09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم ضد لک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم ضد لک

پوست سفید و روشن می تواند به عنوان یک نوع زیبایی تلقی شود. برای رسیدن به چهره زیبا و بدون مشکلات رنگدانه، می توانید از کرمهای سفید کننده یا ضد لک استفاده کنید. بسیاری از کرم های ضد لک حاوی مواد شیمیایی مانند آزالائیک اسید، هیدروکینون، کوجیک اسید ترتینوئین، و آربوتین و برخی از آنها نیز حاوی عصاره های گیاهی طبیعی هستند. بهترین کرم های ضدلک، کرم هایی هستند که از مواد شیمیایی بخصوص از  هیدروکینون استفاده نشود.

کرم های ضد لک چگونه کار می کنند؟

کر های ضد لک با ملانین سروکار دارد که در بدن موجود است. ضدلک ها تولید ملانین* را کند می کند که در نتیجه باعث جلوگیری از تیرگی پوست می شود. علاوه بر این، بسیاری از ضدلک ها از لایه برداری خفیف برخودار هستند که باعث تسریع در درمان لک ها می شود.

* رنگ پوست توسط ماده ای به نام ملانین تعیین می شود. نقاط تیره تر بر روی صورت و یا هر قسمت از بدن دیگر حاکی از ملانین بیش از حد در پوست می باشد.

از چه کرم ضد لک هایی اجتناب کنیم؟

هنگامی که به دنبال بهترین کرم سفید کننده پوست هستید باید محصولی را انتخاب کنید که فاقد هیدروکینون هست هرچه که هیدوکینون باعث درمان لک می شود اما این ماده می تواند بیماری های مختلف از جمله اختلالات کبد، سرطان خون و تیروئید شود. دیگر مواد مضر که باید اجتناب کنید محصولات حاوی استروئید و جیوه هستند که آنها نیز عوارض جانبی خود را دارند.

از چه کرم ضد لک هایی استفاده کنیم؟

از کرم های ضد لکی استفاده کنید که حاوی عصاره های گیاهی  شامل اسید لاکتیک و اسید گلیکولیک باشند. این اسیدها باعث لایه برداری خفیف پوست می شوند و باعث درمان لک می شود.

برای خرید کرم ضد لک خوب باید وقت صرف کرد تا بهترین نوع آن را پیدا کرد ما در زیر کرم ضدلک را برایتان معرفی میکنیم که فاقد هیدروکینون و گیاهی هستند و مورد تجویز پزشکان می باشد.


برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید