09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی

فواید ضد افتاب و تاثیر آنبر روی پوست صورت

قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض افتاب یکی از مهم ترین علت مشکلات پوستی از جمله افتاب سوختگی ، چین و چروک ، لک پوستی است. اما یک از بهترین راه های مراقبت از پوست در برابر افتاب استفاده از کرم ضد افتاب است که تاثیر زیادی بر جوان ماندن پوست دارد به همین دلیل اگر به جوانی پوستتان اهمیت می دهید حتما از کرم ضد افتاب استفاده کنید. تاثیر کرم های ضد افتاب بر اساس SPF که به معنای فاکتور محافظت از نور خورشید است که بر روی ضد افتاب ها نوشته می شود. تمام فواید و جنبه های محافظتی ضد افتاب به استفاده مداوم از ضد افتاب برمیگردد و نباید تمدید آن را بر روی پوست فراموش کنید.

علت استفاده از ضد آفتاب

استفاده از ضد افتاب در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت میکند. با کاهش لایه ازن خطرات اشعه های مضرر نور خورشید بر روی پوست هم افزایش پیدا میکند بنابراین استفاده از کرم های ضد افتاب این نوع اشعه های مضرر را دفع می کند و احتمال پیری زودرس، چروک و افتاب سوختگی را کاهش می دهد پس توصیه میکنیم در تمام فصل ها و روزها از کرم های ضد افتاب استفاده کنید .

ویژگی کرم ضد آفتاب خوب

ضد افتاب خوب باید از پوست در برابر اشعه فرابنفش (UVA و UVB) محافظت کند. و دارای spf 30 و بالاتر باشد تا پوشانندگی بهتری داشته باشد، ضد افتاب باید مناسب با نوع پوست هر فرد باشد یعنی باید مطابق با پوست خشک و چرب باشد و از بی خطر بودنش اطمینان کسب کنید.

انواع ضد آفتاب

ضد افتاب فیزیکی : یکی از بهترین ضد افتاب ها فیزیکی هستند چون اشعه های خورشید را منعکس میکنند و برای پوست های حساس بهتر هست .

ضد افتاب شیمیایی : این نوع از ضد افتاب ها مانند اسفنج اشعه های خورشید را جذب میکنند.

ضد افتاب با طیف گستره : این نوع ضد افتاب می تواند از پوست شما در برابر اشعه فرابنفش (UVA و UVB) محافظت می کند.

ضد افتاب مقاوم در مقابل آب : به یاد داشته باشید هر زمانی که ضد افتاب خرید می کنید عبارت مقاوم در برابر آب را داشته باشد . این ویژگی از ضد افتاب به معنی این است که استفاده مجدد از ضد افتاب قبل از نیاز پوست به استفاده مجدد در برابر رطوبت و عرق بیشتر باقی می ماند.با ضد افتاب مقاوم در برابر آب ، با خیال راحت می توانید ۵۰ الی ۹۰ دقیقه در محیط های مرطوب باقی بمانید. همه ضد افتاب ها در برابر اب ویژگی مقاوم در برابر اب نیستند.

تأثیر آفتاب برای جوش صورت

افتاب می تواند باعث تحریک جوش صورت شود. باید بدانید افتاب می تواند موجب حساسیت بیشتر پوست جوش دار شود و باعث تشدید جوش و جای جوش شود. آفتاب می تواند موجب خشکی پوست و از بین رفتن سلول های پوستی گردد، همین سلول های مرده باعث بستن منافذ پوست و در نتیجه تشدید جوش های پوستی گردد بنابرین استفاده از ضد افتاب مناسب توصیه می شود .

نحوه درست استفاده از ضد آفتاب

حدود ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل افتاب باید از کرم ضد افتاب مناسب پوستتان استفاده کنید. حداقل باید هر ۴ ساعت یک بار تجدید کنید.برای تجدید ضد افتاب نیاز به شستشوی قبلی ندارید . برای ایجاد حداکثر محافظت بر روی ناحیه صورت حداقل یک بند انگشت از کرم را روی پوست صورت بمالید اگر از کرم ارایشی استفاده می کنید باید قبلش از ضد افتاب استفاده کنید.

ایا ضروری هست که در فصل پاییز و زمستان از ضد افتاب استفاده کنید ؟

اشعه های خورشید در هر فصلی باعث ایجاد اثرات زیان بار بر روی پوست می شود هر چند که در فصل پاییز و زمستان اشعه های خورشید ضعیف عمل میکند اما استفاده از ضد افتاب نیاز ضروری دارد تا از پیری و چروک زود رس جلوگیری کند.

استفاده از ضد آفتاب در خانه

استفاه از ضد افتاب بین ساعات ۱۰ صبح الی ۴ عصر که نو خورشید بیشترین شدت را دارد ضروری هست، حتی اگر در منزل هستید بهتر است برای محافظت و سلامتی پوستتان از ضد افتاب استفاده کنید .

کرم ضد آفتاب قوی اورلین فرانسه
برخی از خواص کرم ضد آفتاب قوی اورلین فرانسه:
– حداکثر حفاظت پوست در مقابل آفتاب
– خاصیت ضد لک، ضد جوش و جوانسازی پوست
– ضد عرق و ضد آب
– پیشگیری از آفتاب سوختگی و پیری پوست
– مناسب انواع پوست خشک، معمولی، چرب و مختلط
– فاقد چربی و با پوشش آرایشی حداکثر
– ماندگاری بالا از لحاظ حفاظت از پوست و آرایشی
– جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه در پوست
– فاقد ماده ی سرب در محصول
– مناسب دورچشم
– در دو رنگ بژ روشن ، بژ طبیعی
– ۴۰ میل
» برای خرید کرم ضدافتاب اورلین اینجا کلیک نمایید

کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن


برخی از خواص کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن
– حداکثر حفاظت از پوست
– بی رنگ با جذب سریع بدون بجا گذاشتن سفیدی رو پوست
– پیشگیری از آفتاب سوختگی، لک و کک و مک
– غیر کومدون زا، ضد جوش و درمان منافذ باز
– مناسب آقایان و خانم ها
– استفاده بهترین مواد آلمانی
– SPF 30
– ۵۰ میل
» برای خرید ضد آفتاب بی رنگ بیکن اینجا کلیک نمایید

ضد افتاب,کرم ضد افتاب,بهترین ضد افتاب,بهترین کرم ضد افتاب,ضدافتاب بیکن ,ضد افتاب ژیورل ,ضد افتاب اورلین

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید