09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم برای لک و پیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای لک و پیس

آیا پیسی قابل درمان هست ؟

افرادی که دچار بیماری لک و پیس هستند همیشه به دنبال راه حلی برای درمان هستند . پیسی بیشتر پوست را درگیر میکند و در بعضی از افراد مبتلا شده مو را هم درگیر میکند.یکی از مهم ترین دغدغه های فکری بیماران این هست که ایا پیسی مسری و کشنده هست ؟ خیالتان راحت اصلا بیماری کشنده و مسری نیست ، ولی به دلیل تغییرات ظاهری که در بیمار ایجاد میشود از نظر زیبایی و روح و روان باعث افسردگی در بیمار میشود.در این نوع از بیماری که ملانین یا ملانوسیت ها از بین میروند هنوز علت اصلی این نوع از بیماری مشخص نیست ولی معمولا عواملی نظیر ژنتیک ،ضعف سیستم ایمنی بدن و حتی عوامل محیطی در ایجاد این بیماری تاثیر دارند.

علائم بیماری پیسی :

اولین نواحی که به طور طبیعی لک و پیس ایجاد میشود در نواحی دست ها و صورت و نواحی تناسلی ایجاد می شود.

سفیدی مو در نواحی سر ، مژه و ابرو

از بین رفتن رنگ طبیعی بافت داخل دهان و بینی

راه های درمان پیسی

۱ -مراقبت از آفتاب

نور خورشید یک خطر جدی برای بیماری پیسی هست باید از قرار گرفتن زیاد در نور افتاب خودداری کنید. زمانی که فرد در برابر پرتوهای مضرر نور خورشید قرار میگیرد، پوست شروع به تولید رنگدانه به نام ملانین می کند تا در برابر اشعه های زیان بار خورشید از پوست محافظت کند ولی اگر فردی مبتلا به پیسی باشد پوست نمیتواند ملانین کافی تولید کند و در نتیجه در برابر اشعههای خورشید پوست در امان نخواهد بود، همیشه از ضد افتاب استفاده کنید .

۲- مصرف ویتامین D

زمانی که پوست کمبود ویتامین D دارد با خطر مواجه شدن پیسی قرار میگیرد . منبع اصلی ویتامین D نور خورشید می باشد هر چند میتوان این نوع از ویتامنی را به وفور در ماهی نیز پیدا کرد .هرچند ممکن هست دریافت کافی ویتامین D از ماهی و نور خورشید مشکل باشد به همین خاطر یک مکمل روزانه ویتامین D باید مصرف شود .

۳ -استفاده از کرم ویتلکسین ژیورل

کرم ویتیلکسین ژیورل givrelle فرانسه حاوی پتیدهای درمانی هست که بمرور زمان لک های سفید ناشی از پیسی ، ویتیلیگو ، برص ، سوختگی و… را رفع می کند.

ویتیلکسین چگونه کار می کند؟

تولید ملانین با کرم ویتیلکسین ژیورل

ویتیلکسین حاوی آگونیست MC1-R است که تولید ملانین را بر روی ملانوسیت های باقیمانده اما کمتر فعال در بافت هایپوپیگمانته پوست تحریک می کند.

مهار استرس اکسیداتیو با کرم ویتیلکسین

ویتیلکسین حاوی مواد طبیعی با فعالیت های مهار رادیکال های آزاد است که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد، که تصور می شود نقش مهمی در اختلالات هیپوپیگمانتاسیون دارد.

پدیده نورواندوکرین

ویتیلکسین حاوی موادی است که بیومینتیک POMC است و بنابراین می تواند کمبود مولکول های POMC را در پوست هایپوپیگمانته، به ویژه در افراد مبتلا به ویتیلیگو، پر کند.

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید

<hr>

ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو,درمان قطعی ویتیلیگو,بهبود یافتگان ویتیلیگو,آمپول درمان ویتیلیگو,بیماری ویتیلیگو,ویتیلیگو در کودکان,درمان پیسی,جدیدترین درمان پیسی,برای درمان پیسی چه بخوریم,راه درمان پیسی,جدیدترین درمان پیسی ۱۴۰۰

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید