09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد لک بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد لک بارداری


اگر متوجه شده اید که لکه های پوستی تیره ، لکه دار ، قهوه ای و شکلات مانند روی پیشانی ، لب فوقانی ، بینی و گونه های شما ایجاد شده است ، احتمالاً ملاسما پیدا کرده اید – که اغلب به آن ماسک بارداری گفته می شود. اما شما تنها نیستید – این شرایط تقریباً ۵۰ تا ۷۵ درصد مادران باردار را تحت تأثیر قرار می دهد.

چه عواملی باعث ملاسما می شود؟

ماسک بارداری – که از نظر تکنیکی ملاسما نامیده می شود – هنگامی ظاهر می شود که افزایش شدید سطح استروژن و پروژسترون باعث تولید بیش از حد ملانین می شود ، که به عنوان هایپرپیگمنتیشن نیز شناخته می شود. این بدان معناست که پوست ، کک و مک شما ممکن است تیره به نظر برسد ، احتمالاً یک خط تیره در پایین شکم شما وجود دارد (linea nigra) و آرئول های شما می توانند سایه عمیق تری داشته باشند. ملاسما به ویژه در زنان پوست تیره ، یا از نژاد آسیایی و آفریقایی که رنگدانه های بیشتری در پوست خود دارند نسبت به پوست روشن ، شایع است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند آن را بدتر کند.

خبر خوب: تغییر رنگ موقتی است و معمولاً پس از زایمان یا در بعضی موارد بعد از پایان شیردهی از بین می رود.

درمان لک ملاسما

چند ترفند وجود دارد که می توانید ملاسما را به حداقل برسانید ، از جمله موارد زیر:

از اسید فولیک پر کنید. غذاهایی را که حاوی اسید فولیک هستند بخورید ، زیرا مطالعات نشان داده است که کمبود فولات می تواند مربوط به هایپرپیگمنتیشن باشد. گزینه های خوب شامل سبزیجات برگ سبز ، پرتقال ، نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار است. همچنین مقدار زیادی مکمل قبل از تولد دریافت خواهید کرد.
از خودت محافظت کن همه روز از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده ای با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید ، حتی اگر بیرون نروید. اشعه های مضر می توانند از طریق پنجره های شما بیایند و قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود ماسک بارداری بارزتر شود. در هنگام شدیدترین تابش اشعه خورشید – از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بعد از ظهر – از آفتاب دور بمانید و هنگام بیرون آمدن از خانه با استفاده از عینک آفتابی گلم ورزشی و کلاه لبه پهن اظهارنظر کنید.
پنهانش کن کانسیلر خوب بهترین دوست خود باشید. یک پایه و کانسیلر اصلاحی را انتخاب کنید که غیر کمدوژنیک ، ضد حساسیت باشد و برای پوشاندن هایپرپیگمنتیشن طراحی شده باشد. هر دو را با رنگ پوست خود مطابقت دهید ، اما مطمئن شوید که کانسیلر سایه ای روشن تر از محصول معمول شماست – یا اگر از رنگ پوست استفاده نمی کنید – و آن را روی لکه های لکه دار بمالید. سپس از اجتناب از وصله ها ، پایه خود را به بقیه صورت خود بزنید. اگر کانسیلر مشکلات دیگری ایجاد می کند – به عنوان مثال ، اگر پوست چرب یا حساسی دارید – برای روشن شدن لکه ها به پودر فشرده مراجعه کنید. بیشتر کامپکت ها در طیف گسترده ای از رنگ ها برای همه رنگ پوست وجود دارند.

برای دیدن متن کامل و خرید کرم های ضد لک اینجا را کلیک کنید

لک بارداری چه رنگیه,لک بارداری و درمان,لک بارداری روی دست,لک بارداری درمان,لك بارداري

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید