09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بی بی کرم چست؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بی بی کرم چست؟

BB کرم چیست؟
آیا می خواهید به ساده روال از کرم زیبایی خود در حالی خاصیت درمانی هم داشته باشد استفاده کنید؟ به همین دلیل یک نوع کرم جدید بنام بی بی کرم(BB Cream) به صنعت محصولات زیبایی اضافه شد. بی بی کرم ها درمانی/آرایشی هستند که علاوه بر گریم پوست، خواص مرطوب کنندگی، ضد آفتابی، لیفتینگ کننده و درمان چروک را دارد.
بی بی کرم می تواند واقعا یک محصول زیبایی بدون مضر باشد. بسیاری از کرم BB پوست را در مقابل افتاب هم محافظت می کند. آکادمی آمریکایی توصیه میکند برای حذف سلامت پوست حتما از بی بی کرم استفاده کنید. BB کرم به طور کلی شامل اکسید روی و یا اکسید تیتانیوم، ضدافتاب فیزیکی است که برخی ها خواص ضدآب را هم دارند.
چرا بی بی کرم ها درمانی هستند:
بی بی کرم ها برای جلوگیری از پیری زودرس از پپتیدها و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین های A، E و C، اسید هیالورونیک و گلیسیرین و برای روشن کردن پوست از عصاره شیرین بیان و آربوتین استفاده می کنند.

بی بی کرم ها حاوی چه موادی هستند؟

بی بی کرم ها همانطور که گفته شد خاصیت آرایشی/درمانی دارد. این کرم ها برای آرایشی از کرم پودر مایع و کانسیلر مینرال و برای درمان از ویتامین A، E و C، اسید هیالورونیک بهره میگیرند.

چرا بی بی کرم مناسب هست؟

بی بی کرم، کرم آرایشی بدون عارضه هست. متاسفانه کرم های ارایشی از مواد نامرغوب استفاده میکنند که این خود دلیل پیری زودرس پوستی می باشد ولی مواد آرایشی بی بی کرم ها بدون عارضه و مینرال می باشد و بدون هیچ آسیبی پوست شما را گریم می کنند.

بهترین بی بی کرم که در خارج و داخل ایران استفاده می شود بی بی کرم پایو می باشد که ۱۰۰% بدون عارضه پوست شما را گریم و با داشتن اسید هیالورونیک و ویتامین B5 پوست را جوان و چروک ها را از بین می برد و به دلیل داشتن املاح سنگ های نایاب معدنی، خاصیت روشن کنندگی قوی  را دارد که در زیر مشاهده می کنید.

بی بی کرم چند منظوره ژیورل

ب ب کرم ژیورل

خواص بی بی کرم ۵ در ۱ ژیورل:
– روشن کننده درمانی قوی پوست به علت دارا بودن ROUMEX تایروستات و پیگمنت های معدنی
– پوشانندگی پوست بعلت داشتن کرم پودر معدنی
– آبرسانی عمیق پوست
– درمان لک های پوستی
– جلوگیری از ایجاد لکهای آفتاب، بارداری، افزایش سن، کک و مک و…
– پیشگیری از ایجاد چین و چروک
– جلوگیری از پیری زودرس پوستی
– فاقد مواد چرب کننده پوست
– ۵۰ml
– داری مجوز بهداشتی ۹۷۴۴۵۷۹۷۶۶۲۹۲۳۹۴

برای مشاهده ب ب کرم ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید