09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی

می دانید که برای جلوگیری از سرطان پوست باید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید، اما آیا استفاده از ضد آفتاب های شیمیایی بی خطر است؟ آیا باید به جای آن یک ضد آفتاب فیزیکی انتخاب کنید و دقیقاً تفاوت بین ضد آفتاب های شیمیایی و فیزیکی چیست؟ در این ماه، ما در مورد فرمول های مختلف ضد آفتاب صحبت خواهیم کرد، و اینکه کدام بهترین برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV است.

ضد آفتاب های شیمیایی در مقابل فیزیکی

دو طبقه بندی رایج از ترکیبات ضد آفتاب وجود دارد، شیمیایی و فیزیکی. تفاوت اصلی بین این دو این است که چگونه از پوست در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کنند.

مواد شیمیایی جذب پوست می شوند. سپس پرتوهای فرابنفش خورشید را جذب می‌کنند، آن‌ها را به گرما تبدیل می‌کنند و از بدن شما آزاد می‌کنند تا نتوانند به پوست شما آسیب برسانند و باعث آفتاب سوختگی شوند. در حال حاضر ۱۲ ماده ضد آفتاب شیمیایی مورد تایید FDA از جمله آووبنزون، اکتینوکسات، اکسی بنزون ​​و غیره وجود دارد.

ضد آفتاب های فیزیکی، که معمولاً ضد آفتاب های معدنی نیز نامیده می شوند، به جای جذب در پوست، روی پوست قرار می گیرند. آنها مانعی بر روی سطح پوست ایجاد می کنند که اشعه UV را منعکس می کند تا از آسیب و آفتاب سوختگی جلوگیری کند. در حال حاضر تنها دو ماده فیزیکی مورد تایید FDA وجود دارد: دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی.

خورشید دو نوع اصلی پرتوهای مخرب را ساطع می کند، اشعه های UVA و UVB. اشعه‌های UVA به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کنند و علائم شایع پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک را ایجاد می‌کنند. اشعه UVB عمدتاً بر لایه بالایی پوست تأثیر می گذارد و باعث آفتاب سوختگی می شود.

اگر به برچسب روی یک بطری ضد آفتاب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چندین ماده ضد آفتاب را فهرست می کند. دلیل؟ یک کرم ضد آفتاب با کیفیت باید محافظت گسترده ای را ایجاد کند، به این معنی که آسیب های UVA و UVB را مسدود می کند. ضد آفتاب معمولاً شامل چندین ماده است زیرا برخی از آنها در جلوگیری از اشعه UVA بهتر هستند، در حالی که برخی دیگر در محافظت از اشعه UVB بهتر هستند.

مزایا و معایب کرم ضد آفتاب شیمیایی

در بیشتر موارد، مواد شیمیایی محافظت کامل تری نسبت به مواد فیزیکی در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کنند. آنها همچنین در مقاومت در برابر آب و عرق موثرتر هستند، بنابراین زمانی که شنا می کنید یا فعالیت بدنی در زیر نور خورشید انجام می دهید، معمولاً انتخاب بهتری هستند. بسیاری از مردم نیز استفاده از آنها را ترجیح می دهند زیرا معمولاً قوام سبک تری دارند و سریع جذب می شوند، بنابراین پوشیدن آنها راحت تر است.

با این حال، این مواد شیمیایی ممکن است پوست برخی از افراد، به ویژه کودکان و کسانی که دارای یک بیماری مزمن پوستی مانند اگزما ، پسوریازیس یا روزاسه هستند را تحریک کند .

مزایا و معایب ضد آفتاب فیزیکی

از آنجایی که ضدآفتاب های فیزیکی روی پوست قرار می گیرند، کودکان و افراد دارای حساسیت پوستی معمولاً این فرمول ها را به خوبی تحمل می کنند. قوام اغلب ضخیم تر از انواع شیمیایی است، بنابراین افرادی که پوست خشک دارند ممکن است ترجیح دهند تا چه اندازه مرطوب کننده باشند. با این حال، افرادی که پوست معمولی یا چرب دارند ممکن است فرمول های فیزیکی را خیلی ضخیم و سنگین بدانند.

متأسفانه، از آنجایی که مواد فیزیکی در پوست فرو نمی‌روند، مالیدن آنها دشوار است و ممکن است گچ سفیدی روی پوست باقی بگذارند. فرمول‌های جدیدتر بهتر می‌شوند و اغلب دارای رنگ برنزه هستند به طوری که نسبت به نسخه‌های قبلی کمتر دیده می‌شوند.

برای اکثر مردم، یک نوع ضد آفتاب لزوما بهتر از دیگری نیست. بهترین گزینه برای شما فرمولی است که پوشیدن آن راحت باشد و پوست شما را تحریک نکند.

آیا استفاده از کرم ضد آفتاب شیمیایی بی خطر است؟

در سال‌های اخیر، از آنجایی که دانشمندان درباره ارتباط بین قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و سرطان پوست اطلاعات بیشتری کسب کرده‌اند، مردم بیشتر و در مقادیر بیشتر از ضد آفتاب استفاده می‌کنند. این موضوع سوالاتی را در مورد اینکه آیا بدن ما مقادیر نامطلوب مواد شیمیایی ضد آفتاب را جذب می کند، ایجاد کرده است.

برخی از مطالعات اخیر نشان داده اند که افراد عادی بیشتر از آنچه دانشمندان قبلاً تصور می کردند، برخی از مواد شیمیایی مانند اکسی بنزون ​​را وارد جریان خون خود می کنند. با این حال، جذب مواد لزوماً به معنای مضر یا ناایمن بودن آنها نیست.

اکثر ترکیبات شیمیایی ضد آفتاب به مدت ۲۰ سال یا بیشتر مورد استفاده گسترده قرار گرفته اند و تا به امروز هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن یا ناایمن بودن هر یک از مواد مورد تایید FDA وجود نداشته است.

آیا باید استفاده از کرم ضد آفتاب شیمیایی را متوقف کنید؟

ما شواهد غیرقابل انکاری داریم که نشان می دهد عدم استفاده از کرم ضد آفتاب خطر ابتلا به سرطان پوست را به شدت افزایش می دهد. برخی از بیماران تعجب می کنند که آیا بدون کرم ضد آفتاب ایمن تر از استفاده از فرمول شیمیایی است؟ به نظر ما، حذف ضد آفتاب بی خطر نیست. به یاد داشته باشید که هیچ مدرکی مبنی بر ناامن بودن فرمول های شیمیایی وجود ندارد.

اگر در مورد استفاده از فرمول شیمیایی نگران هستید، استفاده از ضد آفتاب را به طور کامل متوقف نکنید. در عوض، یک ضد آفتاب فیزیکی را انتخاب کنید. از آنجایی که ضدآفتاب‌های فیزیکی به اندازه انواع شیمیایی از محافظت در برابر آفتاب برخوردار نیستند، مهم است که آنها را با سایر استراتژی‌های ضد آفتاب مانند پوشیدن لباس‌های UPF و جستجوی (یا ساختن) سایه زمانی که در فضای باز هستید، ترکیب کنید.

به توصیه ضد آفتاب نیاز دارید؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که از کدام کرم ضد آفتاب باید استفاده کنید یا در تلاش برای یافتن فرمولی مناسب برای پوست خود هستید، با ما تماس بگیرید! ما به ضد آفتاب علاقه زیادی داریم و می‌توانیم بر اساس نوع پوست و ترجیحات منحصر به فرد شما توصیه‌هایی ارائه کنیم.

کرم ضد آفتاب قوی اورلین فرانسه
برخی از خواص کرم ضد آفتاب قوی اورلین فرانسه:
– حداکثر حفاظت پوست در مقابل آفتاب
– خاصیت ضد لک، ضد جوش و جوانسازی پوست
– ضد عرق و ضد آب
– پیشگیری از آفتاب سوختگی و پیری پوست
– مناسب انواع پوست خشک، معمولی، چرب و مختلط
– فاقد چربی و با پوشش آرایشی حداکثر
– ماندگاری بالا از لحاظ حفاظت از پوست و آرایشی
– جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه در پوست
– فاقد ماده ی سرب در محصول
– مناسب دورچشم
– در دو رنگ بژ روشن ، بژ طبیعی
– ۴۰ میل
» برای خرید کرم ضدافتاب اورلین اینجا کلیک نمایید

کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن


برخی از خواص کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن
– حداکثر حفاظت از پوست
– بی رنگ با جذب سریع بدون بجا گذاشتن سفیدی رو پوست
– پیشگیری از آفتاب سوختگی، لک و کک و مک
– غیر کومدون زا، ضد جوش و درمان منافذ باز
– مناسب آقایان و خانم ها
– استفاده بهترین مواد آلمانی
– SPF 30
– ۵۰ میل
» برای خرید ضد آفتاب بی رنگ بیکن اینجا کلیک نمایید

ضد افتاب رنگی,بهترین ضد افتاب رنگی,عوارض کرم ضد افتاب رنگی,ایا ضد افتاب رنگی ضرر دارد,بهترین ضد افتاب رنگی ضد جوش,ضد آفتاب رنگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید