09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم برای رفع کک و مک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای رفع کک و مک

کک و مک چیست؟

 

کک و مک لکه‌های تیره کوچکی هستند که معمولاً کمتر از ۵ میلی‌متر قطر دارند، جایی که سلول‌های پوست رنگدانه اضافی ایجاد می‌کنند. رنگ اکثر کک و مک ها یکنواخت است، اما بسته به رنگ پوست متفاوت است. آنها می توانند قرمز، خرمایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، سیاه و یا هر رنگی که تیره تر از رنگ پوست فرد باشد. معمولاً به همین دلیل است که افرادی که پوست رنگ پریده دارند، رنگ مایل به قرمز بیشتری در کک و مک دارند.

توانایی یک فرد در ایجاد کک و مک به دلیل ژنتیک است. به عنوان مثال، اگر والدین شما دارای کک و مک هستند، احتمال دارد که شما نیز کک و مک داشته باشید. اگرچه کک و مک ها ارثی هستند، اما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید فعال می شوند. اگر فردی که دارای ژن کک و مک (MC1R) است، برای ایجاد کک و مک باید زمانی را زیر نور خورشید بگذراند. فردی که ژن های کک و مک را نداشته باشد، صرف نظر از اینکه زیر نور خورشید باشد یا نه، کک و مک تولید نمی کند.

کک و مک در واقع یک هدف را دنبال می کند. به نوعی مانند ضد آفتاب عمل می کنند و راهی طبیعی برای جلوگیری از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به لایه های عمیق تر پوست هستند. آنها نشانه آسیب نور خورشید نیستند، بلکه از مناطقی از پوست که به ویژه به نور ماوراء بنفش حساس هستند محافظت می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر کک و مک های زیادی دارید، این نشانه خوبی است که باید به طور منظم و سخاوتمندانه از ضد آفتاب استفاده کنید تا از آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری کنید.

لکه های خورشیدی چیست؟

سریع‌ترین راه برای تشخیص اینکه لکه‌های قهوه‌ای لک‌لک است یا لکه‌های خورشیدی این است که لکه‌های خورشیدی معمولاً اندازه بزرگ‌تری دارند (۲٫۲ تا ۲٫۰ سانتی‌متر) و بیشتر روی دست‌ها، صورت، شانه‌ها، پشت، بازوها و بالای پا آنها همچنین با افزایش سن بیشتر شایع می شوند، به همین دلیل است که به آنها لکه های پیری، لنتیژین های پیر و لکه های کبدی نیز می گویند. آن‌ها بزرگ‌تر هستند زیرا سلول‌های رنگدانه‌ای متعددی را در بر می‌گیرند که با هم جمع شده‌اند.

خبر خوب در مورد لکه های خورشیدی این است که همیشه دائمی نیستند. گاهی اوقات در صورت اجتناب از آفتاب برای مدت زمان کافی، ممکن است محو شوند. با این حال، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. محدود کردن قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده آزادانه از کرم های ضد آفتاب و پرهیز از برنزه کردن مصنوعی مانند تخت های آفتاب برای جلوگیری از لکه های آفتاب توصیه می شود.

تفاوت بین کک و مک و لکه های خورشیدی چیست؟

در حالی که کک و مک ها بیشتر در برابر انواع پوست روشن تر قابل مشاهده هستند، اما در واقع با همان ژن مسئول رنگ چهره مرتبط هستند. ژن MC1R نه تنها احتمال ایجاد کک و مک را کنترل می کند، بلکه مسئول رنگ پوست و رنگ مو، به ویژه موهای قرمز است. به طور مشابه، افرادی که پوست روشن‌تری دارند نیز بیشتر مستعد ابتلا به لکه‌های خورشیدی هستند. تفاوت اصلی این است که لکه‌های خورشیدی در میان جمعیت‌های مسن‌تر شایع‌تر هستند و می‌توانند در اواسط دهه سی شروع به شکل‌گیری کنند. با قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید طی سال‌ها، سلول‌های پوست شروع به تولید ملانین می‌کنند و لکه‌های خورشیدی را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، طول عمر کک و مک و لکه های خورشیدی متفاوت است. کک و مک ها معمولاً با افزایش سن و حتی فصل ها محو می شوند، در حالی که لکه های خورشیدی تمایل بیشتری به ماندن دارند. به همین دلیل، لکه های ناشی از نور خورشید می توانند به درمان های پوستی برای از بین بردن نیاز داشته باشند.

آیا آنها مضر هستند؟

خوشبختانه، نه کک و مک و نه لکه های خورشید مضر نیستند. حتی اگر آنها خوش خیم هستند، باز هم نظارت بر ظاهر آنها برای اطمینان از عدم وجود بی نظمی یا تغییری که می تواند نشان دهنده ملانوم بدخیم (سرطان پوست) باشد، مهم است. اگر متوجه هر گونه تغییری شدید، مهم است که یک ویزیت با متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره خود را برنامه ریزی کنید تا در قسمت ایمن باشید.

از بین بردن لکه های خورشید

در حالی که محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه و داروهای موضعی تجویزی برای برخی موثر بوده است، نتایج آنها معمولاً با درمان های داخل مطب مطابقت ندارد. اگر ترجیح می‌دهید از کرم یا لوسیون برای درمان لکه‌های پیری استفاده کنید، ابتدا به یک متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره مراجعه کنید. دکتر شریل کارچر می‌گوید: «کرم‌ها و کرم‌های هیدروکینون با اسید کوجیک در تغذیه لکه‌های خورشیدی بسیار مفید هستند. ممکن است زمان زیادی طول بکشد، اما آنها می توانند لکه ها را روشن کنند. مجدداً، اگر بیمار در آن نقاط آفتاب بگیرد، ماهها طول می کشد تا لکه روشن شود.

قیمت هر یک از این درمان ها متفاوت است و ممکن است برای مشاهده نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز داشته باشد. صرف نظر از اینکه کدام روش درمانی را انتخاب می کنید، لکه های ناشی از افزایش سن می توانند دوباره ظاهر شوند، بنابراین محافظت از پوست در برابر نور خورشید بسیار مهم است. برای محافظت مناسب از پوست خود، یک کرم ضد آفتاب با طیف گسترده انتخاب کنید که در برابر اشعه های UVA و UVB مقاوم باشد، مقاوم در برابر آب و دارای SPF 30 است. روزانه مقدار زیادی از لوسیون را بمالید و هر چند ساعت یکبار مجددا استفاده کنید تا مطمئن شوید که سالم هستید. به طور کامل محافظت می شود.

 


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید

 

کک و مک,درمان کک و مک,علت کک و مک صورت,لیزر کک و مک,رفع کک و مک صورت,درمان کک و مک ارثی,درمان کک و مک با داروهای گیاهی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید