09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم نرم کننده دست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم نرم کننده دست

خشکی پوست دست که در اصطلاح پزشکی اگزما ، نام دارد میتواند علل مختلفی داشته باشد

– خشکی بر اثر علل خارجی

–  خشکی بر اثر علل داخلی

خشکی پوست دست  در بین مردم جهان بسیار شایع است  که در ابتدا به صورت خشکی سپس به صورت زبری و قرمزی پوست دست  همراه با زبری و پوسته پوسته شدن می شود عوامل خارجی زیادی میتواند به خشکی دست منجر شود مانند استفاده از پودر رختشویی ، مایع ظرفشویی ، شوینده های شیمیایی ،صابون ، همچنین اب و هوا می تواند خشکی پوست را تشدید کند

وقتی پوست ملتهب و خشک میشود هر چیز کوچک حتی صابون و شامپو بچه هم باعث تشدید این خشکی و التهاب میشود .

انواع مختلف مواد غذایی مخصوصا  ادویه جات هم میتواند یکی از علل داخلی ایجاد حساسیت پوستی باشد در این موقع در وهله اول باید با یک دکتر پوست مشاوره داشته باشید تا تشخیص دهد که چه عاملی باعث تحریک خشکی و قرمزی پوستتان می شود .

برای پیشگیری از اگزمای دست چه کارهایی باید انجام بدهیم

در هنگام استفاده از مواد شوینده حتما از دستکش مناسب که ایجاد حساسیت نکند استفاده شود . بسیاری از مردم به دستکش لاستیکی بیشتر حساسیت دارند برای همین منظور بهتر است از زیر دستکش پلاستیکی ، دستکش نخی استفاده شود تا به محض پاره شدن دستکش پلاستیکی ان را به دور بیندازید ، در فواصل زمانی که از دستکش استفاده نمیکنید در هوای ازاد اویزان کنید .

در هنگام  تا کردن لباس ،  پاک کردن سبزی ، گرفتن ابلیمو و رب گوجه حتما از دستکش پلاستیکی استفاده کنید .

دست های خود را با اب ولرم و مقدار کمی صابون شتشو دهید و انگشتر خود را از دستتان در بیاورید چون مقداری از صابون در زیر انگشتر جمع شده و باعث ایجاد حساسیت می شود .

تا حد امکان از شستن ظروف و لباس ها  با دست خودداری کنید .

در زمستان  از دستکش چرمی مناسب استفاده کنید . از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید و روزانه یک  الی سه مرتبه استفاده کنید

سعی کنید هر یک از موارد بالا را رعایت کنید ، تا به درمان خشکی پوستتان کمک کنید

شرکت های معتبر تولید کننده  انواع مختلف لوازم  بهداشتی ، در کشور فرانسه اولین شرکتی است که در هر یک از محصولات خود، از مواد کاملا گیاهی و دریایی بهره گرفته است .

محققان این شرکت با تحقیق از گروهی از بیماران خود دریافتند ترکیبات گیاهی به درمان خشکی و اگزمای پوستی کمک میکند بر همین اساس کرم دست کالی بل  حاوی  کراتین  را تهیه کردند . عصاره میوه ها باعث از بین رفتن چروک و پیری می شوند ، از پیری زود رس پوست دستها جلوگیری می کند . از نفوذ میکروب ها وباکتری ها جلوگیری کرده و به دلیل وجود ویتامین C باعث روشن شدن پوست می گردد . ویتامین E نیز باعث لطافت پوست می گردد .

كرم دست وصورت خوب,کرم دست خوب ایرانی,کرم دست خوب برای پوست خشک,کرم دست خوب خارجی,کرم دست خوب میخوام,کرم دست چی خوبه,کرم مرطوب کننده دست خوب,کرم نرم کننده دست خوب,درمان خشكي دست,درمان خشکی دست در زمستان,درمان خشکی دست و پا,درمان خشکی دست وصورت ,درمان خشکی دستها,درمان خشکی پوست دست,درمان خشکی پوست دست و صورت,درمان خشکی کف دست,اموزش بلند كردن ناخن,بلند كردن ناخن,راه هاي بلند كردن ناخن,روش بلند كردن ناخن,طريقه بلند كردن ناخن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید