09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد افتاب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد افتاب

هیچ‌وقت فکر کرده‌اید که چرا بعضی‌ها با اینکه سنشان بالاست، ولی روی صورتشان چین‌وچروک زیادی دیده نمی‌شود و اصطلا‌حا جوان مانده‌اند؟
تماس مستقیم و طولانی مدت با نور خورشید ممکن است برای پوست شما آسیب رسان باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب خوب ، یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می کند و در نتیجه اثرات زیان بار نور خورشید دیگر بر روی پوست شما اثر گذار نمی شود .
قطعا برای شما هم پیش امده که در انتخاب یک کرم ضد افتاب مناسب دچار سردرگمی می شوید ما در این مطلب شما را با بهترین و با کیفیت ترین نوع ضد افتاب اشنا میکنیم . اول باید بدانیم یک ضد افتاب خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند از پوست شما محافظت کند .

مهم ترین شاخص یک کرم ضد افتاب خوب

شاخص محافظت پوست در برابر نور خورشید که اصلاحا SPF شناخته می شود، مهم ترین فاکتوری است که می تواند به شما در تشخیص قدرت و توانایی کرم ضد آفتاب کمک کند. یک کرم ضد آفتاب خوب و مناسب با قدرت بالا باید SPF بیشتر از ۳۰ داشته باشد.

اگر SPF کرم ضد آفتاب شما ۱۵ باشد، می‌تواند جلوی یک پانزدهم اشعه‌های مضر آفتاب را بگیرد.
اگر SPF کرم ۳۰ باشد، از برخورد ۹۷ درصد اشعه‌های مضر آفتاب با پوست جلوگیری می‌کند.
اگر SPF کرم ضد آفتاب ۵۰ باشد،جلوی برخورد ۹۸ درصد اشعه‌های ماورای بنفش با پوست را می‌گیرد.
جالب است بدانید که اگر شما کرم ضد آفتاب بصورت نمالید و در فضای باز و در تماس با نور خورشید قرار بگیرید، پوست شما توانایی دارد که ۱۰ دقیقه در برابر اشعه های خورشید طاقت بیاورد.

انواع ضد افتاب ها

نوع اول : ضد آفـتابـهای فـیزیکی: با انعـکاس اشـعه از رسیدن آن به پـوسـت جـلوگـیری میکنند هـر مانـع فـیزیکی کـه این عمل را انجام دهد از این گروه میباشد مانند ضد افتاب فیزیکی ژیورل بزک
نوع دوم : ضد آفتابهای شیمیائی:این گروه از ضد آفتابها از طریق جذب اشعه از رسیدن آن به لایه های عمقی پوست جلو گیری میکنند.

بیشتر بدانیم

کرم ضد آفتاب باید از نیم ساعت قبل از ورود به آفتاب، استفاده شود و همچنین هر دو ساعت یک بار تجدید شود. میزان کرم مصرفی در هر بار را به اندازه یک نوک انگشت یا حدود ۲ گرم عنوان کرد و افزود: استفاده از کرم ضد آفتاب از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر که شدت آفتاب زیاد است الزامی است.

بهترین نوع ضد افتاب برای استفاده ، کرم ضد افتاب ژیورل بزک هست . این کرم از بوجود آمدن لک در دوران بارداری و لک های بعد از پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی محافظت کرده و از ایجاد جوش، چین و چروک و سرطان پوست پیشگیری می کند که همه این فاکتورها باعث می شود که پوست جوان و شاداب بماند و زود پیر نشود. محققان علت اصلی پیری زود رس پوست را نور خورشید می دانند بنابراین شما با استفاده از این کرم پوست خود را در مقابل اثرات منفی نور خورشید محافظت می کنید. فاکتورهایی که این ضدآفتاب را از سایر ضدافتاب ها متمایز می کند اکیتوهای CW (ضدالتهاب، ضدجوش و ضدآفتاب سوختگی) و ROUMEX تایروستات معدنی(روشن کننده درمانی پوست) می باشد. اکتیو ROUMEX تایروستات بصورت درمانی باعث روشن شدن پوست و درمان لک های پوست می شود. این دو اکتیو موثر فقط در ضدآفتاب ژیورل موجود هست.

ضد افتاب ژیورل

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– حفاظت پوست در برابر سرما و گرمای هوا
– پیشگیری از لک دوران بارداری
– مورد استفاده در زمان بارداری
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم

برای دیدن کرم ضد افتاب ژیورل بزک اینجا را کلیک کنید .

ضد افتاب , بهترین ضد افتاب , ضد افتاب فیزیکی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید