیس,درمان پسوریازیس,درمان پسوریازیس سر,پماد پسوریازیس,پسوریازیس ناخن,درمان قطعی پسوریازیس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید