09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
بهترین کرم برای گونه گذاری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای گونه گذاری

گونه‌های لاغر و تکیده، چهره شما را مسن، خسته و بیمار نشان می‌دهد. تلاش برای برجسته‌سازی گونه اغلب با افزایش وزن هم شکست می‌خورد، چون صورت آخرین ناحیه‌ای است که با چاق شدن حجم اضافه می‌کند و با لاغر شدن نیز اولین منطقه‌ای که حجم کم می‌کند، صورت و گونه است! پس چاره چیست؟
لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. بسیاری از ما با کوچک ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند.
معمولا روش های زیادی برای درمان لاغری وجود داره از آن جمله می توانیم به تزریق اشاره کنیم. تزریق علاوه بر داشتن هزینه بالا معمولا عوارضی را نیز به همراه دارد بنابریان تا جای امکان توصیه نمی شود .
یکی از بهترین راه های چاقی صورت داشتن تغذیه مناسب می باشد.
* هر روز بین صبحانه و ناهار یک الی دو عدد خیار میل کنید.
* روزانه بین۷ الی ۸ لیوان آب میل کنید.
* تا جای ممکن از مصرف تنقلات و فست فودها خودداری کنید و آب هویج را جایگزین این موارد کنید
* استفاده از کرمهای چاق کننده حاوی ویتامین B را فراموش نکنید. این نوع کرم ها باعث افزایش مقدار ویتامین مورد نیاز پوست می شود و علاوه بر شادابی و لطافت پوست باعث چاق شدن طبیعی پوست می شود که به یکی از بهترین نوع کرم چاق کننده اشاره می کنیم.

کرم صورت لیپوفیلر ژیورل
برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

کرم گونه گذار والنسی,کرم گونه گذار مروارید فلور,کرم گونه گذار لیراک,کرم گونه گذار حلزون,کرم گونه گذار سینره,کرم گونه گذار,چاق کننده صورت گیاهی,چاق کننده صورت طبیعی,چاق کننده صورت بدون عوارض,چاق کننده صورت مردان,چاق کننده صورت سریع,غذاهای چاق کننده صورت,پف کننده صورت طبیعی,پف کننده صورت گیاهی,پف كننده صورت,پف کننده صورت مروارید,پف کننده صورت والنسی,پف کننده صورت مردان,کرم پف کننده صورت,ماسک پف کننده صورت,قرص پف کننده صورت  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید