09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ترمیم جای زخم قدیمی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ترمیم جای زخم قدیمی


آیا تاکنون بعد از ظاهر شدن یک جوش یا برش ، لکه ای تیره و خشن روی صورت خود مشاهده کردید؟ به احتمال زیاد یک زخم است. این پوسته محافظ یا بافتی است که هنگام بهبودی روی یک زخم شکل می گیرد.

هنگامی که زخم در صورت یا بدن شا ایجاد میشود ، پلاکت ها برای تشکیل لخته شروع به چسبیدن به هم می شوند. این لخته مانع از بیرون آمدن خون یا مایعات دیگر از زخم شما می شود. هنگامی که لخته پلاکت خشک شود ، تشکیل یک دنده سخت خواهد شد.

زخم ها ، به ویژه در صورت شما ، برای محافظت از زخم در مقابل میکروب ها و سایر باکتری های مضر و در عین حال زمان کافی برای بهبودی است.

بعضی اوقات برای بهبودی کامل ممکن است بیش از چند هفته طول بکشد. در بعضی موارد ، ممکن است جای زخم را پشت سر بگذارد .

زخم را می توان با علائم دیگر از جمله:

خارش در ناحیه آسیب دیده
درد
ترشح زخم
خون ریزی
احساس سوزن سوزن شدن

چه عواملی باعث ایجاد زخم صورت می شود؟

زخم ها دفاع بدن شما در برابر میکروب ها ، باکتری ها و از بین رفتن خون است. آنها همچنین نشانه بهبودی هستند. در حالی که وجود خراش و بریدگی از دلایل عمده زخم بر روی بدن است ، ممکن است باعث ایجاد زخم روی صورت شود.

سایر علل احتمالی زخم صورت شامل موارد زیر است:

آکنه
واکنش های آلرژیک
اختلالات خود ایمنی
عفونت باکتریایی
آبله مرغان
زخمهای سرد
پوست خشک
اگزما
جوش های ظاهر شده
زونا

چگونه می توان از زخم های صورت خود خلاص شد
زخم ها به خودی خود بهبود می یابند ، اما ممکن است بیش از چند هفته طول بکشد تا این کار به طور کامل انجام شود. در اینجا چند نکته برای سرعت بخشیدن به زخم و بهبود زخم در صورت شما آورده شده است:

بهداشت مناسب را حفظ کنید
تمیز نگه داشتن انگشت خود در همه زمان ها مهم است. این اقدامات پیشگیرانه به جلوگیری از تحریک بیشتر یا عفونت کمک می کند.

اگر باید انگشت خود را لمس کنید ، حتما قبل از انجام این کار دستان خود را بشویید. از شستن و خراشیدن زخم خودداری کنید. این اقدامات می توانند زمان بهبودی شما را طولانی تر کرده و باعث ایجاد زخم شوند.

مرطوب کنید
زخم خشک روند بهبودی را کند می کند. برای تسریع در بهبودی و جلوگیری از علائم همراه مانند خارش و سوزن سوزن ، انگشت خود را مرطوب نگه دارید . برای حفظ رطوبت ، روزانه از ژل نفت استفاده کنید .

انگشتان خود را انتخاب نکنید
هرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد ، از چیدن یا خراش دادن انگشتان خودداری کنید. خراشیدن روی زخم شما می تواند روند بهبودی طبیعی را مختل کرده و بهبودی شما را طولانی تر کند. این همچنین می تواند باعث عفونت ، التهاب و زخم شود.

اگر جای زخم شما خارش دارد ، برای خیس کردن محل آسیب دیده ، از یک دستمال مرطوب یا خشک استفاده کنید. ملایم باشید . خشونت می تواند باعث خونریزی ، قرمزی یا سایر علائم ناراحت کننده شود.

از یک کمپرس گرم استفاده کنید
بهبودی مناسب شامل بازسازی پوست است. استفاده از یک کمپرس گرم روی زخم شما ممکن است باعث ترمیم پوست و جریان خون شود. این خواص می توانند روند بهبودی شما را تسریع کنند و در عین حال از خارش نیز خلاص شوند. کمپرس گرم همچنین می تواند به حفظ رطوبت سالم در محل زخم شما کمک کند.

از ضد آفتاب استفاده کنید
جای زخم یک نگرانی رایج از زخم ها است ، به خصوص در چهره شما. با این وجود ، محافظت از زخم شما در نور مستقیم خورشید برای جلوگیری از زخم و بهبود سرعت برای کمک به زخم ها محو می شود. علاوه بر مرطوب کردن زخم ، از ضد آفتاب با SPF 50 یا بالاتر استفاده کنید تا از ایجاد جای زخم جلوگیری کنید.

استفاده از کرم ترمیم کننده قوی

برای درمان جای زخم و لک های باقی مانده از این مشکل بهتر است از یک ترمیم کننده مناسب استفاده کنید که ما در اینجا به معرفی میپردازیم و جهت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید ۰۹۳۰۸۶۶۵۹۷۳

https://bazaak.ir/wp-content/uploads/repair-cream.jpg

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

قرمزی پلکسر ,ترمیم جای زخم صورت,ترمیم جای زخم قدیمی,ترميم جاي زخم,ترمیم جای زخم چاقو,ترمیم جای زخم سالک,ترمیم جای زخم جوش,ترمیم جای زخم تیغ,ترمیم جای زخم و بخیه,ترمیم جای زخم کهنه,ترمیم جای زخم سوختگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید