09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم برای از بین بردن لک بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای از بین بردن لک بارداری

درخشان شدن پوست در دوران بارداری:

در دوران بارداری، ممکن است از شما تعریف شود که «درخشنده» هستید. این به پدیده ای اشاره دارد که اغلب در دوران بارداری روی صورت قابل مشاهده است.

این می تواند بخش بسیار واقعی بارداری باشد و ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. در حالی که این اصطلاح خود یک افسانه به نظر می رسد، “درخشش بارداری” در واقع چندین توضیح پزشکی دارد. بیایید ابهام زدایی کنیم که درخشش بارداری دقیقاً به چه معناست و آیا چیز دیگری در آن وجود دارد یا خیر.

چه چیزی باعث آن می شود؟

طبق داستان هایی که به قرن ها قبل برمی گردد، درخشش بارداری ناشی از شادی است. برخی بر این باورند که حتی ممکن است به دلیل جنسیت کودک شما ایجاد شود.

در حالی که ممکن است در دوران بارداری خود خوشحال و هیجان زده باشید، درخشش در واقع دلایل پزشکی متعددی دارد. اینها در درجه اول به نوسانات هورمونی و جریان خون مربوط می شود، اما درخشش را می توان به تغییرات دیگری نیز نسبت داد .

نوسانات هورمونی

افزایش میزان هورمون های آزاد شده در دوران بارداری می تواند پوست شما را برافروخته به نظر برساند و ظاهری درخشان به شما بدهد. چنین هورمون هایی شامل استروژن، پروژسترون و گنادوتروپین جفتی انسانی است.

افزایش جریان خون

در دوران بارداری، بدن شما خون بیشتری تولید می کند. این به این دلیل است که رحم و اندام های حیاتی شما برای حمایت از کودک در حال رشد به خون بیشتری نیاز دارند. چنین افزایشی در حجم خون رگ‌های خونی شما را نیز گشاد می‌کند و باعث می‌شود پوست شما برافروخته به نظر برسد.

افزایش چربی در پوست شما

برخی از زنان به دلیل نوسانات هورمونی، تولید چربی بیشتری را از غدد سبوم خود تجربه می کنند. همچنین حجم خون بیشتر می تواند ترشح روغن را افزایش دهد. اگر قبلاً پوست چرب یا مختلط دارید، ممکن است به ویژه مستعد باشید.

این می تواند عوارض جانبی ناخواسته ای مانند آکنه داشته باشد. اما در کنار آکنه، افزایش روغن‌ها نیز می‌تواند صورت شما را درخشنده جلوه دهد.

کشش پوست

همراه با افزایش جریان خون و تغییرات هورمونی، کشش پوست نیز می تواند باعث درخشش پوست شما در دوران بارداری شود.

بثورات حرارتی

غیر معمول نیست که در دوران بارداری احساس گرما بیش از حد معمول داشته باشید. نه تنها با هورمون ها سر و کار دارید، بلکه وزن اضافی که برای حمایت از کودک خود حمل می کنید نیز می تواند دمای بدن شما را افزایش دهد. این می‌تواند باعث جوش‌های گرمایی یا گرگرفتگی شود که هر دو می‌توانند اثری «درخشنده» روی پوست شما ایجاد کنند.

بدتر شدن شرایط پوستی از قبل موجود

اگر شرایط پوستی خاصی دارید، علائم شما ممکن است در دوران بارداری بدتر شود. چنین شرایطی شامل اگزما، روزاسه و پسوریازیس است. به دلیل افزایش جریان خون و هورمون‌ها، پوست آسیب‌دیده ممکن است بیشتر قرمز شود و قابل توجه‌تر به نظر برسد. گاهی اوقات این با علائم درخشش بارداری اشتباه گرفته می شود.

کی شروع میشه و چقدر دوام داره؟

هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای تجربه درخشش بارداری وجود ندارد. با این حال، ممکن است این درخشش را در طول تغییرات اوج بدن خود، به ویژه در سه ماهه دوم ، بیشتر تجربه کنید .

درخشش بارداری – و همچنین علل زمینه‌ای آن – بلافاصله پس از زایمان از بین می‌رود. این یک تغییر دائمی در پوست شما نیست.

آیا برای همه اتفاق می افتد؟

در حالی که هر زن به طور طبیعی از بارداری نوسانات هورمونی را تجربه می کند، این بدان معنا نیست که همه درخشش بارداری را تجربه خواهند کرد. اگر این کار را نکنید، به این معنی نیست که مشکلی وجود دارد. در عوض، این می تواند نشان دهنده این باشد که پوست شما به آنچه در بقیه بدن شما می گذرد واکنش متفاوتی نشان می دهد.

سایر اثرات پوستی که ممکن است به جای آن تجربه کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، آکنه بارداری زمانی اتفاق می افتد که غدد چربی شما بیش از حد معمول سبوم تولید می کنند. نه تنها می تواند پوست شما را براق نشان دهد، بلکه می تواند منجر به لک نیز شود.

شما باید به طور معمول دو بار در روز به شستن صورت خود ادامه دهید، اما ممکن است لازم باشد در طول بارداری خود به محصولات پوست چرب روی آورید. با پزشک خود در مورد محصولات ایمن برای استفاده در دوران بارداری صحبت کنید.

“ماسک بارداری” یکی دیگر از بیماری های پوستی مرتبط با بارداری است که ممکن است برخی از زنان را تحت تاثیر قرار دهد و برخی دیگر را تحت تاثیر قرار ندهد. این وضعیت به لکه‌های قهوه‌ای روی پوست شما اشاره دارد که به دلیل پرپیگمانتاسیون ناشی از افزایش تولید ملانین در پوست شما ایجاد می‌شود. این لکه ها پس از بارداری زمانی که سطح هورمون شما کاهش می یابد از بین می روند، اما قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند آنها را بدتر کند. برای جلوگیری از این امر، هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این کرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند.  این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این کرم فاقد هیدروکینون و مواد مضر می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

 

برخی از خواص کرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین:
– عصاره غلیظ از آربوتین، بری بری، شیرین بیان و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان لک و تیرگی ناشی از پلکسر، لیزر، میکرو، لایه برداری و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

 

برای دیدن متن کامل  و خرید کرم ضد لک اربوتین  ژیورل  اینجا راکلیک   کنید

ضد لک قوی خارجی,ضد لک قوی برای جای جوش,ضد لک قوی بدن,ضد لک قوی گیاهی,ضد لک قوی صورت,کرم ضد لک هیدروکینون

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید