09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم رفع چروک پیشانی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم رفع چروک پیشانی

چند چیز به اندازه نگاه کردن به یک عکس یا در آینه و مشاهده چین و چروک های عمیق و آشکار روی پیشانی شما خسته کننده است.

چین و چروک پیشانی نشانه شایع پیری است. مانند سایر چین و چروک ها، این چین و چروک ها به دلیل تغییرات طبیعی در ترکیب پوست شما ایجاد می شوند که با افزایش سن اتفاق می افتد و همچنین برخی از عادات و انتخاب های سبک زندگی شما.

در حالی که برخی از جنبه های پیری پوست اجتناب ناپذیر است، چین و چروک پیشانی به طور کلی با استفاده از محصولات مراقبت از پوست و روش های زیبایی قابل درمان است. تغییر عادات و سبک زندگی نیز ممکن است به جلوگیری از بدتر شدن چین و چروک های پیشانی شما کمک کند.

در زیر توضیح داده ایم که چین و چروک پیشانی چیست و چرا ایجاد می شود. ما همچنین موثرترین گزینه‌ها را برای از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی، از محصولات بدون نسخه گرفته تا داروهای نسخه‌ای، روش‌های زیبایی و موارد دیگر پوشش داده‌ایم.

چروک های پیشانی:
چین و چروک پیشانی به طور طبیعی با افزایش سن به دلیل تغییرات مرتبط با افزایش سن در پوست ایجاد می شود . با بالا رفتن سن، پوست شما شروع به نازک شدن می کند و خاصیت ارتجاعی کمتری دارد . عواملی مانند جاذبه روی پوست شما تأثیر می گذارد و باعث افتادگی و چین و چروک می شود.

کارشناسان بر این باورند که استفاده از ماهیچه های صورت به روش های خاصی می تواند به چین و چروک کمک کند. اقدامات ساده ای مانند چروک کردن، بالا بردن ابروها یا لبخند زدن ممکن است باعث شود چین و چروک های پیشانی در طول زمان بارزتر و آشکارتر شوند.

چین و چروک و سایر علائم پیری پوست ارتباط نزدیکی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید دارند. هر چه زمان بیشتری را در فضای باز و در محیط های آفتابی بگذرانید، خطر ابتلا به چین و چروک و سایر علائم پیری زودرس را در شما افزایش می دهد.

تحقیقات نشان می دهد که سیگار می تواند به چین و چروک کمک کند، به این معنی که در صورت استفاده از محصولات تنباکو، احتمال ایجاد چین و چروک در شما بیشتر است.

چین و چروک قابل درمان است. شما اغلب می توانید با استفاده از درمان های بدون نسخه و داروهای تجویزی چین و چروک ها را کم کنید. چین و چروک های عمیق تر را می توان با روش هایی مانند بوتاکس، پرکننده ها، درم ابریژن و موارد دیگر درمان کرد.

اگرچه درمان های چین و چروک موثر هستند، بهترین راه برای جلوگیری از آنها این است که در وهله اول با داشتن یک سبک زندگی سالم و محدود کردن کل زمانی که در نور مستقیم خورشید می گذرانید از ایجاد آنها جلوگیری کنید.

چین و چروک پیشانی چگونه ایجاد می شود؟

چین و چروک های پیشانی، درست مانند سایر چین و چروک هایی که می توانند روی صورت، گردن و دست ها ایجاد شوند، نتیجه روند پیری پوست شما هستند.

با افزایش سن، پوست شما تغییر می کند. با گذشت زمان، خاصیت ارتجاعی کمتری پیدا می‌کند، به این معنی که نمی‌تواند به راحتی به جای قبلی خود بازگردد. جاذبه شروع به تأثیرگذاری روی آن می کند و باعث افتادگی برخی از نواحی پوست می شود. سایر علائم پیری، مانند لکه های ناشی از افزایش سن و لک های پوستی، شروع به رشد می کنند.

همچنین ممکن است متوجه شوید که پوست شما نازک‌تر می‌شود و چربی کمتری در زیر سطح آن وجود دارد و به آن بافت و احساس متفاوتی می‌دهد.

عوامل مختلفی همگی در این فرآیند نقش دارند. یکی از اینها کاهش طبیعی توانایی پوست برای جایگزینی خود است که با افزایش سن رخ می دهد.

دقیقاً مانند موها، ناخن‌ها و سایر قسمت‌های بدن، پوست شما دائماً از طریق فرآیندی به نام چرخش اپیدرمی در حال بازسازی است. با گذشت زمان، سلول‌های لایه‌های پایه پوست شما به سمت بالا به سطح می‌روند و جایگزین سلول‌های قدیمی‌تر پوست در بیرونی‌ترین لایه پوست شما می‌شوند.

این فرآیند به حفظ پوست شما و ترمیم آسیب های ناشی از عواملی مانند دما، باد و اشعه UV کمک می کند.

با افزایش سن، بدن شما به زمان بیشتری برای تکمیل این فرآیند نیاز دارد. سرعت چرخش پوست شما کاهش می یابد و مدت زمانی را که سلول های پوست پیر و در حال مرگ روی لایه سطحی پوست شما می گذرانند افزایش می دهد.

در طی این فرآیند، درم یا لایه میانی پوست شما شروع به نازک شدن می کند. درم سرشار از کلاژن و الاستین است – دو پروتئین ساختاری ضروری که به پوست شما خاصیت ارتجاعی و استحکام می بخشند.

همزمان با وقوع این روند طبیعی پیری، چندین عامل محیطی نیز روی پوست شما تأثیر می گذارد.

وقتی زمانی را زیر نور خورشید می گذرانید، به خصوص بدون محافظت از پوست، اشعه ماوراء بنفش خورشید به رشته های کلاژن پوست شما آسیب می رساند و بر توانایی آن در تولید الاستین تأثیر می گذارد و اثرات پیری را بدتر می کند.

همانطور که با انقباض عضلات پیشانی خود حالت های صورت را ایجاد می کنید، پوست شما بارها و بارها در همان حالت قرار می گیرد و شیارهایی ایجاد می کند که در نهایت به چین و چروک تبدیل می شوند.

در نهایت، عادات ناسالم مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل بیش از حد بر توانایی پوست شما برای ترمیم و هیدراته ماندن تأثیر می گذارد و اثرات پیری را بر پوست شما بدتر می کند.

اگرچه تاثیر این عوامل به صورت روزانه ناچیز است، اما در طول سال ها و دهه ها می توانند تاثیر قابل توجهی بر سلامت پوست شما داشته باشند و منجر به ایجاد خطوط و چین و چروک روی پیشانی و سایر قسمت های شما شود. صورتت.

چگونه چین و چروک پیشانی را درمان کنیم

در حالی که نمی توانید به طور کامل پیری را متوقف کنید، اقداماتی مانند داشتن یک سبک زندگی سالم، دوری از آفتاب بیش از حد و استفاده از محصولات مراقبت از پوست و داروها می تواند به کاهش اثرات پیری بر روی پوست شما کمک کند و چین و چروک های پیشانی را کمتر آشکار کند.

در زیر، گزینه های اثبات شده و مبتنی بر علم را برای درمان چین و چروک پیشانی فهرست کرده ایم که با تغییراتی که می توانید در سبک زندگی خود ایجاد کنید، شروع می کنیم.

عادات و تغییرات سبک زندگی

در حالی که تغییرات سبک زندگی به تنهایی باعث از بین رفتن چین و چروک های عمیق نمی شود، داشتن یک سبک زندگی سالم می تواند به جلوگیری از بدتر شدن چین و چروک کمک کند. تکنیک های زیر را برای جلوگیری از چین و چروک پیشانی و بهبود سلامت پوست خود امتحان کنید:

زمانی را که در آفتاب می گذرانید محدود کنید. گذراندن زمان متوسطی در زیر نور مستقیم خورشید هیچ اشکالی ندارد. با این حال، مهم است که کل زمانی را که در نور شدید و مستقیم خورشید می گذرانید محدود کنید تا از پوست خود در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت کنید.

در طول تابستان، از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر از قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد خودداری کنید، به خصوص اگر روز روشن و آفتابی است. سعی کنید زمانی را در خارج از منزل در ساعات کم نور خورشید بگذرانید، زمانی که نور خورشید کمتر است و احتمال آفتاب سوختگی شما کمتر است.

از ضد آفتاب استفاده کنید. وقتی زمانی را زیر نور آفتاب می گذرانید، حتما از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود استفاده کنید. یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع SPF 30+ انتخاب کنید و مطمئن شوید که حداقل ۱۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن از آن استفاده کنید.

از برنزه کردن خودداری کنید. درست مانند نور طبیعی خورشید، تخت‌های برنزه و لامپ‌های خورشیدی منابع اصلی اشعه ماوراء بنفش هستند. به این ترتیب، اگر به پیشگیری از چین و چروک و سایر علائم پیری علاقه دارید، بهتر است از هر دو اجتناب کنید.

عینک آفتابی بزن استفاده از عینک آفتابی می‌تواند به شما کمک کند از چروکیدگی جلوگیری کنید – حالتی تکراری که ممکن است به چین و چروک‌های پیشانی و پنجه کلاغی (چروک‌های کوچک و عمیقی که می‌تواند نزدیک گوشه چشم شما ایجاد شود) کمک کند.

از عینک آفتابی با محافظ داخلی UV استفاده کنید. آکادمی چشم‌پزشکی آمریکا توصیه می‌کند عینک‌های آفتابی را انتخاب کنید که پلاریزه (مسدود کننده تابش خیره کننده) هستند و طوری طراحی شده‌اند که ۹۹+ درصد از نور UV را مسدود کنند.

سیگار نکش. سیگار علاوه بر آسیب رساندن به سلامت قلب و عروق و افزایش خطر ابتلا به انواع مختلفی از سرطان، سرعت پیری پوست را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به طور بالقوه باعث ایجاد چین و چروک زودتر در شما می شود.

اگر سیگار می کشید، سعی کنید آن را ترک کنید. راهنمای کامل ما برای ترک سیگار توضیح می‌دهد که چه کارهایی می‌توانید برای مقابله با هوس‌ها انجام دهید، از محرک‌های سیگار خودداری کنید و پس از تصمیم‌گیری برای ترک سیگار ، سیگار نکشید.

مصرف الکل خود را محدود کنید. اگرچه خوردن هرازگاهی از یک آبجو، لیوان شراب یا کوکتل ایرادی ندارد، اما نوشیدن الکل زیاد یا زیاد می تواند بدن شما را کم آب کند، به پوست شما آسیب برساند و اثرات پیری را افزایش دهد.

با افزایش سن، نوشیدن الکل می تواند اثرات منفی دیگری نیز بر سلامتی شما داشته باشد. برای جلوگیری از این مشکلات و حفظ سلامت پوست خود، سعی کنید مصرف الکل خود را به توصیه دستورالعمل های رژیم غذایی ایالات متحده که حداکثر دو وعده در روز است محدود کنید.

روی خواب سالم تمرکز کنید. تحقیقات نشان داده است که خواب بی کیفیت با پیری پوست ارتباط تنگاتنگی دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه منتشر شده در سال ۲۰۱۵ نشان داد که افرادی که عادات خواب خوب دارند، نسبت به همسالان خود امتیازات پیری پوست کمتری دارند.

برای سلامتی و تندرستی مطلوب، سعی کنید هفت ساعت یا بیشتر در شب بخوابید.

به طور منظم تمرین کن. در حالی که هیچ تحقیقی در مورد ورزش و چین و چروک به طور خاص وجود ندارد، برخی مطالعات نشان داده اند که ورزش می تواند گردش خون را بهبود بخشد و ممکن است به پوست شما کمک کند تا ظاهر جوان خود را با افزایش سن حفظ کند.

اگر می توانید به پشت بخوابید. اگرچه وضعیت خواب شما بر خاصیت ارتجاعی پوست یا محتوای کلاژن شما تأثیر نمی گذارد، اما تحقیقات نشان می دهد که خوابیدن به پهلو ممکن است باعث ایجاد خطوط صورت به نام “چروک خواب” شود که می تواند روی دو طرف پیشانی شما تأثیر بگذارد.

اگر می توانید سعی کنید به پشت بخوابید تا به صورت خود فشار نیاورید. اگر به پهلو می خوابید، یک بالش ضد چروک بخرید که از صورت شما پشتیبانی می کند و از ایجاد خطوط جلوگیری می کند.

هیدراته بمانید. میلیون‌ها دلیل وجود دارد که چرا باید مطمئن شوید که مقدار کافی آب می‌نوشید، وقتی صحبت از سلامت پوست به میان می‌آید، اهمیت دو چندان دارد .

جدا از اینکه آب بخش بزرگی از بدن انسان را تشکیل می دهد، آب حیات پوست شما نیز هست. اگرچه توصیه مشخصی برای اینکه چقدر آب باید در روز بنوشید وجود ندارد، به نظر می رسد ۱۲۵ اونس (کمی بیش از ۱۵ فنجان) در روز مقدار قابل قبولی باشد.

نکات و توصیه هایی برای مقابله با چین و چروک پیشانی

اگر شروع به مشاهده چین و چروک های پیشانی کرده اید، مهم است که هرچه سریعتر برای جلوگیری از بدتر شدن آنها اقدام کنید. از نکات و توصیه های زیر برای پیگیری پیشرفت خود و گرفتن بهترین نتایج از درمان خود استفاده کنید:

زود شروع کن هرچه زودتر برای رفع چین و چروک اقدام کنید، احتمالاً مؤثرتر خواهید بود. بهتر است به محض اینکه متوجه ایجاد چین و چروک شدید، استفاده از مرطوب کننده ها و درمان هایی مانند ترتینوئین را شروع کنید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید را جدی بگیرید. اگرچه برنزه شدن می تواند زیبا به نظر برسد، اما خطرات قرار گرفتن در معرض نور خورشید بسیار واقعی است. گذراندن زمان بیش از حد زیر نور خورشید نه تنها باعث پیری پوست شما می شود ، بلکه یک عامل خطر اصلی برای سرطان پوست است.

پیشرفت خود را پیگیری کنید اگر از داروهایی مانند ترتینوئین استفاده می‌کنید یا تحت عمل‌های زیبایی برای درمان چین و چروک قرار می‌گیرید، هر ماه با گرفتن عکس از پیشانی و سایر نواحی مبتلا به چین و چروک، پیشرفت خود را دنبال کنید.

به این ترتیب، با نظارت بر تغییرات پوست خود در طول زمان، می‌توانید بررسی کنید که آیا درمان‌هایتان مؤثر هستند یا خیر.

مراقب درمان ها و محصولاتی باشید که نوید معجزه می دهند. در حالی که بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و داروها موثر هستند، تعداد کمی از آنها پوست شما را متحول می کنند یا باعث از بین رفتن چین و چروک می شوند فقط در چند روز یا چند هفته.

به این ترتیب، بهتر است نسبت به محصولات یا درمان هایی که نوید معجزه را برای پوست شما می دهند محتاط باشید. قبل از اینکه به هر درمانی برای از بین بردن چین و چروک یا سایر علائم پیری خود تکیه کنید، بازخورد واقعی و بی طرفانه را جستجو کنید.

به یاد داشته باشید که نمی توانید تمام جنبه های پیری را کنترل کنید. در حالی که یک سبک زندگی سالم و تمرکز بر مراقبت از پوست می تواند چین و چروک های پیشانی و سایر علائم پیری را کمتر نمایان کند، توقف کامل پیری پوست غیرممکن است.

به یاد داشته باشید که برخی از جنبه های پیری پوست خارج از کنترل شما هستند. تا جایی که می توانید روی این کار تمرکز کنید، اما اگر متوجه شدید که برخی از چین و چروک ها حتی با یک اثر فعال برای حفظ پوست سالم و بدون چین و چروک ایجاد می شوند، تعجب نکنید.

در نتیجه
چین و چروک پیشانی یک نشانه معمول و طبیعی پیری است. در حالی که نمی توانید به طور کامل پیری را متوقف کنید، داشتن یک سبک زندگی سالم و استفاده از درمان های مبتنی بر علم ذکر شده در بالا می تواند به شما کمک کند تا چین و چروک های پیشانی خود را کمتر نمایان کنید و از بدتر شدن آنها جلوگیری کنید.

اگر چین و چروک‌های عمیق و واضح پیشانی دارید، درمان‌های زیبایی مانند بوتاکس، پرکننده‌های پوستی، لایه‌برداری شیمیایی یا موارد دیگر ممکن است به کمتر دیده شدن آنها کمک کند.

لوسیون لیفتینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه:
– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی

برای دیدن متن کامل و خرید لوسون لیفتینگ فبریژن اینجا را کلیک کنید.

چروک دور چشم,چروک پیشانی,چروک صورت,چروک زیر چشم,چروک صورت در جوانی,چروک زیر چشم در جوانی,چروک زیر چشم موقع خندیدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید