09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 29 اسفند  
بهترین کرم ترمیم کننده زخم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ترمیم کننده زخم

هنگامی که یک زخم بهبود می یابد ، ممکن است سرانجام به جای زخم تبدیل شود. جای زخم صورت به اشکال مختلفی ایجاد می شود و ممکن است در اثر جراحات ، آکنه ، سوختگی یا جراحی ایجاد شود. از آنجایی که صورت شما دائما در معرض محیط قرار دارد ، زخم های موجود در این قسمت از بدن ممکن است بهبودی سخت تر داشته باشند. در حالی که ممکن است در حین بهبودی زخم بتوانید مناطق دیگری از بدن خود را پوشانده یا از آن محافظت کنید ، صورت شما در بیشتر روز برای عناصر باز است. ممکن است محافظت کامل از زخم ها بر روی صورت به عنوان بهبودی ممکن نباشد ، و ممکن است نگه داشتن روش های درمانی (به عنوان مثال ، پماد ، کرم) از ساییدگی آن دشوار باشد. خبر خوب این است که اگر به دنبال درمان زخم صورت هستید ، ما در ادامه مطلب شما را با کرم ترمیم کننده فوق قوی اشنا خواهیم کرد با ما همره باشید .

درمان زخم های پوستی می تواند در وهله اول به حداقل رساندن یا حتی جلوگیری از بروز زخم ها کمک کند. اگر زخم دارید یا صورت خود را بریدید ، حتما آن را تمیز نگه دارید. استفاده از ترمیم کننده روی زخم می تواند به مرطوب نگه داشتن آن و جلوگیری از ایجاد زخم کمک کند. استفاده از آنتی بیوتیک های موضعی ضروری نیست ، زیرا شستن زخم با صابون ملایم و آب کافی است.
استفاده از ضد آفتاب می تواند به حداقل رساندن ظاهر زخم ها پس از بهبودی کمک کند. با مصرف کرم ضد آفتاب هر روز ، می توانید از قرار گرفتن در معرض آفتاب از زخم جلوگیری کنید. در بعضی موارد ، ضد آفتاب حتی می تواند به محو شدن زخم ها کمک کند. حتما از SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.

زخم ها به اشکال و اندازه های زیادی وجود دارند ، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: خارش.

در حالی که زخم های جدید اغلب خارش دار هستند ، جای زخم های قدیمی نیز می تواند خارش یابد ، به ویژه هنگامی که دچار تغییرات پوستی مانند کاهش وزن هستید. انواع اسکار شامل موارد زیر است:

علائم کششی
کلوئیدها
زخمهای آتروفیک
انقباضات

جای زخم ، پاسخ طبیعی بدن به یک آسیب پوستی است که به درم می رسد ، لایه ای از پوست دقیقاً زیر خارجی ترین لایه پوست شما. این آسیب بدن را به ساخت کلاژن یعنی پروتئین پوست سوق می دهد. الیاف کلاژن به طور طبیعی ضخیم تر و انعطاف پذیرتر از پوست اطراف هستند.

در اینجا چند دلیل برای ایجاد خارش زخم وجود دارد:

جای زخم جدید
وقتی چیزی به پوست شما آسیب برساند ، ممکن است انتهای عصبی بدن شما نیز آسیب ببیند. انتهای عصب می توانند بسیار حساس شده و باعث شروع خارش شوند.

زخم های جدید به دلایل مختلف شکل می گیرند:

به دلیل لکه های آکنه
برش و ضایعات
کشش اضافی پوست که منجر به علائم کشش می شود
عمل جراحی
زخم های قدیمی
زخم های قدیمی حداقل ۲ سال سن دارند و به دلایل زیادی می توانند خارش کنند.

بعضی اوقات ، جای زخم باعث می شود پوست بسیار سفت شود. این اغلب در مواردی اتفاق می افتد که جای زخم بعد از سوختگی پوست ایجاد شود. پوست های کشیده و کشیده اغلب خارش دارند.

همچنین ، اگر به طور ناگهانی دچار تغییر وزن یا تغییرات پوستی شدید ، ممکن است جای زخم بیشتر خارش یابد. در صورتی که پوست خشک دارید نیز همین حالت را دارد.

بعد از جراحی
زخم های جراحی اغلب عمیق تر از متوسط ​​آسیب پوستی هستند. با شروع به بهبودی پوست ، معمولاً خارش دارد.

راه درمان از خارش و ایجاد اسکار استفاده از کرم ترمیم کننده ضد اسکار ژان داوز سیکالو CiCALO JEAN DAVEZE فرانسه جهت درمان اسکارهای کلوئید، هایپرتروفیک، اسکارهای ناشی از برش با تیغ، عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها ، اسکار جوشهای پوستی بسیار موثر می باشد. کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز حاوی روغن های گیاهی، کوآنزیم ۱۰ و پتیدهای اختصاصی شرکت داوز هست که باعث درمان انواع اسکارها می شود.

کرم ترمیم کننده ژان داوز سیکالو

برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال
– بدون پارابن
– ساخت فرانسه
– ۵ میل
– سابقه شرکت ۱۹۵۳

برای دیدن متن کامل وخرید اینجا را کلیک کنید .

جای زخم روی صورت,جای زخم ساس,جای زخم صورت,جای زخم پلاسما جت,جای زخم روی صورت کودک,جای زخم زالو,جای زخم پلاسما جت بینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید